Oki,to kobieta ruszyła tyłek po katalog MINI i zacytuje

:
"Mini oferowane jest w wersjach MINI ONE/D, MINI COOPER/D, MINI COOPER S/SD.Typowa dla MINI ONE/D jest atrapa chłodnicy z chromowanym obramowaniem,dach w kolorze karoserii i czarne,matowe lusterka zewnętrzne. W czarne ozdobniki boczne wbudowane są pomarańczowe kierunkowskazy. Począwszy od modelu MINI COOPER/D dach i lusterka zewnętrzne oferowane są standardowo w kolorze białym lub czarnym. Grill atrapy chłodnicy jest chromowany. ...Wszystkie modele MINI wyposażone są w nowe,wyraziste,diodowe lampy tylne. Spojler tylny do modeli MINI ONE/D i MINI COOPER/D lakierowany jest w kolorze dachu. W MINI ONE/D uchwyt pokrywy bagażnika jest czarny. W modelach MINI COOPER/D uchwyty pokrywy bagażnika i końcówka rury wydechowej są chromowane. Modele te przyciągają wzrok umieszczonym centralnie tylnym światłem przeciwmgłowym.....
Silniki benzynowe:
MINI ONE :
czterocylindrowy silnik 1,6 litra uzyskuje 55 lub 72 kW przy maksymalnym momencie obrotowym 140 lub 153 Nm.
MINI COOPER:
1,6 litra
90kW i moment obrotowy 160Nm. Prędkość maksymalna według katalogu to 203 km/h
Silniki wysokoprężne (diesle):
MINI ONE D:
1,6 litra moc 66kW przy momencie obrotowym 215 Nm
MINI COOPER D:
1,6 litra moc 82kW przy momencie obrotowym 270 Nm......"
Oczywiście silniki w ONE i COOPER są takie same, kwestia oprogramowania, co oznacza,że silnik w ONE można łatwo zchipować do osiągów COOPERA. Natomiast chip w silniku COOPERA nie za dużo już daje.
Po pełnej analizie można stwierdzić,że ONE to poprostu trochę tańsza i oszczędniejsza wersja MINI. Chociaż ONE z bardzo dobrym pakietem wyposażenia jest lepszym rozwiązaniem niż Cooper w wersji podstawowej.
Czy któryś z Panów ma jeszcze coś do dodania?
