Strona 2 z 2
Re: Mycie gaźnika
: 12 lip 2014, 22:30
autor: majero
przeczyszczałem i jak dmucham to sie blokuje a na gazniku ucieka nawet bokiem przez uszczelkę nie tylko weżykiem przelewowym czyścic cały gaznik dokladnie?co robic?
Re: Mycie gaźnika
: 13 lip 2014, 14:03
autor: Lukas
Może jakiś syf z baku się dostał do gaźnika i zatkał coś np. gniazdo iglicy?
Re: Mycie gaźnika
: 14 lip 2014, 09:23
autor: markfive
majero pisze:przeczyszczałem i jak dmucham to sie blokuje a na gazniku ucieka nawet bokiem przez uszczelkę nie tylko weżykiem przelewowym czyścic cały gaznik dokladnie?co robic?
Nie ma takiej opcji by zaworek iglicowy pływaka i pływak był sprawny a paliwo się przelewało. Więc albo zaworek jest jednak do wymiany, albo pływak jest dziurawy i się topi.
Co do ciśnienia w układzie zasilania, oryginalna pompa mechaniczna nie daje wyższego niż potrzeba. Kombinacje z pompą od SPI w zbiorniku w przypadku przeróbki z wtrysku na gaźnik są niewłaściwe ( ciśnienie w tym przypadku jest 10x wyższe niż potrzeba). Pompy elektryczne wirnikowe oferowane jako dostosowane do gaźników dają nieco wyższe ciśnienie jak mechaniczne i wtedy może się zdarzyć, ze seryjny zaworek nawet niewiele używany nie domyka się. Radą na to jest zastosowanie zaworka z iglicą z tworzywa (viton).
Poza przykładami "normalnymi" spotkałem się też z przelewaniem paliwa gdy "mechanik" podłączył odwrotnie przewody paliwowe do SU HS4 - zasilanie na przelew a przelew na zasilanie
Re: Mycie gaźnika
: 14 lip 2014, 23:16
autor: majero
czyli raczej jest problem z zaworkiem lub plywakiem.Nic nie mam przerabiane,pompe mama mechaniczna raczej nagle nie pompuje mocniej tak mysle.Odpływu w tym gazniku Hs4 niema wiec skupie się mocniej na tym pływaku.
Re: Mycie gaźnika
: 15 lip 2014, 00:07
autor: markfive
majero pisze:...Odpływu w tym gazniku Hs4 niema wiec skupie się mocniej na tym pływaku.
Każdy gaźnik HS4 ma "odpływ / przelew". Na pokrywce komory pływakowej są dwa króćce. Jeden dopływ paliwa i drugi odprowadzający ewentualny nadmiar, będący jednocześnie kanałem odpowietrzenia komory. Króciec ten powinien być połączony elastycznym przewodem z metalową rurką przymocowana do obudowy sprzęgła.
Podane przeze mnie wcześniej przykłady nie są wyłącznie odpowiedzią na Twój problem. Informacje te mogą być przydatne również dla innych zainteresowanych tematem.
Re: Mycie gaźnika
: 16 lip 2014, 00:03
autor: majero
tak mialem wczesniej ze byly dwie końcówki ale teraz mam "nowy " gaznik który ma tylko jeden.to jescze takie pytanko potem z tego metalowego przy sprzegle gdzie idzie?bo do zbiornika napewno nie bo tam idzie jeden.
Re: Mycie gaźnika
: 16 lip 2014, 00:09
autor: flapjck1
zrob zdjecie gaźnika to ci powiemy co i jak
Re: Mycie gaźnika
: 16 lip 2014, 00:37
autor: majero
jutro szczele foty. dzięki za pomoc
foty gaznika
: 16 lip 2014, 22:49
autor: majero
zdjecie gaznika
Re: Mycie gaźnika
: 16 lip 2014, 22:52
autor: majero
chyba mi sie nie udalo
Re: Mycie gaźnika
: 16 lip 2014, 22:56
autor: flapjck1
1200x1200 pikseli max i rozszerzenie .jpg
Re: Mycie gaźnika
: 16 lip 2014, 23:24
autor: majero
a jak zmniejszyc do tych wymiarow?
Re: Mycie gaźnika
: 17 lip 2014, 00:05
autor: flapjck1
jakims programem typu np: infranview
paint tez zresztą ma taka opcje: "zmień rozmiar"
Re: Mycie gaźnika
: 17 lip 2014, 06:40
autor: markfive
majero pisze:...z tego metalowego przy sprzegle gdzie idzie?bo do zbiornika napewno nie bo tam idzie jeden.
W dół pionowo "na jezdnię". Rurka ma za zadanie odprowadzić ewentualny nadmiar w przypadku przelewania gaźnika, jednocześnie odpowietrza komorę pływakową. Pod gaźnikiem jest kolektor i rura wydechowa. Ewentualny wyciek paliwa bezpośrednio na gorący wydech jest niebezpieczny, stąd takie rozwiązanie.
Re: Mycie gaźnika
: 17 lip 2014, 23:02
autor: majero
dzieki wiel
kie
a ja dwa dni sie drapalem do czego ta rurka byla podpieta.