Szukam dobrej Akadami jazdy???

R50, R52 & R53

Moderatorzy: flapjck1, Drail

KeliV

Szukam dobrej Akadami jazdy???

Post autor: KeliV »

Witam,

szukam dobrej akademii jazdy dla syna, który ma prawko dopiero od pól roku.
Młody co raz więcej sobie pozwala podczas jazdy i zaczynam się tym martwic dając mu kluczyki do MINI. (Wiemy ile ten samochód potrafi i jak bardzo prowokuje).

Czy macie jakieś dobre, sprawdzone akademie w okolicach warszawy bądź poznania?
Jestem totalnie zielony w tym temacie i może dacie mi parę rad na temat dobierania takiej szkoły?

Z góry dziękuje.
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Kontakt:

Re: Szukam dobrej Akadami jazdy???

Post autor: flapjck1 »

w wawie to wroblewski na bemowie ( 2 godziny treningu wlasnym autem 300 pln )
w kielcach szkola jazdy subaru
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Vilreen

Post autor: Vilreen »

Mam prawo jazdy od troche ponad roku i na kurs doszkalajacy poszedlem praktycznie odrazu jak tylko dostalem prawko do reki. Uratowal mi nawet jesli nie zycie/zdrowie to samochod juz ze dwa razy, przy zlych warunkach pogodowych.

Apropos doszkalan to prawie wszedzie wyglada to podobnie - nauka odruchow za kierownica na plycie poslizgowej (hamowanie w zakrecie, omijanie przeszkod itp). W akademii opla na bemowie (ktora nawiasem mowiac moge bardzo polecic) zarowno na I jak i na IIgim stopniu jest dodatkowo jazda na trolejach. Instruktorzy bardzo mili, plyta tez dosc spora. Kurs w akademii opla ma 3 stopnie, pierwsze dwa na nie swoim samochodzie (opcjonalnie na swoim) i 3ci juz tylko na swoim (w akademii policyjnej w Legionowie). Kursy mozna powtarzac oczywiscie.

Powodzenia w wyborze szkoly - naprawde duzo daje :)
Awatar użytkownika
zimonK
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posiadane auto: R56 Cooper S 13'

Post autor: zimonK »