Przegląd w Mini Cooper S 2010r.

R50, R52 & R53

Moderatorzy: flapjck1, Drail

Brennt
Wiarus
Wiarus
Posty: 556
Rejestracja: 03 gru 2011, 23:21
Posiadane auto:
Lokalizacja: Szczecinek/Poznań

Re: Przegląd w Mini Cooper S 2010r.

Post autor: Brennt »

jesli chodzi o swiece, to tu akurat moim zdaniem jest troche jak z akumulatorami

oryginalne z jakiegos powodu wytrzymują jakies 5x więcej niż te po wymianie

ostatnio ojciec chcial wymienic w aso renault swiece, to mechanik po ich obejrzeniu tylko sie w glowe popukal i na tym sie skonczylo

jasna sprawa, ze kazdy dba o auto jak uwaza. myslalem, ze te wasze 10tys jest jakos inaczej uzasadnione niz tylko "mam wyzylowany silnik, to bede bardziej dbac"
There's two muffins sitting side by side in a muffin tin in the oven. One muffin says to the other, "Boy, it's hot in here!", and the other one says, "Holy Crap! A talking muffin!".
Olo

Re: Przegląd w Mini Cooper S 2010r.

Post autor: Olo »

w ASO nit nie namawia do wymiany co 10K. Zawsze mowia zeby sugerowac sie tym smiesznym komputerkiem co pokauje niby ile mozna zrobic jeszcze na oleju. Ja wymieniam wszystko co 10K lacznie ze wszystkimi filtrami. Koszt 500 zloty takze mysle ze nie tak tragicznie.

Co do czesci to norma, ze ASO drogie dlatego kpuje o polowe taniej w Intercarsie bo wiekszosc maja np. glupia songa z boscha w bmw kosztuje prawie 900 stow ja mam za 450 wiec wszystko mowi za Siebie i jest to ta sama songa tylko zamist znaczka bmw ma boscha bo bosch robi sondy dla bmw.

Kolejny przyklad cen za felgi, ktore mam w bmw krzykneli prawie 5tys a mozna je kupic z 2350 zloty nowe oryginalne ze sklepu ze wszystkim wybite co wybija bmw bo tofelgi bmw mini.
ODPOWIEDZ