Demontaż plastikowego nita
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Demontaż plastikowego nita
te nity to strasznie gówniane rozwiązanie, w r50/53 mają niby łeb na krzyżak i gwint ale i tak po paru latach zawsze się obrobi także szybko i skutecznie pozostaje tylko wbić trzpień nitu pobijakiem i wymienić na nowy
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- Saint
- Super użytkownik
- Posty: 1227
- Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: KR
- Kontakt:
Re: Demontaż plastikowego nita
Chcesz ten trzpień wyciągną czy wepchnąć w końcu?
Te nity plastikowe generalnie demontuje się tak, że wciskasz trzpień praktycznie do samego końca, ale tak żeby nie wypadł, i cały nit powinien wtedy bardzo ładnie wyjść. Jeżeli nie, to wbijasz go maksymalnie głęboko, tak żeby wypadł z drugiej strony i jeżeli go nie znajdziesz, to obcinasz trzpień od zwykłego stalowego nita i pasuje jak stamtąd. O ile to Ci chodziło.
Te nity plastikowe generalnie demontuje się tak, że wciskasz trzpień praktycznie do samego końca, ale tak żeby nie wypadł, i cały nit powinien wtedy bardzo ładnie wyjść. Jeżeli nie, to wbijasz go maksymalnie głęboko, tak żeby wypadł z drugiej strony i jeżeli go nie znajdziesz, to obcinasz trzpień od zwykłego stalowego nita i pasuje jak stamtąd. O ile to Ci chodziło.
Zawodowy Szyderca
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Demontaż plastikowego nita
Witek pisze:Problem rozwiązany. Okazało się, że oryginalna instrukcja pokazuje co innego niż jest w rzeczywistości Jednak Sadam miał rację i była ta wersja z krzyżakiem. Okazało się, że wystarczy w jednym miejscu podważyć i odkręcić normalnie śrubokrętem. Później całość ładnie schodzi.
Dzięki temu chlapacze z przodu założone Zdążyłem przed pierwszym wyjazdem przy odwilży
W.
znaczy, że jeszcze są odkręcalne zobaczymy przy następnej okazji co będzie
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- icemac
- Super użytkownik
- Posty: 1775
- Rejestracja: 30 sty 2007, 11:03
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Demontaż plastikowego nita
Witek pisze:Dzięki temu chlapacze z przodu założone Zdążyłem przed pierwszym wyjazdem przy odwilży
W.
szacun dla Ciebie pogromco błota
Się zmienia ... Clubman + MM = mają się dobrze