Strona 2 z 7
Re: Mayfair 998ccm weberowe potyczki
: 31 paź 2009, 12:44
autor: Rymek
Ale to silnik 998 a nie 1.3 ... dokładnie zaworki uchylaja się ~ 10mm czyli optymalnie przy tak zrobionych dolotach i wylotach i zaworach 1.2" i 1" ... i jakoś nie zauwarzyłem żeby bylo coś nie tak
Re: Mayfair 998ccm weberowe potyczki
: 31 paź 2009, 13:33
autor: Rymek
Heh no raczej uchylają się tak samo przy tym samym wałku w 1.3 czy 1.0 przy takiej samej klawiaturze ... tak więc niebardzo widzę ten problem ... jest w normalnej głowicy bo mogą sprężynki niewytrzymać, plus zawory jak się przesadzi walnać w tłok i spada prędkość przepływu powietrza jak sa zamałe doloty i zawory ... masa czynników do uwględnienia ale warto ...
Re: Mayfair 998ccm weberowe potyczki
: 31 paź 2009, 19:57
autor: se7ven
Nie podniecaj się tak tą głowicą bo zawory w niej są małe i przełożenie 1,5 na klawiaturze daje "górę" ale mocno psuje "dół". I nie rób porównania 1,3 do 1,0.
Re: Mayfair 998ccm weberowe potyczki
: 31 paź 2009, 20:43
autor: Rymek
heh nie ja zaczalem porownywac z 1.3 ... i jakos niezauwazylem zeby dolu niebylo bo i czemu ma nie byc? ze lepiej oddycha i szybciej napelnia komory przy takich samych czas zaworow? to nie walek ostrzejszy zeby dol oslabl ... no ale coz nie ma jak to teoretyzowac ... pisze co zrobilem i jak dziala no ale coz widocznie ciezko to przyjac do wiadomosci ... mam nadzieje ze uda mi sie pojechac na hamownie niedlugo i wtedy sie okaze na ile to jest bez sensu
Re: Mayfair 998ccm weberowe potyczki
: 31 paź 2009, 20:52
autor: se7ven
Ja piszę co wiem (wiele jeszcze nie wiem
) bo kilka silników zrobiłem. Jak zhamujesz auto pochwal się wykresem.
Re: Mayfair 998ccm weberowe potyczki
: 31 paź 2009, 21:00
autor: Rymek
No wlasnie pomozcie gdzie w Polsce dorwac sie do hamowni ale nie na chwilke i jeden pomiar tylko zeby jeszcze podregulowac troche ? bo sam jestem ciekaw co nacudowalem a tak to takie gdybani jest
Re: Mayfair 998ccm weberowe potyczki
: 01 lis 2009, 02:00
autor: flapjck1
jak bedziesz w okolicach wawy to u macka grabowskiego mozesz sie ustawic - dobre ceny mam a wiekszosc z warszafki hamowala sie u niego
Re: Mayfair 998ccm weberowe potyczki
: 01 lis 2009, 02:05
autor: Rymek
Super !! to blisko domku nawet bedzie
... tylko pytanie jak tam trafic ?
Re: Mayfair 998ccm weberowe potyczki
: 01 lis 2009, 02:21
autor: flapjck1
maciek grabowski 604400134 ostatnio rolki byly na minerlanej (okecie)
Re: Mayfair 998ccm weberowe potyczki
: 11 lis 2009, 12:40
autor: Rymek
Dotarłem do Polski na kilka dni i udało mi się doprowadzić miniaczka do ładu ... zadyszka chwilowa była i metodą prób i błędów udało się ustawić idealnie HIFa ... najpierw myślałem że może zaszybko tłok się unosi i wlałem gęstszy olej (od skrzyni biegów hipol 90) ... ciutek pomogło ale też nie tak jakbym chciał ... potem poszedł zapłon do poprawki i tez ciutek sie poprawiło ... ale wciaż było średnio płynnie z mocą ... włożyłem kolejno BBW, BBC i powyżej 3tys było ok ale średnio przyjemnie się jechało i na światłach porażka jakaś ... posiedziałem pomyślałem na spokojnie i zapodałem BCE, która teoretycznie daje więcej paliwa na początku swojej długości i ... jest masakra
Mini ciągnie jak czołg i równo w całym zakresie - żadnych szarpnięć czy zadyszek - na 2ce do około 90km/h i naprawdę muszę patrzeć na obroty bo zaszybko się to dzieje ... nie wiem ile pójdzie bo licznik do 140 tylko a i pogoda średnia była ...
Od 0-100km/h poniżej 10s no to chyba źle nie jest
Re: Mayfair 998ccm weberowe potyczki
: 11 lis 2009, 22:02
autor: oliwer21
A jekieś fotki są może?
Re: Mayfair 998ccm weberowe potyczki
: 12 lis 2009, 18:50
autor: Rymek
Słaba jakość ale taka pogoda i by phone
Re: Mayfair 998ccm weberowe potyczki
: 12 lis 2009, 21:30
autor: Wódz
Widzę , że klakson pierwsza klasa:) choć mój ma trochę większą średnice;)
Re: Mayfair 998ccm weberowe potyczki
: 13 lis 2009, 15:54
autor: Rymek
I jeszcze 2 inne ujęcia ...
Re: Mayfair 998ccm weberowe potyczki
: 13 lis 2009, 16:51
autor: flapjck1
czemu blachy z debicy?