Strona 2 z 2
Re: wyscigowe zawieszenie
: 17 lut 2009, 14:24
autor: humin
w tym drugim zestawie elementy poliureatanowe
Re: wyscigowe zawieszenie
: 17 lut 2009, 20:25
autor: monsterk
Andrzej,
Weż ten pierwszy zestaw na sztywno, precyzyjniej się wtedy prowadzi, bo ten drugi zestaw to raczej psu na budę- góra będzie chodziła a dół na sztywno i wózek popęka
Re: wyscigowe zawieszenie
: 17 lut 2009, 22:18
autor: Austin
Tylko na sztywno! Zrobiłem tak trzy lata temu (Markfive) i naprawdę Mini prowadzi się rewelacyjnie...
Polecam.
Re: wyscigowe zawieszenie
: 17 lut 2009, 22:19
autor: humin
tak też będzie !
dzięki Panowie
Re: wyscigowe zawieszenie
: 18 lut 2009, 09:14
autor: Beny
macko pisze:U mnie też "na sztywno" -
- nie mogłem się powstrzymać
m.
a u mnie na mientko, amory żadne tam regulowane, silnik nie za mocny, coby sobie krzywdy nie zrobić ... a jakoś skręca, prowadzi się i dociera do celu ...
czasami nawet z niezłym czasem
Re: wyscigowe zawieszenie
: 18 lut 2009, 10:31
autor: humin
Beny ale Ty masz cały bagażnik dobrego polotu i To uskrzydla Ci auto
Re: wyscigowe zawieszenie
: 18 lut 2009, 11:58
autor: Beny
w bagażniku to ja mam wzmacniacz
, wygłuszoną tylną klapę i drzwi + głosniki ... pewnie dlatego lepiej trzyma się asfaltu
Re: wyscigowe zawieszenie
: 18 lut 2009, 12:30
autor: czarek
Beny chyba wytłumioną klapę
Re: wyscigowe zawieszenie
: 18 lut 2009, 12:34
autor: Beny
czarek pisze:Beny chyba wytłumioną klapę
no tak, masz rację ... zresztą sprzeczać się z Tobą w tej materii byłoby conajniej nierozsądne
Re: wyscigowe zawieszenie
: 18 lut 2009, 12:38
autor: czarek
bo ogłuszyć to można obuchem................i nie myślę tu o Bartoszu O.