Problem z silnikiem !
Moderator: flapjck1
-
- Nowy
- Posty: 12
- Rejestracja: 15 paź 2010, 16:53
- Posiadane auto: Mini 1,3, MINI Cooper 1,6 05r.
- Lokalizacja: Kraków
Problem z silnikiem !
Witam !
jak w temacie, czyli cos niedobrego stało się z silnikiem w moim miniaczu podczas popołudniowej przejażdżki... na poczatku wszystko wygladało na elektryke ale po zmianie kabli i swiec nadal to samo - silnik pracuje na pół gwizdka (kopulka, palec wszystko sprawdzone - w porzadku iskra jest elektryka wiec raczej odpada )
sprawdzilem wiec jak sie miewa sprezanie i sprawa wyglada tak, na dwoch cylindrach sprezanie jest miedzy 10 a 11 a na pozostalych dwoch wskazowka ledwo drgnela... moze 0,5 pokazalo... jakie moga byc tego przyczyny ? czy to moze oznaczac koniec zywota tego silnika... ?
z gory dziekuje za wszystkie rady i pomoc i chcielbym jeszcze dodac, ze mini posiadam od niecalego roku,narazie raczkuje w sprawach mini, moja wiedza nie jest jeszcze wystarczajaca ( powiedzialbym ze narazie znikoma) ale caly czas sie ucze i dokształcam !
Pozdrawiam !
jak w temacie, czyli cos niedobrego stało się z silnikiem w moim miniaczu podczas popołudniowej przejażdżki... na poczatku wszystko wygladało na elektryke ale po zmianie kabli i swiec nadal to samo - silnik pracuje na pół gwizdka (kopulka, palec wszystko sprawdzone - w porzadku iskra jest elektryka wiec raczej odpada )
sprawdzilem wiec jak sie miewa sprezanie i sprawa wyglada tak, na dwoch cylindrach sprezanie jest miedzy 10 a 11 a na pozostalych dwoch wskazowka ledwo drgnela... moze 0,5 pokazalo... jakie moga byc tego przyczyny ? czy to moze oznaczac koniec zywota tego silnika... ?
z gory dziekuje za wszystkie rady i pomoc i chcielbym jeszcze dodac, ze mini posiadam od niecalego roku,narazie raczkuje w sprawach mini, moja wiedza nie jest jeszcze wystarczajaca ( powiedzialbym ze narazie znikoma) ale caly czas sie ucze i dokształcam !
Pozdrawiam !
- janczar
- Nowy
- Posty: 94
- Rejestracja: 06 maja 2009, 16:36
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Problem z silnikiem !
Dopiero co miałem identyczną przygodę. Przedmuchana uszczelka między trzecim i czwartym cylindrem.
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Problem z silnikiem !
Tak jak kolega pisze, zeżarło uszczelke najprawdopodobniej, tak czy siak musisz zdjąć głowicę i sprawdzić, oddać do planowania i potem założyć i śmigać, chyba że coś jeszcze wyskoczy
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
-
- Nowy
- Posty: 12
- Rejestracja: 15 paź 2010, 16:53
- Posiadane auto: Mini 1,3, MINI Cooper 1,6 05r.
- Lokalizacja: Kraków
Re: Problem z silnikiem !
janczar pisze:Dopiero co miałem identyczną przygodę. Przedmuchana uszczelka między trzecim i czwartym cylindrem.
@janczar, sam sobie z tym poradziles czy ktos sie tym zajął ? Jesli tak, to jakie to sa koszta i gdzie sie tym chieli zajac ? Jak widze jestes z Krakowa, wiec moze masz jakies przetarte szlaki
- janczar
- Nowy
- Posty: 94
- Rejestracja: 06 maja 2009, 16:36
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Problem z silnikiem !
Ja zjeżdżam na "pit-stopy" do Cieszyna do Piotra Topora. W Krakowie od niedawna działa Łukasz - zamieścił ogłoszenie w tym temacie.
-
- Nowy
- Posty: 12
- Rejestracja: 15 paź 2010, 16:53
- Posiadane auto: Mini 1,3, MINI Cooper 1,6 05r.
- Lokalizacja: Kraków
Re: Problem z silnikiem !
wielkie dzieki za odpowiedz i informacje
-
- Swój Człowiek
- Posty: 131
- Rejestracja: 18 lis 2009, 16:33
- Posiadane auto: Mercedes C180 W202
- Lokalizacja: Strzegom/Wrocław
Re: Problem z silnikiem !
Witam. Żeby nie zakładać nowego tematu napiszę tutaj, bo też mam problem z silnikiem. Otóż w miesiącu lipcu miała miejsce regeneracja zapłonu. Wszystko było przez jakiś czas dobrze, aż tu pewnego dnia wsiadam, wbijam jedynkę i auto zaczyna pierdzieć jak traktor. Temu pierdzeniu towarzyszy koszmarne telepanie się kierownicy. Im wyższy bieg tym gorzej, a na 4 biegu auto w ogóle nie przyspiesza, a całe auto dosłownie podskakuje. Przy 3000 obrotów problem znika. Ktoś podpowie, gdzie szukać przyczyny tejże usterki?
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Problem z silnikiem !
w gazniku
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Problem z silnikiem !
Wykręć świece, sprawdź jaki jest odstęp elektrod i jak wyglądają. Jeżeli któraś jest zaoliwiona / mokra lub czarna z grubym nagarem to znaczy że "źle pali" i dlatego na niskich obrotach silnik pracuje na 2 lub 3 cylindrach. Po oczyszczeniu lub wymianie świec problem powinien ustąpić. Sprawdź czy dobrze osadzone są kable wysokiego napięcia może któryś jest luźny i na niskich obrotach słabo łączy.
Sprawdź najpierw to.
Przyczyn niewłaściwej pracy silnika może być dziesiątki i gdyby dało się naprawić auto przy pomocy prostej rady na forum warsztaty i mechanicy byli by zbędni.
Jak pierdzi, telepie, nie przyspiesza a na dodatek podskakuje to rzeczywiscie jest poważny problem
Sprawdź najpierw to.
Przyczyn niewłaściwej pracy silnika może być dziesiątki i gdyby dało się naprawić auto przy pomocy prostej rady na forum warsztaty i mechanicy byli by zbędni.
Jak pierdzi, telepie, nie przyspiesza a na dodatek podskakuje to rzeczywiscie jest poważny problem
-
- Swój Człowiek
- Posty: 131
- Rejestracja: 18 lis 2009, 16:33
- Posiadane auto: Mercedes C180 W202
- Lokalizacja: Strzegom/Wrocław
Re: Problem z silnikiem !
Świece są w niezłym stanie, suche z delikatnie rudawym nalotem, no ale tragedii nie ma.
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Problem z silnikiem !
Sprawdź teraz czy :
1. Jest olej w amortyzatorze tłoka podciśnieniowego gaźnika.
2. Czy działa regulator podciśnieniowy aparatu zapłonowego.
1. Jest olej w amortyzatorze tłoka podciśnieniowego gaźnika.
2. Czy działa regulator podciśnieniowy aparatu zapłonowego.