Strona 2 z 2
Re: "tykający" prędkościomierz? oraz obniżenie kierown
: 26 cze 2010, 15:44
autor: TRIP
pod półką po stronie pasażera
Re: "tykający" prędkościomierz? oraz obniżenie kierown
: 26 cze 2010, 15:48
autor: bart
tylko trochę rury od ogrzewania przeszkadzają. Masz jakieś zdjęcie może jak sobie w oryginale radzili?
Re: "tykający" prędkościomierz? oraz obniżenie kierown
: 26 cze 2010, 17:09
autor: forki
Wcześniejsze wersje (nie mające drewnianej deski) jeśli miały radio to było ono osadzone w specjalnej kieszeni. Anglicy nie mieli problemu z ilością miejsca, bo dopiero w europie problem zaczęła stwarzać gruba rura od nagrzewnicy - zapewne niebawem odezwie się ktoś z forum z takim rozwiązaniem.
Re: "tykający" prędkościomierz? oraz obniżenie kierown
: 27 cze 2010, 09:39
autor: cjango
Ja mam kieszeń radia zamontowaną pod półką i jakoś się mieści.
Re: "tykający" prędkościomierz? oraz obniżenie kierown
: 27 cze 2010, 12:02
autor: bart
ok dzięki za pomoc coś zaprojektuje z blachy, bo nie sądze abym gdzieś kupił taką kieszeń gotową.
Re: "tykający" prędkościomierz? oraz obniżenie kierown
: 27 cze 2010, 14:28
autor: Saint
Podjedź sobie do jakiegoś zakładu car-audio, powinni mieć takie kieszenie zewnętrzne.
Re: "tykający" prędkościomierz? oraz obniżenie kierown
: 27 cze 2010, 18:53
autor: gawa
Mam oryginał.
Re: "tykający" prędkościomierz? oraz obniżenie kierown
: 28 cze 2010, 11:59
autor: bart
[quote="TRIP"]
a jeśli chodzi o linkę to na twoim miejscu
1 sprawdziłbym czy nie jest gdzieś zbyt mocno zagięta
2 zdemontował i sprawdził stan końcówek i pancerza
3 przesmarował całość
quote]
No właśnie końcówka (ta część która wchodzi do prędkościomierza) ma pęknięty plastik (ten zaczep, który trzyma przy liczniku) i prękościomierz zdechł. Zatem co jeszcze oprócz chłodnicy muszę zdemontować aby wymienić taką linkę? I jaką najlepiej dobrać bo słyszałem iż są różne długości.