Strona 2 z 3
Re: Prototypowy IC
: 09 gru 2014, 00:33
autor: flapjck1
eee sarkazm sarkazmem, licza sie konkrety
czekamy na porownanie, sam mod zmyslny, pytanie czy on sam daje az tyle?
Re: Prototypowy IC
: 09 gru 2014, 00:35
autor: B!G LAM3
flapjck1 pisze:eee sarkazm sarkazmem, licza sie konkrety
czekamy na porownanie, sam mod zmyslny, pytanie czy on sam daje az tyle?
Sam jestem ciekaw. Jak tylko będę mieć swój wykres to od razu go zamieszczę.
Re: Prototypowy IC
: 09 gru 2014, 00:58
autor: Sadam
B!G LAM3 pisze:
nie musisz ładować sarkazmem
ups, zapomniałem, że ja nie mam takiego ładnego banerka w podpisie jak flap
a poważnie to dokładnie to samo mnie interesuje co Tomek napisał, ale śmiem twierdzić, że bez zmiany IC też można taki wynik osiągnąć, tylko kolejne pytanie, czy auto było strojone?
Re: Prototypowy IC
: 09 gru 2014, 01:21
autor: B!G LAM3
Sadam pisze:
a poważnie to dokładnie to samo mnie interesuje co Tomek napisał, ale śmiem twierdzić, że bez zmiany IC też można taki wynik osiągnąć, tylko kolejne pytanie, czy auto było strojone?
Też mi się tak wydawało ale temp faktycznie były inne (jechaliśmy jeden za drugim i tylko jeden z nas miał zimny ic po tej żwawej jeździe)
oba auta nie były jeszcze strojone
self-adapted
Tak pi razy drzwi, obstawiam że kółko/dolot/wydech wywali mi teraz +190 (bez strojenia).
Czy moje wróżby się potwierdzą, czas pokaże.
Re: Prototypowy IC
: 09 gru 2014, 01:23
autor: Kangus83
Jest napisane chyba dość jasno pierwszy pomiar był robiony tylko z wydechem!!!
Natomiast drugi po zmianie kółka i IC co dało w sumie 30 KM co nie zmienia faktu że nie wiem ile dało kółko a ile IC nie będę przecież jeździł za każdym razem na hamownie z każdą wymienianą częścią.Te dwie rzeczy były robione na raz i próba na hamowni.Auto nie było strojone
Re: Prototypowy IC
: 09 gru 2014, 09:19
autor: Sadam
Kangus83 pisze:Jest napisane chyba dość jasno pierwszy pomiar był robiony tylko z wydechem!!!
Natomiast drugi po zmianie kółka i IC co dało w sumie 30 KM co nie zmienia faktu że nie wiem ile dało kółko a ile IC nie będę przecież jeździł za każdym razem na hamownie z każdą wymienianą częścią.Te dwie rzeczy były robione na raz i próba na hamowni.Auto nie było strojone
Nie, nie jest. Nie w tym temacie! Znalazłem dopiero później.
Właśnie o to chodzi, że pokazujesz intercooler i przyrost mocy, a oprócz IC zmienione jest kilka innych rzeczy czyli tak na prawdę nie wiadomo co on daje. Nigdzie nie ma informacji na temat temperatur, czyli dalej nie wiadomo do końca o ile jest sprawniejszy.
A O TO WŁAŚNIE BYŁY PYTANIA!
Na hamownie jeździ się z każdą zmienianą rzeczą, jeśli chcesz wiedzieć co ona dała. Patrz Twój wydech, przyrost w stosunku do serii... ZERO. Chyba, że przed zmianą Ci już do serii brakowało, ale kto to wie?
A w ogóle to co za mania, żeby zakładać 3 tematy w galerii, oddzielnie dla auta a oddzielnie dla jego części.
Może ktoś zrobi porządek?
Re: Prototypowy IC
: 09 gru 2014, 19:33
autor: Kangus83
Mòj błąd z tymi tematami rozdzielonymi na 3
Ic na pewno jest wydajniejszy bo seryjny sie grzal a ten nie
hamowałem przed samym wydechem i po i pokazało serie po tej zmianie kòłka i ic dopiero sie wszystko zmieniło
Re: Prototypowy IC
: 09 gru 2014, 20:23
autor: Sadam
Szkoda, że nie ma realnie danych o ile udało się temp. zrzucić. W każdym razie po sofcie spokojnie powinno się udać w okolice Worksa wskoczyć - czyli te 210KM, a może więcej jak ktoś ogarnięty się za to weźmie.
Tu masz przykład
http://promotormocy.pl/mods/mini-cooper-s-alex/stage/1
a nawet kilka
Re: Prototypowy IC
: 09 gru 2014, 22:26
autor: Yarosz
Bez wystrojenia niczego konkretnego nie uzyskacie. Natomiast z takim fizycznymi modami po konkretnym sofcie będzie zacnie. Bez softu nie ma sensu ładować się w sprzęt.
Re: Prototypowy IC
: 09 gru 2014, 22:42
autor: bob.dsk
Sadam pisze:
yyy, jakby nigdzie nie ma tu merytorycznej odpowiedzi na pytania moje i flapa, a są dość zasadne, jeśli pierwszy pomiar był na serii, a drugi ze zmienionym kółkiem itd. to przyrost nie wynika z IC
Przyrost może wynikać ze wszystkiego... Z kółka, IC, dolotu jak i wydechu
Sadam pisze:
jeśli pierwszy pomiar był po kółku itd. to musiał być mocno rozczarowujący skoro wyszła seria
Wcale mnie to nie nie dziwi bo mody bez strojenia bardzo często obniżają moc.
B!G LAM3 pisze:
Jadę swoim na hamownię w najbliższych tygodniach to będzie można porównać, bo nie zmieniałem IC.
Jedyny szkopuł w tym, że mam kolektor wydechowy zmieniony.
nie musisz ładować sarkazmem
B!G LAM3 pisze:
Nie do końca może być to wiarygodne takie porównywanie aut bo pomimo że są to te same samochody
B!G LAM3 pisze:
Tak pi razy drzwi, obstawiam że kółko/dolot/wydech wywali mi teraz +190 (bez strojenia).
Czy moje wróżby się potwierdzą, czas pokaże.
Tak jak pisałem możesz się zdziwić więc radzę nie kombinować tylko czym prędzej wystroić.
Co do samego IC to na jakiej bazie jest on zrobiony ? Z czego jest rdzeń ? Poczekajmy do lata i temp 30+ i wtedy stwierdzisz czy tak naprawdę działa i jaka jest temp.
Re: Prototypowy IC
: 09 gru 2014, 22:43
autor: bob.dsk
Yarosz pisze:Bez wystrojenia niczego konkretnego nie uzyskacie. Natomiast z takim fizycznymi modami po konkretnym sofcie będzie zacnie. Bez softu nie ma sensu ładować się w sprzęt.
Dokładnie !
Re: Prototypowy IC
: 10 gru 2014, 00:22
autor: B!G LAM3
To w moim przypadku strojenie już w przyszlym roku. Stroić bez IC i wtrysków nie widzę nawet sensu, wiec trochę będę musiał pocierpieć, a przyznam ze zimą na ssaniu bez catów i z tym co już nazmieniałem wywala 20 litrow (serio. zbyt bogata mieszanka), robie krótkie odcinki z pracy do domu - 8 min i nie potrafię się trochę powstrzymać od dodania gazu co jakiś czas
Powiedzcie mi od razu taką rzecz. Stroić w PL czy remote tuning z 1320mini wyjdzie lepiej i tylko korekty z hamownią.
Wiadomo, że oni na rynku są długo i temat od podszewki, dlatego rozważam i taką możliwość.
Ah i Yarosz, gdybyś mógł szepnąć, ile Cię kosztował program
Re: Prototypowy IC
: 10 gru 2014, 07:02
autor: Yarosz
Jak jak coś już napiszę to nikt mi nie wierzy, ani w moje wykresy ani inne rzeczy więc nie udzielam się już ze szczegółami
W lutym u mnie przewidziany jest dalszy ciąg (-17, IC i w końcu wtryski włożę bo już pół roku leżą) i zobaczymy co wtedy wyjdzie, wrzucę wykres. Póki co jestem bardzo zadowolony z tego co mam, jest chyba szybko i przede wszystkim bezawaryjnie.
Re: Prototypowy IC
: 10 gru 2014, 09:33
autor: Kangus83
Jedyne co mi do głowy przychodzi to założyć na chwilę seryjny ic sprawdzić co wyjdzie na hamowni i reszta zostaje dla ic z tego co mi teraz wyszło czy nie tak????strojenie będzie ale już w Nowym Roku na spokojnie!!!
Re: Prototypowy IC
: 10 gru 2014, 10:57
autor: AleXander
Yarosz pisze:Bez wystrojenia niczego konkretnego nie uzyskacie. Natomiast z takim fizycznymi modami po konkretnym sofcie będzie zacnie. Bez softu nie ma sensu ładować się w sprzęt.
Dokładnie
Jestem tuuuuu
Kangus83 pisze:Jedyne co mi do głowy przychodzi to założyć na chwilę seryjny ic sprawdzić co wyjdzie na hamowni i reszta zostaje dla ic z tego co mi teraz wyszło czy nie tak????strojenie będzie ale już w Nowym Roku na spokojnie!!!
Możesz tak zrobić bo zmiana IC to jakieś 10-30minut roboty zależnie od tempa prac
Tylko podaj temp IAT w obu wypadkach po nagrzaniu auta/IC