Przerobiłem jak wielu innych forumowiczów te wszystkie akcje ze skrzynią. Ciężko wchodzące biegi, zgrzytanie i chrupanie w skrzyni przy wrzucaniu jedynki itd. I to, tak jak głosili forumowicze - początek końca skrzyni, bez dwu zdań!! Później był wyciek oleju ze skrzyni i dziwne dźwięki w trakcie jazdy i w końcu - stało się ! Skrzynię biegów szlag trafił w trakcie jazdy - 06.11.2011r. To był początek przeprawy...Mini znów na chodzie od 15.01.2012r.
Moje MINI - Mini Cooper R50, W10 Europa z 11/2001r.
Skrzynia biegów: 5 biegowa manualna "GS5-65BH".
Skrzynię serwis MINI wycenia na ponad 8 tys zł. TAK 8 tysięcy...
Zakupiłem swoją za 700 funtów w angielskiej firmie - WWW.MINIGEAR.CO.UK
Cena regularna to ponad 300 funtów, ale trzeba zwrócić starą kompletną do regeneracji. Za 700 funtów wraz z kosztami wysyłki, dostałem odnowioną sprawną i profesjonalnie przygotowaną skrzynię w 3,5 dnia od zamówienia kurierem TNT.
Firma prowadzona przez Anglika z "polskimi korzeniami" mogę polecić

Koszt remontu:
- Robocizna - 700zł - Mechanik: Przemysław Domagała, Częstochowa, ul. Żyrardowska 6. Tel. 602 735 482. POLECAM - UCZCIWY MECHANIK. Naprawia mi już kolejny samochód, wkłada serce w swoją pracę.
- Sprzęgło oryginalne VALEO 826234 z dociskiem - 523zł
- Skrzynia biegów - 700 funtów - po aktualnym kursie ~3740zł
- Olej ~100zł
W sumie = ~5000zł.
REMONT MINI NA ZDJĘCIACH - załączniki
P.S - jeśli ktoś potrzebuje części do regeneracji skrzyni biegów, proszę o kontakt. Mam całą skrzynię (to co z niej zostało)
Pozdrawiam serdecznie
Piotrek