Strona 2 z 2

Re: Gaźnik SU , silnik dławi się powyżej 3tys obr

: 30 lip 2013, 19:06
autor: viso
Gdzie można zamówić taką iglicę , pasującą do silnika 1300 ?
Co z gniazdem w której pracuje iglica , z tego co widzę nie ma korozji .

Re: Gaźnik SU , silnik dławi się powyżej 3tys obr

: 30 lip 2013, 20:06
autor: viso
englishcars.pl oferuje iglice BFY po 41zł , czy tam kupujecie ?

Re: Gaźnik SU , silnik dławi się powyżej 3tys obr

: 30 lip 2013, 20:20
autor: gawa
za dużo wody w gaźniku, rozkręć dół gaźnika.

Re: Gaźnik SU , silnik dławi się powyżej 3tys obr

: 30 lip 2013, 20:24
autor: gawa
brak edycji?
i wyczyść dyszę.

Re: Gaźnik SU , silnik dławi się powyżej 3tys obr

: 04 sie 2013, 09:16
autor: viso
Czyszczenie dolnej części gaźnika , kilka fotek po zabiegu .
Interesuje mnie filtr powietrza chromowany zakładany od góry na tego typu gaźnik , może ktoś wie gdzie można kupić w przystępnej cenie ?

Re: Gaźnik SU , silnik dławi się powyżej 3tys obr

: 04 sie 2013, 09:26
autor: markfive
Czy zrobiłeś dwie ważne rzeczy ?
1. Sprawdzenie stanu sitka / filtra paliwa pod oprawą zaworka iglicowego w komorze pływakowej.
2 Ustawienie poziomu paliwa przez odpowiednie dogięcie blaszki przy osi pływaka.

Re: Gaźnik SU , silnik dławi się powyżej 3tys obr

: 04 sie 2013, 09:36
autor: viso
Czyli jak wykręcę gniazdo zaworku iglicowego to tam jest sitko ? Tego nie zrobiłem a na wszystkich elementach było sporo nalotu , taka cienka skorupka

Re: Gaźnik SU , silnik dławi się powyżej 3tys obr

: 04 sie 2013, 10:33
autor: markfive
Jest sitko, a tworzywa, malutkie i z bardzo gęstą siatką. Co do ustawienia poziomu paliwa informacje są w temacie gaźnik HIF 38/44 na mojej stronie www

Re: Gaźnik SU , silnik dławi się powyżej 3tys obr

: 04 sie 2013, 21:57
autor: gawa
Zbiornik paliwa jest zardzewiały, pompa ciągnie cały syf do gaźnika!

Re: Gaźnik SU , silnik dławi się powyżej 3tys obr

: 05 sie 2013, 08:41
autor: monsterk
E tam od razu syf w zbiorniku, tak wygląda gaznik jak leżał bez benzyny dłuższy czas

Re: Gaźnik SU , silnik dławi się powyżej 3tys obr

: 05 sie 2013, 19:50
autor: viso
Zbiornik paliwa nie jest skorodowany , był sprawdzany przy okazji wymiany pompy paliwa.
Filterek przy gnieździe zaworka iglicowego był w dobrym stanie , fotki .
Ma ktoś do polecenia solidny i fajny filtr powietrza do tego gaźnika HIF 44 , K&N czy innej firmy .