Strona 1 z 1
Gleba czyli...
: 20 paź 2011, 12:29
autor: Austin
Witam!
Proszę o informację osób, które przerabiały ten temat...
Zależy mi na maksymalnym "położeniu" Mianiaka. Zdjęcie zrobiłem na IMM-ie.
I bardzo mi się podoba ten zestaw
Domyślam się, że potrzebne są:
- amortyzatory lowered
- Hi-Low-y
- gruchy ( podobno jakieś specjalne )
a może inna konfiguracja?
Pozdrawiam
Re: Gleba czyli...
: 20 paź 2011, 12:54
autor: Sadam
wiesz, że nie da się jeździć? po naszych drogach na pewno
zawias, żeby nie przycierał będzie musiał być bardzo twardy, co daje się zrobić za pomocą gruszek i amorów, ale komfort jazdy nie istnieje - jedynym elementem amortyzującym będą w zasadzie opony
Re: Gleba czyli...
: 20 paź 2011, 13:03
autor: Konrad K_2
do tego zestawu to tylko spawarka
Re: Gleba czyli...
: 20 paź 2011, 13:04
autor: Austin
Witam!
W maju zmieniłem z 12 na 10 i wydaje mi się, że jest bardzo miękko... dlatego
pogorszenia warunków jazdy się nie boję
Pozdrawiam
Re: Gleba czyli...
: 20 paź 2011, 14:52
autor: se7ven
Gruszki C-STR687 + Hi-lo + amortyzatory lub coilovers lowered (różnica jest ok 2cm).
PS
Ja mam jeszcze większą "glebę" od tego ze zdjęcia.
Z kołami nie ma problemu ale jest z wydechem.
Re: Gleba czyli...
: 20 paź 2011, 14:58
autor: Sadam
se7ven pisze:Gruszki C-STR687 + Hi-lo + amortyzatory lub coilovers lowered (różnica jest ok 2cm).
PS
Ja mam jeszcze większą "glebę" od tego ze zdjęcia.
Z kołami nie ma problemu ale jest z wydechem.
auto wyjeżdża na drogę czy tylko na tor?
a poza tym dużo bardziej to się raczej nie da bo opona już jest na krawędzi nadkola...
Re: Gleba czyli...
: 21 paź 2011, 11:51
autor: Konrad K_2
da sie , ale przy takiem ET zeby koło weszło do środka, a tam jeszce troche miejsca jest
Re: Gleba czyli...
: 21 paź 2011, 12:08
autor: Sadam
nakładka to jedno, ale blacha to drugie, żeby koło weszło do środka musiałbyś mieć wąskie felgi/opony i bez nakładki plastikowej czy innej, a przy szerszym zestawie nie ma bata - trzeba ewentualnie maltretować blachę, żeby skok zawieszenia był jako taki i ewentualnie sprawdzić czy nie opiera się wahacz na górnym odboju (zainstalować mniejszy, czyt. krótszy)
wtedy to będzie miało ręce i nogi w przeciwnym wypadku pozostaje opcja "na twardo"