Strona 2 z 2

Re: BOV- gwizdek-zawór upustowy

: 06 lip 2010, 09:57
autor: pididi
tjaa, sprzedają.
Nie chciałbym jednak znać cen, mając na uwadze ile to kosztowało w poprzedniej eSce - modelu R53 :lol: Cena pakietu JCW210 była absurdalna, za jej ułamek można było wykroczyć znacznie poza te 210KM, z którymi nota bene był problem w PL (nie wgrywano mapy JCW m. in.) :lol:

Wolałbym zrobić remap np. w Promotorze + jakiś FMIC i na ew. przegląd w ASO sobie go demontować.

Re: BOV- gwizdek-zawór upustowy

: 06 lip 2010, 10:31
autor: gr1zly
po co to robić bo wszystkie moje auta mają grubo ponad 200Hp ;) i wiem jak jest ze zawsze brakuje

jedyna wada jest taka, że to auto jest w automacie a nie w manualu bo było brane z przeznaczeniem również dla mojej mamy :/ i tak średnio jestem przekonany do tego rozwiązania bo nie jest to żadne DSG itp...

Re: BOV- gwizdek-zawór upustowy

: 06 lip 2010, 10:54
autor: gr1zly
Witek pisze:To szkoda, że nie zdecydowałeś się na Works'a od razu. Teraz raczej szedł bym w kierunku niezależnych producentów.

W.


Works jest tylko w manualu....

Re: BOV- gwizdek-zawór upustowy

: 06 lip 2010, 11:40
autor: gr1zly
Spoko, chłopaki z 4T ogarną mi temat jeśli bym się decydował a jak nie oni to jetronik albo CS :) do innych firm nie jeżdżę :)

Re: BOV- gwizdek-zawór upustowy

: 06 lip 2010, 12:00
autor: pididi
A co teraz wchodzi w skład JCW od dilera?
Remap za 1750 ojro? :lol:

Re: BOV- gwizdek-zawór upustowy

: 06 lip 2010, 13:18
autor: Harnaś
gr1zly pisze:Spoko, chłopaki z 4T ogarną mi temat jeśli bym się decydował a jak nie oni to jetronik albo CS :) do innych firm nie jeżdżę :)


To potem opisz, proszę, efekty, może być nawet na PW, bo sam się noszę z takim zamiarem po zakończeniu gwarancji. :)

Re: BOV- gwizdek-zawór upustowy

: 06 lip 2010, 16:09
autor: tess
Witek pisze:
Ważna informacja pakiet Works do eSki dawał 192 KM, a nie 211. Model JCW to jednak trochę inne auto.

W.


Witku, skąd masz taką informacje? Pierwsze pakiety miały podnosić moc do 200KM i po roku mniej więcej, wszedł nowy pakiet 210KM, równocześnie pojawiło się też ulepszenie do starych pakietów z 200KM na 210KM [ na jesieni 2004, większe wtryski i filtr pow.]. Pierwsze zestawy zawierały tylko graty do silnika [głowica, kompresor,wydech, świece i mapa]. Hamulce, fotele, zderzaki, nie wchodziły w skład pierwszych zestawów, jakkolwiek były dostępne osobno. Dopiero później [po styczniu 2004], zaczęto je dodawać do zestawów. Z ciekawostek: 14.11.2003. montowałem kit nr. 3426 [200KM], a 29.01.2004. nr. 4121 [200KM].

Pozdrawiam
Wojtek

Re: BOV- gwizdek-zawór upustowy

: 06 lip 2010, 16:21
autor: tess
Ups :oops: