"POLSKIE" Mini - sidi
Moderator: flapjck1
-
- Swój Człowiek
- Posty: 319
- Rejestracja: 19 wrz 2007, 22:07
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: ...Szczecin...
- Kontakt:
Re: "POLSKIE" Mini - sidi
Robie z niego wersje 4 osobową. Będzie jedyny w swoim rodzaju
Jak każdy Miniaczek dla swojego właściciela!
Okna były zrobione dawien dawno, porządna robota więc zostawię jak są.
W ogóle podłoga i stare progi to 2 mm blacha aż szkoda było wycinać!
Trochę zostało z poprzednich przeróbek więc będzie sztywny i solidny!
Jak każdy Miniaczek dla swojego właściciela!
Okna były zrobione dawien dawno, porządna robota więc zostawię jak są.
W ogóle podłoga i stare progi to 2 mm blacha aż szkoda było wycinać!
Trochę zostało z poprzednich przeróbek więc będzie sztywny i solidny!
nikt nie mówił że będzie łatwo
Re: "POLSKIE" Mini - sidi
sidi jesli będziesz tylko mógł to wrzucaj zdjęcia z przebiegu prac przy miniaku czy masz jakiś określony termin do kiedy chciałbyś zakończyć prace ?
- Saint
- Super użytkownik
- Posty: 1227
- Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: KR
- Kontakt:
Re: "POLSKIE" Mini - sidi
@Mayon: Zobacz sobie 3 albo czwart post w tym wątku a będziesz wiedział
Zawodowy Szyderca
Re: "POLSKIE" Mini - sidi
Sorki mój błąd nie doczytałem, życzę powodzenia
-
- Swój Człowiek
- Posty: 319
- Rejestracja: 19 wrz 2007, 22:07
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: ...Szczecin...
- Kontakt:
Re: "POLSKIE" Mini - sidi
Wszystkim wielkie dzięki za serdeczne słowa!
Zdjęcia będą, ale narazie praca stanęła!
Pozdrawiam!
Zdjęcia będą, ale narazie praca stanęła!
Pozdrawiam!
nikt nie mówił że będzie łatwo
Re: "POLSKIE" Mini - sidi
Tak się składa,że obserwuję "odbudowę" i przyznam,że trochę mi zal,że nie starasz się
przynajmniej przybliżyć do oryginału.Nie zrobisz z niego ani 'Cantrymana" ani "Estate"
a do Vana bliższa droga.Jeśli autko ma choćby przypominać Mini to progi aż proszą się o wymianę.Autko jest w miarę całe,blachy dostępne więc czemu za jednym razem nie
zrobić wszystkiego. Poza tym zastanów się czy nie warto zmienić warsztatu. Przyjżyj się
na zakładki wstawianych łatek w okolicy progi/drzwi. Wmiejscach gdzie blacha podwójna
za rok pojawi się rdza i następny remont.Przynajmniej stań nad fachmanami i pokaż jak
mają wstawiać łaty. Wzdłuż progów powinna biec krawędź zgrzewu co ułatwiało podkładzanie lewarka krawędziowego. W Vanie nie było w progach otworu na "łamany " lewarek. No i pamiętaj,że Van też może być piękny. Życzę sukcesu i pozdrawiam.
P.S.
Podobno chcesz zrobić swapa na 1300. Jeśli masz 850-kę w całości to radzę i tu zachować oryginał łącznie ze skrzynią i "pogrzebaczem". I tak Van to nie ścigacz a 850 według mnie
najlepszy silniczek.Ekonomiczny i najcichszy.Jeśli jesteś zainteresowany to mam namiary na tanie piaskowanie i cynkowanie.
przynajmniej przybliżyć do oryginału.Nie zrobisz z niego ani 'Cantrymana" ani "Estate"
a do Vana bliższa droga.Jeśli autko ma choćby przypominać Mini to progi aż proszą się o wymianę.Autko jest w miarę całe,blachy dostępne więc czemu za jednym razem nie
zrobić wszystkiego. Poza tym zastanów się czy nie warto zmienić warsztatu. Przyjżyj się
na zakładki wstawianych łatek w okolicy progi/drzwi. Wmiejscach gdzie blacha podwójna
za rok pojawi się rdza i następny remont.Przynajmniej stań nad fachmanami i pokaż jak
mają wstawiać łaty. Wzdłuż progów powinna biec krawędź zgrzewu co ułatwiało podkładzanie lewarka krawędziowego. W Vanie nie było w progach otworu na "łamany " lewarek. No i pamiętaj,że Van też może być piękny. Życzę sukcesu i pozdrawiam.
P.S.
Podobno chcesz zrobić swapa na 1300. Jeśli masz 850-kę w całości to radzę i tu zachować oryginał łącznie ze skrzynią i "pogrzebaczem". I tak Van to nie ścigacz a 850 według mnie
najlepszy silniczek.Ekonomiczny i najcichszy.Jeśli jesteś zainteresowany to mam namiary na tanie piaskowanie i cynkowanie.
-
- Swój Człowiek
- Posty: 319
- Rejestracja: 19 wrz 2007, 22:07
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: ...Szczecin...
- Kontakt:
Re: "POLSKIE" Mini - sidi
Pozmieniało się, pozmieniało!
Długo nie odgrzebywany temacik.
Nadzieja na odbudowe powróciła
Nie zdążyłem z odbudową na zmianę stanu cywilnego ale dzięki pogodzie pojazd do ślubu mimo że nie Mini też był oryginalny!
Mini zmieniło miejsce odbudowy, a dziś całe autko pojechało do piaskowania, przed pracami związanymi z podłogą i tyłem.
Przód wymieniony na nowe blachy.
Długo nie odgrzebywany temacik.
Nadzieja na odbudowe powróciła
Nie zdążyłem z odbudową na zmianę stanu cywilnego ale dzięki pogodzie pojazd do ślubu mimo że nie Mini też był oryginalny!
Mini zmieniło miejsce odbudowy, a dziś całe autko pojechało do piaskowania, przed pracami związanymi z podłogą i tyłem.
Przód wymieniony na nowe blachy.
- Załączniki
-
- przeprowadzka03.JPG (47.05 KiB) Przejrzano 2384 razy
-
- przeprowadzka01.JPG (56.97 KiB) Przejrzano 2384 razy
nikt nie mówił że będzie łatwo
- humin
- Super użytkownik
- Posty: 2321
- Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: "POLSKIE" Mini - sidi
sidi dawaj aktualizację akcji
co tam teraz działasz, foty wklejaj
co tam teraz działasz, foty wklejaj
-
- Swój Człowiek
- Posty: 319
- Rejestracja: 19 wrz 2007, 22:07
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: ...Szczecin...
- Kontakt:
Re: "POLSKIE" Mini - sidi
Roboty jest w ... i jeszcze troche,
Najważniejsza systematyczność.
Co aktualnie:
poszycie tylnych drzwi, nowe - niestety dorobione, ale nikt nie pozna (chyba że powiecie)
pas tylny, wycięty i powrót do oryginału, bo to od Nyski jest chyba
Wnętrze - jeszcze więcej do zrobienia.
dla ciekawskich: to tuningowe mocowanie kierownicy od malacza będzie wycięte
Silnikowo, kupiłem silnik 1,3 A+ (nie wiem co zrobie z dziura przez którą idzie "pogrzebacz" może się jeszcze przyda)
Dobieram osprzęt i cierpliwie czekam na jedną część ( finał remontu silnikowego sponsoruje Rogal)
Co jeszcze? Terminu zakończenia projektu nie znam, chciałbym pojechać do Bawarii na IMM - 2010, pożyjemy - zobaczymy.
Najważniejsza systematyczność.
Co aktualnie:
poszycie tylnych drzwi, nowe - niestety dorobione, ale nikt nie pozna (chyba że powiecie)
pas tylny, wycięty i powrót do oryginału, bo to od Nyski jest chyba
Wnętrze - jeszcze więcej do zrobienia.
dla ciekawskich: to tuningowe mocowanie kierownicy od malacza będzie wycięte
Silnikowo, kupiłem silnik 1,3 A+ (nie wiem co zrobie z dziura przez którą idzie "pogrzebacz" może się jeszcze przyda)
Dobieram osprzęt i cierpliwie czekam na jedną część ( finał remontu silnikowego sponsoruje Rogal)
Co jeszcze? Terminu zakończenia projektu nie znam, chciałbym pojechać do Bawarii na IMM - 2010, pożyjemy - zobaczymy.
- Załączniki
-
- P2133764.JPG (39.77 KiB) Przejrzano 2305 razy
-
- DSCF4778.JPG (54.11 KiB) Przejrzano 2305 razy
nikt nie mówił że będzie łatwo
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2563
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
-
- Swój Człowiek
- Posty: 319
- Rejestracja: 19 wrz 2007, 22:07
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: ...Szczecin...
- Kontakt:
Re: "POLSKIE" Mini - sidi
Dziękuje za propozycje, mam już 3 w częściach. Początkowo miał być 850.
nikt nie mówił że będzie łatwo
-
- Swój Człowiek
- Posty: 319
- Rejestracja: 19 wrz 2007, 22:07
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: ...Szczecin...
- Kontakt:
Re: "POLSKIE" Mini - sidi
"coś" ruszyło
Podłoga wstawiona, reszta po swietach.
trochę straszno - tył do cięcia i to sporo.
sami zobaczcie
Podłoga wstawiona, reszta po swietach.
trochę straszno - tył do cięcia i to sporo.
sami zobaczcie
- Załączniki
-
- DSCF5025.JPG (38.76 KiB) Przejrzano 2191 razy
-
- DSCF5024.JPG (41.91 KiB) Przejrzano 2191 razy
nikt nie mówił że będzie łatwo
Re: "POLSKIE" Mini - sidi
A jednak uparcie zachęcam do 850-tki i pogrzebacza.Nie zapomnij też o oryginalnych tylnych lampach.
-
- Swój Człowiek
- Posty: 319
- Rejestracja: 19 wrz 2007, 22:07
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: ...Szczecin...
- Kontakt:
Re: "POLSKIE" Mini - sidi
więcej mnie nie ma w kraju, niz jestem, ale systematycznie temat się porusza do przodu.
lampy czekają (jeszcze raz dziekuje za pomoc w sprowadzeniu )
850 w orginale - marzenie. bloków, skrzyń i głowic jest tyle że dwa silniki można złożyć ale na tłoki polować będe jeszcze jakiś czas,
ta wersja pozostanie z silnikiem 1275, wierze że nie jest to ostani Mini który pozostanie w garażu.
lampy czekają (jeszcze raz dziekuje za pomoc w sprowadzeniu )
850 w orginale - marzenie. bloków, skrzyń i głowic jest tyle że dwa silniki można złożyć ale na tłoki polować będe jeszcze jakiś czas,
ta wersja pozostanie z silnikiem 1275, wierze że nie jest to ostani Mini który pozostanie w garażu.
nikt nie mówił że będzie łatwo