Zawieszenie, hamulce prośba o poradę
: 08 cze 2011, 16:40
Chciałbym prosić o pomoc w ewentualnym uzupełnieniu listy części, które kupiłem o rzeczy, które również warto wymienić przy okazji ogarniania zawieszenia i hamulców (Miniak to Rover Mini Cooper 92):
Hamulce:
-tłoczki i uszczelki
-tarcze
-klocki
-bębny
-szczeki
-cylinderki
-sprężynki
Układ kierowniczy:
-sworznie zwrotnic
-końcówki drążków kierowniczych
-mocowania tylne ramy przedniej bikopur
Górne mocowania mam również poliuretanowe w miare swieze, na drazkach reakcyjnych są również nowe elementy poliuretanowe. Wiem że lepiej jest na sztywno mocowac wózek ale jest już po fakcie
Zawieszenie:
-Zestawy naprawcze wachaczy górnych z przodu i tylnich
-Amortyzatory gas a justy std. wysokosc
-nowe gruchy bikopur przod
-Hi-lo podróby z nowymi śrubami regulacyjnymi 8.8
I tu mam pytanie odnośnie tulei amortyzatorów, czy również warto wymienić te elementy i czy jest różnica między elemetami poliuretanowymi, a gumami chodzi o stosunek cena jakosc. Chciałbym też zapytać o to czy ktoś mierzył jaka jest grubość świeżej gruszki z przodu po założeniu, te z poliuretanu podobno nie siadają a chciałbym mieć Mini na odpowiedniej wyskości żeby amory pracowały jak należy.
Większość niezbędnych narzędzi mam, wachacze będzie mi robił gość, który zna się na rzeczy. Jeżeli macie jakieś porady odnośnie tego na co zwrócić szczególną uwagę przy tym wszystkim to piszcie. Myśle, że przy wymianie tylu elementów warto dorzucić swoje trzy grosze bo każdy następny użytkownik forum będzie mógł skorzystać z zawartej tu wiedzy Pozdrawiam
Hamulce:
-tłoczki i uszczelki
-tarcze
-klocki
-bębny
-szczeki
-cylinderki
-sprężynki
Układ kierowniczy:
-sworznie zwrotnic
-końcówki drążków kierowniczych
-mocowania tylne ramy przedniej bikopur
Górne mocowania mam również poliuretanowe w miare swieze, na drazkach reakcyjnych są również nowe elementy poliuretanowe. Wiem że lepiej jest na sztywno mocowac wózek ale jest już po fakcie
Zawieszenie:
-Zestawy naprawcze wachaczy górnych z przodu i tylnich
-Amortyzatory gas a justy std. wysokosc
-nowe gruchy bikopur przod
-Hi-lo podróby z nowymi śrubami regulacyjnymi 8.8
I tu mam pytanie odnośnie tulei amortyzatorów, czy również warto wymienić te elementy i czy jest różnica między elemetami poliuretanowymi, a gumami chodzi o stosunek cena jakosc. Chciałbym też zapytać o to czy ktoś mierzył jaka jest grubość świeżej gruszki z przodu po założeniu, te z poliuretanu podobno nie siadają a chciałbym mieć Mini na odpowiedniej wyskości żeby amory pracowały jak należy.
Większość niezbędnych narzędzi mam, wachacze będzie mi robił gość, który zna się na rzeczy. Jeżeli macie jakieś porady odnośnie tego na co zwrócić szczególną uwagę przy tym wszystkim to piszcie. Myśle, że przy wymianie tylu elementów warto dorzucić swoje trzy grosze bo każdy następny użytkownik forum będzie mógł skorzystać z zawartej tu wiedzy Pozdrawiam