Strona 1 z 2

Pomarańcza Se7ven

: 22 kwie 2011, 07:05
autor: se7ven
Odbudowany i znany projekt na forum :mrgreen:

Re: Pomarańcza Se7ven

: 22 kwie 2011, 07:07
autor: se7ven
Cd...

Re: Pomarańcza Se7ven

: 22 kwie 2011, 08:06
autor: AleXander
:D

Re: Pomarańcza Se7ven

: 22 kwie 2011, 08:14
autor: humin
hehehe ponownie ożył :)
a miałem go brać tylko z gościem się dogadać nie szło, ale Piotr miał go pod ręką to pewnie go odpowiednio przekonał hehe

klatka robiona na wymiar?

Re: Pomarańcza Se7ven

: 22 kwie 2011, 16:02
autor: vergasser
Mini nie ma stabilizatora z przodu?

Re: Pomarańcza Se7ven

: 22 kwie 2011, 16:34
autor: flapjck1
nie ma, przynajmniej seria ;)

ten sadze ze bedzie mial :P

Re: Pomarańcza Se7ven

: 22 kwie 2011, 22:23
autor: Beny
no to może być rzeźnia w klasie 2-ej ;)

Re: Pomarańcza Se7ven

: 23 kwie 2011, 21:51
autor: se7ven
Nie będzie :razz:
PS
Trening z CZ mam za sobą tylko innym autem (MGF).
Przegrałem tylko z profi sprzętami - Metro 6R2, Escort, Skoda136, Focus RS360 i Mini-MINI o odpowiednich gumach na tor (slick). Nie udało się poprawić 1s tylko 0,6s w czasach przejazdu
Relacja wkrótce w innym dziale.

Re: Pomarańcza Se7ven

: 24 kwie 2011, 12:28
autor: vergasser
Piotr startujesz za tydzień w końcu Mini czy Metro?

Re: Pomarańcza Se7ven

: 24 kwie 2011, 12:30
autor: flapjck1
mini?

Re: Pomarańcza Se7ven

: 24 kwie 2011, 14:48
autor: se7ven
vergasser pisze:Piotr startujesz za tydzień w końcu Mini czy Metro?

Różnica jest - Metro jest ciężkie :mrgreen:
Mini ale wyższa klasa :wink:

Re: Pomarańcza Se7ven

: 27 sie 2012, 15:21
autor: se7ven
Pierwszy w tym roku pomiar na hamowni. Kolejna bariera przełamana ale dostrojenia wymaga gaźnik a na to muszę mieć dużo czasu i sporo dysz.

Re: Pomarańcza Se7ven

: 27 sie 2012, 18:39
autor: SAMMMPŻ Rado
:twisted: , diablo

Re: Pomarańcza Se7ven

: 27 sie 2012, 22:34
autor: backspacer
Setka pękła :mrgreen:
Aż strach się bać co będzie dalej :wink:

ps. Co to musiało się dzisiaj dziać na Frysztackim odcinku testowym :twisted: :wink:

Re: Pomarańcza Se7ven

: 29 sie 2012, 18:05
autor: se7ven
Nic szczególnego. Na 3 biegu do 6500obr. na 4 6200obr przy przełożeniu 3,7 - na pewno więcej niż dopuszczalne ale pomiar na pustej drodze.
Po testach pojechałem na hamownię - z czystej ciekawości (i nie pomyliłem się).