Strona 2 z 2

Re: BIG BRAKES do R53

: 10 kwie 2012, 10:50
autor: bob.dsk
Odgrzewam temat.

Za parę chwil będę wymieniał tarcze klocki w moim R56. Szukam czegoś fajnego i jedynie co znalazłem to :

http://www.lohen.co.uk/shop/proddetail. ... Kit&cat=59

&

http://www.minigenuineparts.co.uk/mini- ... 2.802.html


Dajcie znać czy się opłaca czy może coś innego ciekawego ;)

Dzięki

Re: BIG BRAKES do R53

: 10 kwie 2012, 11:24
autor: Brennt
a macie gdzies moze info o ile lepsze sa takie kloce na takich wentylowanych tarczach od zwyklych (R50)? to jest jakas mega kilkumetrowa roznica? czy przy normalnej jezdzie kiedy hamulce nawet nie maja szans sie specjalnie nagrzac to nie ma praktycznie znaczenia

Re: BIG BRAKES do R53

: 10 kwie 2012, 11:46
autor: bob.dsk
Jeszcze mysłałem o Tarczach EBC i klockach EBC RED STUFF

Będą Pasować?

Re: BIG BRAKES do R53

: 24 kwie 2012, 12:51
autor: Olo
Beda tylko poczytaj sobie na forum BWM opinie na temat EBC. Chlopaki odradzaja bo wrzucaja je do swoich 530 w dieslu i bardzo szybko je sciagaja.

Polecam Brembo Oro plus Klocki Ferodo DS wtedy bedziesz mial naprawdedobre hamowanie.

Mialem kiedys ATE Powerdick nacinane i nigdy wiecej, tarcze po 2 tygodniach sie skrzywily od temperatury a ponac to najwyzsza seria od ATE. Brembo odradzam ale nasze Polskie bo to porazka jesli sciagane z Wloch to mozna brac ale i cena wyzsza.

EBC klocki najlepsze jest to ze wyzsza seria Green Stuff jest gorsza od podstawowej Red Stuff. Ale ogolnie oprocz wygladu nie daja nic szczegolnego. A i nie brudza bo sa ceramiczne takze spoko jesli ktos ma jasne fele np w bialym kolorze.

Ja przy zmianie tarcze zamawiam caly zestaw Brembo Oro i ferodo DS.

Nie polecam tarcz nacinanych ani lekko nawiercanych. Jak cos to przewiercane na wylot. Daje naprawde lepsze odprowadzanie ciepla oraz szybsze usuwanie pylu z klockow.

Jesli chcesz cos naprawde cool to bierz cos od AP Racing Albo od Wilwooda ale wtedy kilka tysiecy nie Twoje...

Re: BIG BRAKES do R53

: 24 kwie 2012, 13:28
autor: Babak
jak mają być też do normalnej jazdy to najwyżej greenstuffy. Red i Yellow stuffy nie zdążą ci się rozgrzać i mój kumpel evo 4 400KM wjebał się komuś w ten sposób w dupę bo zero hamowania. Dopiero po mocnym rozgrzaniu jest skutecznie.

Re: BIG BRAKES do R53

: 24 kwie 2012, 13:43
autor: AleXander
Babak pisze:jak mają być też do normalnej jazdy to najwyżej greenstuffy. Red i Yellow stuffy nie zdążą ci się rozgrzać i mój kumpel evo 4 400KM wjebał się komuś w ten sposób w dupę bo zero hamowania. Dopiero po mocnym rozgrzaniu jest skutecznie.
na YellowStuffach jeżdżę od późnej jesieni i hamulce są bardzo mocne i pracują od razu... Twój kolega chyba musiał się zagapić albo mieć coś z układem niespecjalnie.

Re: BIG BRAKES do R53

: 24 kwie 2012, 14:00
autor: Babak
i co na zimno też ci łapią świetnie?

Re: BIG BRAKES do R53

: 24 kwie 2012, 14:29
autor: AleXander
Babak pisze:i co na zimno też ci łapią świetnie?
Tak. Nie widzę problemów z hamowaniem. Zaciski "jcw", tarcze seria od R56 i YS... + przewody w oplocie i płyn bodaj Millersa.

Re: BIG BRAKES do R53

: 24 kwie 2012, 18:37
autor: dafit
ja mam praktycznie identyczny zestaw, oryginalne tarcze + zaciski w R56 + klocki yellow stuff+oplot + dot 5.1. Auto w wiekszosci uzywane po miescie i hamulce zawsze sa ok. Calkowicie zimne nie hamuja ani troche gorzej niz na zwyklach klockach.

Re: BIG BRAKES do R53

: 25 kwie 2012, 14:41
autor: Babak
no właśnie o tym mówie.. bardzo często z takimi opiniami użytkowników się spotkałem + przed zakupem moich green stuffów z dystrybutorem o tym rozmawiałem.

Re: BIG BRAKES do R53

: 25 kwie 2012, 15:12
autor: AleXander
Babak pisze:jak mają być też do normalnej jazdy to najwyżej greenstuffy. Red i Yellow stuffy nie zdążą ci się rozgrzać i mój kumpel evo 4 400KM wjebał się komuś w ten sposób w dupę bo zero hamowania. Dopiero po mocnym rozgrzaniu jest skutecznie.
ave ja pisze:Nie widzę problemów z hamowaniem
dafit pisze:Calkowicie zimne nie hamuja ani troche gorzej niz na zwyklach klockach.
Babak pisze:no właśnie o tym mówie.. bardzo często z takimi opiniami użytkowników się spotkałem + przed zakupem moich green stuffów z dystrybutorem o tym rozmawiałem.
? :lol:

Re: BIG BRAKES do R53

: 18 lip 2012, 15:14
autor: Babak
hahahaa! musiałem być nie trzeźwy czytając odpowiedź dafita. W każdym razie nasłuchałem się opinii uzytkowników innych aut niż MINI. Ja ostatnio byłem na KJS i zauważyłem że nawet green stuffy hamują lepiej mocniej rozgrzane.

Re: BIG BRAKES do R53

: 19 lip 2012, 23:03
autor: Olo
Jak cenowo klasyfikuje sie zestaw do R56 MCS Brembo Oro tyl + przod oraz klocki Ferodo DS? I jakie kupic i gdzie przewody w oplocie oraz jaki plyn do calosci polecacie bo w ASO polecaja zawsze jakies wynalazki a raczej firmy z ktorymi umowy podpisali i dla nich to jest super i klasyfikowane przez bmw a co salon to co innego jak wiadomo