Strona 2 z 18
Re: OrangeSupercharger MPI
: 26 sty 2010, 23:25
autor: Konrad K_2
flapjck1 pisze:jest kolezka ktory tanio robi kompy wg schematu megasquirta
a takie wynalazki jak wtrysk dołożony do ganikowego turbo?
sorki za OT
Re: OrangeSupercharger MPI
: 26 sty 2010, 23:31
autor: flapjck1
nie wiem
zagleb sie w dzialanie megasquirta ver. 1
Re: OrangeSupercharger MPI
: 27 sty 2010, 07:23
autor: Michal
no pasek raczej sie nie poślizga bo ma węcej niż jakieś 200 stopni opasania. Powinno być OK
Re: OrangeSupercharger MPI
: 27 sty 2010, 18:04
autor: flapjck1
http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=242306&c=53&f=25
kiedys w necie na stronie fiat-furious.pl byl opis zalozenia ms-a do poczciwego malucha
niestety po awarii serwera wylecialo to wsio w powietrze, ae poszperaj moze gdzies sa jakies "przedruki"
sporo na ten temat jest na elektroda.pl
Re: OrangeSupercharger MPI
: 31 sty 2010, 12:16
autor: monsterk
wczoraj przerobiłem górny element przedniego pasa, tak aby w razie czego zmieścił się większy kompresor, dwa webery, albo wtrysk od BMW
Udało mi się w miejscu chłodnicy cieczy MPI zamontować chłodnicę oleju.
Zastanawia mnie tylko fakt że są dostępne zestawy do montażu chłodnicy oleju w silnikach MPI, nie wiem tylko gdzie ją by się dało zamontować, bo w MPI nie ma z przodu nigdzie miajsca
Re: OrangeSupercharger MPI
: 07 lut 2010, 20:57
autor: monsterk
Blacharku już była skończona ,ale wziąłem się jeszcze za przeróbkę tylnych nadkoli. Aby wygospodarować więcej miejsca na skok zawieszenia podniosłem krawędz błotnika o 30mm, swobodnie można jeszcze z 5mm też się wciąć. Z doświadczenia nawet przy jeżdzie na 10" kołach jest problem z dobiciem tylnych kół i obcierania o nadkole, związane jest to z rozstawem kół. W pierwszych modelach koła chowały sie w metalowych nadkolach, póżniej wprowadzono szersze bębny i tarcze i koła rozjechały się na zewnątrz.
Zobaczymy w praktyce jak nisko da się jeżdzić na 13" kołach
Re: OrangeSupercharger MPI
: 07 lut 2010, 21:04
autor: Konrad K_2
dla siebie go budujesz?
Re: OrangeSupercharger MPI
: 07 lut 2010, 21:08
autor: markfive
Tak to powinno wyglądać przy szerszych rozstawach, 13", szerszych felgach. Więcej nie potrzeba. Bardzo dobre rozwiązanie tematu przy zachowaniu std nadkoli wewnętrznych.
Re: OrangeSupercharger MPI
: 10 lut 2010, 08:55
autor: monsterk
Wczoraj zmordowałem prawe tylnie nadkole, zgrzewarka robi robote
. W swych czeluściach znalazłem podstawkę pod filtr oleju z termostatem, przymierzyłem i okazuje się że jest cienko z miejscem na węże. prawdopodobnie zakupie podstawkę mocala bez termostatu wtedy da się to upchnąć
Re: OrangeSupercharger MPI
: 10 lut 2010, 10:36
autor: markfive
monsterk pisze:...jest cienko z miejscem na węże
Tak patrząc na foto rzeczywiscie cienko. Ale w sumie najlepiej by było żeby termostat był własnie w tym miejscu. Nie wiem moze podkładka miedzy podstawke a blok jezeli z tej strony wadzi. Moze jakieś redukcje na wyjsciu / wejsciu żeby odsunąć nyple węży. Moze redukcja przedłuzka pod czujnik z prawej.
To takie garażowe porady " na chłopski rozum" moze sie przydadza a może to nie o to idzie.
Re: OrangeSupercharger MPI
: 10 lut 2010, 11:40
autor: monsterk
problemem jest miejsce na filtr oleju, ponieważ nad nim bedzie kompresor i silnik krokowy
Re: OrangeSupercharger MPI
: 10 lut 2010, 11:56
autor: markfive
monsterk pisze:problemem jest miejsce na filtr oleju
A próbowałeś dobrać inny niższy / krótszy filtr ? . Chyba, że tam w ogóle miejsca nie ma na żaden dostępny z innych silników
Re: OrangeSupercharger MPI
: 12 lut 2010, 21:12
autor: monsterk
Najgorszy etapw jakim się znalazłem to szpaclowanie, ale przyszły rury do kompresora
Re: OrangeSupercharger MPI
: 12 lut 2010, 21:23
autor: Mayon
kurde monsterk potrafisz wpędzić w kompleksy
te rury będą wyglądały świetnie i czekam aż buda będzie w kolorze ciekawi mnie jak będzie się prezentować ten Orange bo zapowiada się ostro
Re: OrangeSupercharger MPI
: 13 lut 2010, 09:45
autor: Konrad K_2
jaka srednica tych rur?
jaka grubosc scianki kolanka?
i po wiela te kolanka bo to chyba samco nie jest?