Strona 2 z 3
Re: MINI COOPER S vs JCW
: 08 sty 2013, 21:04
autor: bob.dsk
Olo pisze:
Co do remapingu to z S-ki na seryjnych czesciach wykrecimy max te 211
Z TEGO CO WIEM BYŁY WIĘKSZE MOCE WYKRĘCANE

Re: MINI COOPER S vs JCW
: 09 sty 2013, 06:56
autor: Olo
bob.dsk pisze:Olo pisze:
Co do remapingu to z S-ki na seryjnych czesciach wykrecimy max te 211
Z TEGO CO WIEM BYŁY WIĘKSZE MOCE WYKRĘCANE

Oczywiscie wykrecisz ale firma ktora to zrobi nie daje gwarancji i robisz to na wlasna odpowiedzialnosc. I
Seryjny IC nie jest w stanie tez wpompowac wiecej. Na wiekszym napewno do 300KM zrobisz spokojnie tylko seryjne turbo S-ki cie zatrzyma na 252KM. Potem juz albo od JCW albo jakiegos garretta GT 28.
Tylko po co to wszystko w aucie z napedem na przod

podsterownosc to raz a brak trakcji to dwa chyba ze jezdzisz na slikach w cieple dni.
Re: MINI COOPER S vs JCW
: 09 sty 2013, 14:05
autor: AleXander
TR
OLOL
OLOL
OLO 
Re: MINI COOPER S vs JCW
: 09 sty 2013, 14:08
autor: AleXander
AleXander pisze:TR
OLOL
OLOL
OLO 
P.S.: Nie mam merytorycznych podstaw aby tu coś pisać bo nigdy nie tuningowałem auta.
Re: MINI COOPER S vs JCW
: 09 sty 2013, 15:14
autor: garza
Chce widzieć to 250 konne mini bez zrobionego wydechu i IC
Re: MINI COOPER S vs JCW
: 09 sty 2013, 15:16
autor: AleXander
Ja chce widzieć firmę która da gwarancje, że nic się nie wysypie jak auto z <190KM wskoczy na >250KM
Re: MINI COOPER S vs JCW
: 09 sty 2013, 23:02
autor: alan
Bez problemu z gwarancja

Re: MINI COOPER S vs JCW
: 09 sty 2013, 23:44
autor: zoy
eeeee z 1,6 300KM ? ja z 1,8 mam 450KM, cienki ten cały miniak.
Na kazachskim forum, czytałem ze blok w Sce i JCW wytrzymuje około 1000KM jest potencjał na twinturbo

Re: MINI COOPER S vs JCW
: 10 sty 2013, 19:32
autor: AleXander
alan pisze:Bez problemu z gwarancja

Taaaa... a jak silnik wybuchnie to mówisz "wczoraj wygasła"?
P.S.: Alan, co zielony RS na rejestracji LC ma porobione?

Re: MINI COOPER S vs JCW
: 10 sty 2013, 21:00
autor: hello
od którego roku/miesiąca w Skach są e-szpery?
Re: MINI COOPER S vs JCW
: 10 sty 2013, 22:24
autor: Psztymucel
hello pisze:od którego roku/miesiąca w Skach są e-szpery?
Teoretycznie po faceliftingu... czyli jakiś luty 2010.
Re: MINI COOPER S vs JCW
: 10 sty 2013, 22:47
autor: haary
Po 2010 szper właśnie nie mają Miniaki tylko jakieś pseudo elektro które ze szperą nie ma nic wspólnego.
Re: MINI COOPER S vs JCW
: 11 sty 2013, 14:49
autor: alan
AleXander pisze:alan pisze:Bez problemu z gwarancja

Taaaa... a jak silnik wybuchnie to mówisz "wczoraj wygasła"?
P.S.: Alan, co zielony RS na rejestracji LC ma porobione?

Mowie prosze bardzo

mam ubezpieczenie na 200 tys ,dzwonie do bmw i zamawiam nowy silnik

Zielony RS hmmmm chyba prawie wszystko

kolektor dolotowy,intercooler,wydech,wtryski tylko turbo jest jeszcze seria
Re: MINI COOPER S vs JCW
: 11 sty 2013, 17:16
autor: AleXander
alan pisze:AleXander pisze:alan pisze:Bez problemu z gwarancja

Taaaa... a jak silnik wybuchnie to mówisz "wczoraj wygasła"?
P.S.: Alan, co zielony RS na rejestracji LC ma porobione?

Mowie prosze bardzo

mam ubezpieczenie na 200 tys ,dzwonie do bmw i zamawiam nowy silnik

Zielony RS hmmmm chyba prawie wszystko

kolektor dolotowy,intercooler,wydech,wtryski tylko turbo jest jeszcze seria
Spryciarz
A co do RS'a to stoi u moich rodziców prawie pod domem wiec co jakiś czas mam okazję go popodziwiać

Re: MINI COOPER S vs JCW
: 16 sty 2013, 11:24
autor: kawa
haary pisze:Po 2010 szper właśnie nie mają Miniaki tylko jakieś pseudo elektro które ze szperą nie ma nic wspólnego.
pytanie poczatkujacego: jak sprawdzic czy szpera jest i dziala poprawnie?
Teoretycznie wedlug VIN powinniem miec w swoim, ale jakos z odczuc jazdy nie jestem przekonany...