Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.
Moderator: flapjck1
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.
pewnie podobnie jak pierwsza cena, też są do tego gotowe kity, nie orientuje się dokładnie
ale też sporo problemów z przeniesieniem napędu
poszperaj po forum, gdzieś się na pewno pojawiały odnośniki do różnych stron firm, które się takimi przeróbkami zajmują
a silniki:
1300 Turbo z metrówki (silnik taki jak w mini)
1600 lub 1800 V-Tec z Hondy
2000 z Opla (taki jak w Astrach GSi)
motocyklowe takie jak Hayabusa
1300 z Suzuki Swifta
zdarzają się i V8
poszperaj, poszukaj, wszystko już gdzieś się pokazywało
i tak jak flap pisał, kup MiniMaga (może kilka numerów archiwalnych) i tam sporo informacji znajdziesz
ale też sporo problemów z przeniesieniem napędu
poszperaj po forum, gdzieś się na pewno pojawiały odnośniki do różnych stron firm, które się takimi przeróbkami zajmują
a silniki:
1300 Turbo z metrówki (silnik taki jak w mini)
1600 lub 1800 V-Tec z Hondy
2000 z Opla (taki jak w Astrach GSi)
motocyklowe takie jak Hayabusa
1300 z Suzuki Swifta
zdarzają się i V8
poszperaj, poszukaj, wszystko już gdzieś się pokazywało
i tak jak flap pisał, kup MiniMaga (może kilka numerów archiwalnych) i tam sporo informacji znajdziesz
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.
Koszt swapa Hayabusy do Fiata 500 ( taki projekt nie może się doczekać końca ) to przeszło 50k zł już wydane - właściciel ocenia budżet na około 80k zł.
Najszybciej, najprościej kupić niedokończony projekt w GB tylko pytanie czy wszystko będzie ok.
Każdy swap niesie poważne koszty a pomyłki na pewno wychodzą w trakcie eksploatacji.
Jeszcze jedno pytanie - do czego ma służyć tak mocne auto bo jeżeli do normalnego poruszania się po drodze to przerost formy nad treścią.
Najszybciej, najprościej kupić niedokończony projekt w GB tylko pytanie czy wszystko będzie ok.
Każdy swap niesie poważne koszty a pomyłki na pewno wychodzą w trakcie eksploatacji.
Jeszcze jedno pytanie - do czego ma służyć tak mocne auto bo jeżeli do normalnego poruszania się po drodze to przerost formy nad treścią.
Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.
Piotr Topór pisze:Jeszcze jedno pytanie - do czego ma służyć tak mocne auto bo jeżeli do normalnego poruszania się po drodze to przerost formy nad treścią.
To ma byc zabawka, szybkie starty spod swiatel plus jazda po zakretach.
- Beny
- Super użytkownik
- Posty: 2373
- Rejestracja: 08 maja 2005, 20:57
- Posiadane auto: Mini '76 1300, mini van, mini kombi
- Lokalizacja: Kraków
Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.
do szybkich startów ze świateł, jazdy po zakrętach i walki o wygranie pucharu mini wystarczy lekkie auto, dobry zawias i silnik 1.3 podkrecony na jakieś maks. 100KM + trochę umiejętności .... a więc to co napisał Sadam + profesjonalnie zrobione 1.3 od mini
Mini Countryman Cooper S ALL4 R60 2011
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.
Witam
Najszybciej, najprościej i najtaniej jest zlecić to firmie w GB. Np. http://www.saeminivtec.co.uk/mainframe.htm . Trzeba tylko poszukać i zobaczyć co gdzie i jak wygląda. Te firmy robią to nie od dziś i mają doświadczenie i praktykę. Tym sposobem odpada Ci okres błędów i wypaczeń który może trwać nawet dwa lata, nie mówiąc o kosztach. Możesz też kupić całą dokumentacje i części potrzebne do tego, jeśli masz np.silnik i sensownego wykonawcę..
Pozdrawiam
Wojtek
PS.
Szybkie starty z pod świateł to owszem ale już z zakrętami to nie będzie tak różowo. Myślę że do tego celu to można znaleźć coś tańszego i prostszego. Jeśli myślisz że za małe pieniądze zrobisz sobie potworka i autko do lansu to zapomnij.
Najszybciej, najprościej i najtaniej jest zlecić to firmie w GB. Np. http://www.saeminivtec.co.uk/mainframe.htm . Trzeba tylko poszukać i zobaczyć co gdzie i jak wygląda. Te firmy robią to nie od dziś i mają doświadczenie i praktykę. Tym sposobem odpada Ci okres błędów i wypaczeń który może trwać nawet dwa lata, nie mówiąc o kosztach. Możesz też kupić całą dokumentacje i części potrzebne do tego, jeśli masz np.silnik i sensownego wykonawcę..
Pozdrawiam
Wojtek
PS.
Szybkie starty z pod świateł to owszem ale już z zakrętami to nie będzie tak różowo. Myślę że do tego celu to można znaleźć coś tańszego i prostszego. Jeśli myślisz że za małe pieniądze zrobisz sobie potworka i autko do lansu to zapomnij.
Ostatnio zmieniony 27 lut 2008, 10:09 przez tess, łącznie zmieniany 1 raz.
- Saint
- Super użytkownik
- Posty: 1227
- Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: KR
- Kontakt:
Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.
tess pisze:Witam
Najszybciej, najprościej i najtaniej jest zlecić to firmie w GB. Np. http://www.saeminivtec.co.uk/mainframe.htm .
Nie zapominając o ZCars- przeróbki z silnikami moto.ZCars 16VMini czyli o upakowaniu 2.0 z Vauxhalla. możesz zobaczyć na theminiforum.com czy jakoś tak, tam jest osobny, dość duży dział o swapach. Musisz pamiętać jeszcze o tym, że większość tych przeróbek jest dla miniaków RHD, przy LHD trzeba miejscami pogłówkować. Co by jeszcze tu rzec do tematu? Aha, już mi sie przypomniało. To już nie będzie Mini, tylko kit-car. Ale mini czy nie, może zadupczać
Pzdr
Zawodowy Szyderca
Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.
Beny pisze:do szybkich startów ze świateł, jazdy po zakrętach i walki o wygranie pucharu mini wystarczy lekkie auto, dobry zawias i silnik 1.3 podkrecony na jakieś maks. 100KM + trochę umiejętności .... a więc to co napisał Sadam + profesjonalnie zrobione 1.3 od mini
100KM to za malo nawet przy wadze zbitej do 550kg. W tej chwili mam pod butem 420KM, poszukuje podobnych wrazen.
tess pisze:Witam
Najszybciej, najprościej i najtaniej jest zlecić to firmie w GB. Np. http://www.saeminivtec.co.uk/mainframe.htm . Trzeba tylko poszukać i zobaczyć co gdzie i jak wygląda. Te firmy robią to nie od dziś i mają doświadczenie i praktykę. Tym sposobem odpada Ci okres błędów i wypaczeń który może trwać nawet dwa lat, nie mówiąc o kosztach. Możesz też kupić całą dokumentacje i części potrzebne do tego, jeśli masz np.silnik i sensownego wykonawce..
Pozdrawiam
Wojtek
PS.
Szybkie starty z pod świateł to owszem ale już z zakrętami to nie będzie tak różowo. Myślę że do tego celu to można znaleźć coś tańszego i prostszego. Jeśli myślisz że za małe pieniądze zrobisz sobie potworka i autko do lansu to zapomnij.
Niestety tutaj w UK koszta robocizny sa olbrzymie, takze na pewno autko bede robil w Polsce. BTW Jakbym chcial samochod do lansu to o Mini bym nawet nie pomyslal.
Saint pisze:Nie zapominając o ZCars- przeróbki z silnikami moto.ZCars 16VMini czyli o upakowaniu 2.0 z Vauxhalla. możesz zobaczyć na theminiforum.com czy jakoś tak, tam jest osobny, dość duży dział o swapach. Musisz pamiętać jeszcze o tym, że większość tych przeróbek jest dla miniaków RHD, przy LHD trzeba miejscami pogłówkować. Co by jeszcze tu rzec do tematu? Aha, już mi sie przypomniało. To już nie będzie Mini, tylko kit-car. Ale mini czy nie, może zadupczać
Pzdr
Jesli 2.0 to tylko z Civica TypeR, z Vauxhallem nie chce miec nic wspolnego, samochody tej marki to dramat.
Wlasnie o to mi chodzi, nie wazne jak to wyglada, wazne zeby zapier*alalo.
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.
w takim razie szykuj kaskę, albo zapomnij o Mini
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.
ja raczej mysle ze powinienes zapomniec o mini
nie chodzi o koszta ale raczej podejscie
nie chodzi o koszta ale raczej podejscie
sądu nie ma... ale wyrok wydany na wieczność, z ogólnego też mnie wyrzucą;-)
Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.
czestermo pisze:ja raczej mysle ze powinienes zapomniec o mini
nie chodzi o koszta ale raczej podejscie
Co jest z moim podejsciem nie tak jesli wolno mi spytac?
Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.
to tylko moje prywatne zdanie
szukanie 1000000 KM tylko dla wlasnego ego i do tego rozwalanie miniaka na jakiegos kit'a jest bez sensu
ale ok jak chcesz to mozesz wszystko, twoj wybor
szukanie 1000000 KM tylko dla wlasnego ego i do tego rozwalanie miniaka na jakiegos kit'a jest bez sensu
ale ok jak chcesz to mozesz wszystko, twoj wybor
sądu nie ma... ale wyrok wydany na wieczność, z ogólnego też mnie wyrzucą;-)
Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.
czestermo pisze:to tylko moje prywatne zdanie
szukanie 1000000 KM tylko dla wlasnego ego i do tego rozwalanie miniaka na jakiegos kit'a jest bez sensu
ale ok jak chcesz to mozesz wszystko, twoj wybor
Dla wlasnego ego? Nie zartuj kolego, zycie mamy tylko jedno i jest ono za krotkie zeby sie nudzic. Szybkie samochody to moja pasja, kazdy powinien miec jakas.
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.
wypowiem sie malo parlamentarnie:
puknij sie w leb
chlopaki znajdzcie ten filmik co laska rolke strzelila miniakiem chwile po starcie na jakims rally sprincie niech to bedzie dla niego motto
bo mi sie widzi ze ta jakis fan dlugich prostych ;/
co z tego ze zbudujesz niewiadomo jak mocne auto jak nie przeniesiesz tej mocy na asfalt?
puknij sie w leb
chlopaki znajdzcie ten filmik co laska rolke strzelila miniakiem chwile po starcie na jakims rally sprincie niech to bedzie dla niego motto
bo mi sie widzi ze ta jakis fan dlugich prostych ;/
co z tego ze zbudujesz niewiadomo jak mocne auto jak nie przeniesiesz tej mocy na asfalt?
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.
flapjck1 pisze:wypowiem sie malo parlamentarnie:
puknij sie w leb
chlopaki znajdzcie ten filmik co laska rolke strzelila miniakiem chwile po starcie na jakims rally sprincie niech to bedzie dla niego motto
bo mi sie widzi ze ta jakis fan dlugich prostych ;/
co z tego ze zbudujesz niewiadomo jak mocne auto jak nie przeniesiesz tej mocy na asfalt?
Ehhh, zaczyna sie. Nie znasz mnie, wiec nie mozesz mnie oceniac. Nie bede wymienial ukonczonych kursow, bo pewnie sobie pomyslisz ze mi sie forum z gra na Playstation pomylilo.
Co do przeniesienia mocy na asfalt: mam teraz 420KM i jakos nie mam problemow z trakcja na suchym - wystarczylo zamontowac TRD LSD, Racelogic TC i dobre, szerokie opony. 150-200KM to jest zadna moc...