Strona 1 z 4
Jakie lepsze ATE czy TRW
: 07 mar 2012, 11:27
autor: MPE
Pytanie1: Jaką wybrać firmę tarczy oraz klocków do R53 ?ATE czy TRW czy jest jakaś różnica?Jestem na etapie zmiany i zastanawiam się?
Pytanie2: Jak wygląda sprawa z filtrem oleju w przypadku R53?Wymienia się go tak samo jak w innych samochodów czy czyści się go w jakiś sposób ?Pytam ponieważ ktoś zwrócił uwagę na fakt,iż podobno w mini cooper s się filtra nie wymienia tylko czyści

pierwszy raz będę dokonywał wymiany od zakupu więc mnie to zastanawia?
Pytanie3: Ile litrów oleju powinienem kupić?podobno wchodzi ok 5litrów,prawda to ?
Re: Jakie lepsze ATE czy TRW
: 07 mar 2012, 11:39
autor: SpaCar
Ad. 1. Wybierz ATE. TRW lubią piszczeć.
AD.2. Jaja sobie robisz?? jesteś pewien, że chciałeś zapytać o filtr oleju?? Wymienia się!!! Kosztuje grosze!!!
AD.3. Kup 5 - zostanie na dolewki. Wchodzi około 4,5L
Re: Jakie lepsze ATE czy TRW
: 07 mar 2012, 11:53
autor: bob.dsk
MPE pisze:Pytanie1: Jaką wybrać firmę tarczy oraz klocków do R53 ?ATE czy TRW czy jest jakaś różnica?Jestem na etapie zmiany i zastanawiam się?
Pytanie2: Jak wygląda sprawa z filtrem oleju w przypadku R53?Wymienia się go tak samo jak w innych samochodów czy czyści się go w jakiś sposób ?Pytam ponieważ ktoś zwrócił uwagę na fakt,iż podobno w mini cooper s się filtra nie wymienia tylko czyści

pierwszy raz będę dokonywał wymiany od zakupu więc mnie to zastanawia?
Pytanie3: Ile litrów oleju powinienem kupić?podobno wchodzi ok 5litrów,prawda to ?
Pewnie chodzilo o filtr powietrza

kupiles mini. A jak tak to gdzie?
Re: Jakie lepsze ATE czy TRW
: 07 mar 2012, 11:54
autor: SpaCar
Jeszcze raz;)
Ad.1. Jeśli chciałbyś zainwestować w dobry hamulec, to polecam BREMBO ORO - tarcze wiercone. Cena za kpl. na przód 800zł.
Do tego klocki FERODO DS Performance - 340kpl/przód.
Re: Jakie lepsze ATE czy TRW
: 07 mar 2012, 11:59
autor: MPE
Ja Sobie jaj nie robię,w końcu chodzi o moje maleństwo

też wydawało mnie się to dziwne,ale zapytać nie zaszkodzi.To tylko pokazuje jakich mamy "szpeców" za mechaników
SpaCar pisze:Ad. 1. Wybierz ATE. TRW lubią piszczeć.
AD.2. Jaja sobie robisz?? jesteś pewien, że chciałeś zapytać o filtr oleju?? Wymienia się!!! Kosztuje grosze!!!
AD.3. Kup 5 - zostanie na dolewki. Wchodzi około 4,5L
Re: Jakie lepsze ATE czy TRW
: 07 mar 2012, 12:00
autor: MPE
Mini kupione na Śląsku

jest piękne i ma się dobrze.Jestem b.zadowolony.Puki co!
bob.dsk pisze:MPE pisze:Pytanie1: Jaką wybrać firmę tarczy oraz klocków do R53 ?ATE czy TRW czy jest jakaś różnica?Jestem na etapie zmiany i zastanawiam się?
Pytanie2: Jak wygląda sprawa z filtrem oleju w przypadku R53?Wymienia się go tak samo jak w innych samochodów czy czyści się go w jakiś sposób ?Pytam ponieważ ktoś zwrócił uwagę na fakt,iż podobno w mini cooper s się filtra nie wymienia tylko czyści

pierwszy raz będę dokonywał wymiany od zakupu więc mnie to zastanawia?
Pytanie3: Ile litrów oleju powinienem kupić?podobno wchodzi ok 5litrów,prawda to ?
Pewnie chodzilo o filtr powietrza

kupiles mini. A jak tak to gdzie?
Re: Jakie lepsze ATE czy TRW
: 07 mar 2012, 12:03
autor: MPE
Dzięki za info.Muszę się chyba zadowolić polecanym ATE
SpaCar pisze:Jeszcze raz;)
Ad.1. Jeśli chciałbyś zainwestować w dobry hamulec, to polecam BREMBO ORO - tarcze wiercone. Cena za kpl. na przód 800zł.
Do tego klocki FERODO DS Performance - 340kpl/przód.
Re: Jakie lepsze ATE czy TRW
: 07 mar 2012, 12:05
autor: SpaCar
Super auto:)!!
Pilnuj tylko poziomu oleju:) Nie jednemu już olej nie sięgał wskaźnika na bagnecie.
Kontrolki ciśnienia ani poziomu nie zaalarmują i może być za późno.
Re: Jakie lepsze ATE czy TRW
: 07 mar 2012, 12:07
autor: MPE
tak,wiem!aż za często sprawdzam
SpaCar pisze:Super auto:)!!
Pilnuj tylko poziomu oleju:) Nie jednemu już olej nie sięgał wskaźnika na bagnecie.
Kontrolki ciśnienia ani poziomu nie zaalarmują i może być za późno.
Re: Jakie lepsze ATE czy TRW
: 08 mar 2012, 18:00
autor: Killer1629
Ktoś miał do czynienia z klockami RH?? (roadhouse)
Dzisiaj je zakupiłem i może uda mi się w tym tyg. je założyć.
Re: Jakie lepsze ATE czy TRW
: 24 kwie 2012, 14:18
autor: Olo
Ja mam TRW klock i tarcze montowane seryjnie w MCS R56 2007 i faktycznie potrafia zapiszczec co wcale nie jest onjawem ich konczenia sie.
Ale nastepne leca wspomniane Brembo Oro + Ferodo DS warto wydac tyle gdyz za ATE powerdiski tarcze tyl przod plus klocki do Seata toledo zycza sobie w inter carsie 1500zloty po upustach co jest lekka przesada.
Ja moje ATE powerdiski od temperatury pokrzywilem po 2 tygodniach. Ebc tez idzie szybko pokrzywic dlatego odradzam. I co lepsze red stufy klocki sa lepsze od greenow. Nie zawsze wykresy producenta pokazuja prawde prawda wyjdzie w praktyce...
Peace V
Re: Jakie lepsze ATE czy TRW
: 24 kwie 2012, 15:16
autor: flapjck1
pisales gdzies to juz o tych EBC, ale odpowiem tutaj, greenstuffy sa bardziej cywilne od redow
Re: Jakie lepsze ATE czy TRW
: 24 kwie 2012, 21:24
autor: garza
mógłby ktoś dać namiary na takie EBC Ultimax do zacisków worksowskich, przeszukałem już kilka stron i nigdzie nie mogłem znaleźć rozmiaru, a ich strona oficjalna strasznie szwankuje
Re: Jakie lepsze ATE czy TRW
: 24 kwie 2012, 21:54
autor: pididi
Będzie dobrze jeśli znajdziesz jakiekolwiek poza aso...
Jakiś czas temu nikt nie sprzedawał tych 316x22 tarcz, może się coś zmieniło.
Re: Jakie lepsze ATE czy TRW
: 24 kwie 2012, 22:08
autor: garza
to tego sie troche obawiałem bo już od jakiegoś czasu się rozglądam i cięzko mi znaleźć cokolwiek, a żeby były nacinane, nawiercane to chyba mogę sobie pomarzyć