Strona 2 z 3
Re: MCS zawiecha standardowa a sport
: 19 lip 2012, 18:15
autor: Brennt
jeszcze maly OT
wiecie co to za felgi?
Re: MCS zawiecha standardowa a sport
: 19 lip 2012, 18:19
autor: pididi
Dla mnie akurat fabryczny pakiet aero jest jedyną rzeczą, która ratuje "spuchnięte" R56
A felga to jakaś Rota, Blitz chyba. Nie wiem jakiej oryginalnej felgi to podróbka.
Re: MCS zawiecha standardowa a sport
: 19 lip 2012, 19:19
autor: Olo
pididi pisze:Chodzi Ci pewnie o B6 i B8 i Zerkolpol
Pod obnizenie wg. katalogu Bila jest B8, B6 jest tylko utwardzony w stosunku do zamienników serii. B8 ma skrócony skok.
Lubię czarne miniaki, jeszcze trochę i będzie wyglądał tak:
No wlasnie o te sprezyny mi chodzilo. Masz moze ich ceny jak to wyglada przy B8 i przy B6
Przy B6 bedzie pewnie twardziej skor skorcony skok maja
A co do czarnego miniaka to spoko a te kratki z tylu co kolega inny pisal to wszystko pakiet JCW nic wiecej i dyfuzor jak pisales zreszta sam.
Fele cos ala BBS ale to nie to zawsze mozna wrzucic jakas 18 od ASA niby na licencji BBS'a
Re: MCS zawiecha standardowa a sport
: 20 sie 2012, 11:14
autor: Olo
pididi pisze:Nie czytasz tego co piszę
"Wrzuce foto wieczorem jak dobiorę się do swojego lapka! Felgi 17/7,5" ET35, z przodu 57mm niżej, z tyłu 40mm. Opony 205, niestety profil 45.
A trze rzeczywiście przednia dokładka, ktora ma poprawiać stabilnosc przy wyższych prędkościach. Ja ją zostawiłem, przynajmniej mnie informuje o koleinach

"
Tak więc opona 205/45R17, obniżony o 57mm/40mm.
Na Eibachach nadal jest przerwa, na każdych sprężynach będzie. Dopiero na gwincie można to zlikwidować. Masz fotkę R56 i Eibachów:
Tutaj trzeba mala poprawke bo fota po obnizeniu jest gdze jeszcze sie sprezyny nie ustawily jak powinny. Tez tak mialem jak wyjezdzalem z garazu teraz to siedzi z tylu tak ze palce sie nie wsadzi a z przodu paluszek wejdzie i koniec.
Tak wiec eibach na -30 fajnie zrzuca go nizej. A progi hmmm nie ma z nimi problemow jedynie te olbrzymie na parkingu pod Ikea na gornym poziomie

ale tam nie wjezdzam.
Jesli sie ktos zastanawia to wato zmienic. Trakcja o niebo lepsza
Re: MCS zawiecha standardowa a sport
: 21 sie 2012, 06:52
autor: Olo
Dla zobrazowania seria Sport i na Eibachach Pro Kit -30
Re: MCS zawiecha standardowa a sport
: 24 sie 2012, 22:27
autor: Richie
Witam !
mam pytanie czy się różnią sprężyny w mcs bo mam 2 komplety 2x tył i 2 x przód (dostałem z autem) wyglądają tak samo ale maja inne kolory pasków
--- czerwone/bordowe i niebieskie tył
--- różowe i jasne niebieskie przód
czy to są oznaczenia twardości ? i jakie lepiej wybrać?
dzięki za pomoc
Re: MCS zawiecha standardowa a sport
: 26 sie 2012, 08:28
autor: Olo
Moim zdaniem niczym. Tylko pytanie po co komu 3 komplety seryjnych sprezyn wraz juz z tymi na aucie.
Re: MCS zawiecha standardowa a sport
: 26 sie 2012, 08:44
autor: Richie
hehe tez nie wiem

ale dostałem i tak leżały 2 lata w garażu i teraz się zaintresowalem bo wymieniam tylne amortyzatory to bym zmienił jak by były twardsze itd.

Re: MCS zawiecha standardowa a sport
: 26 sie 2012, 18:46
autor: Olo
Chcesz twardziej wrzuc sobie amory Koni Sport i wtmien gymy pod amorami na twardsze wtedy uzyskasz to co chcesz.
Re: MCS zawiecha standardowa a sport
: 26 sie 2012, 20:47
autor: Richie
właśnie mysle co i jak bo mam w R50 zawieszenie z MCS przy felgach 17 i oponie 205/45 mam prześwit z 3 cm i mini wygląda troche jak terenówka

Re: MCS zawiecha standardowa a sport
: 26 sie 2012, 20:50
autor: Richie
prześwit między błotnikiem i opona oczywiście

Re: MCS zawiecha standardowa a sport
: 27 sie 2012, 07:48
autor: Olo
zawsze mozesz wrzucic gwinta z H&R albo KW ale to koszt prawie 4tysiaki za podstawowego. Sprezyny jakies 600 stowek jak wymieniasz juz amory to wymien sprezyny na Eibacha i po problemie bedziesz mial nizej i ciut ciut twardziej.
Re: MCS zawiecha standardowa a sport
: 28 sie 2012, 12:13
autor: Maciusiowy
sprężyny obniżające to sprężyny progresywne - nie będzie 'twardziej'
Re: MCS zawiecha standardowa a sport
: 29 sie 2012, 06:44
autor: Olo
Maciusiowy pisze:sprężyny obniżające to sprężyny progresywne - nie będzie 'twardziej'
Nie do konca, jesli producent zastosuje sztywniejszy material na uginanie to beda twardsze. Wystarczy wziasc stara i nowa sprezyne i zobaczyc jak zachowuje sie pod naciskiem. Eibachy i seria podobnie sie zachowuja.
Re: MCS zawiecha standardowa a sport
: 29 sie 2012, 11:27
autor: Maciusiowy
masz jakieś dane liczbowe w tym temacie?
