Mocniejsze hamulce do MCS/JCW.
Re: Mocniejsze hamulce do MCS/JCW.
Carbony na ulicę wymagają spro wyrzeczeń - wiem bo sam jeżdżę. Następnych już chyba nie założę... Znikanie tarcz w oczach, niedomywalny pył metaliczny na całym aucie....
Re: Mocniejsze hamulce do MCS/JCW.
CL na ulice to IMO porażka. Piszczy, stuka niemiłosiernie i demoluje tarcze.
Re: Mocniejsze hamulce do MCS/JCW.
RC5+ jest lepsze ale nadal głośniejsze niż zwykłe klocki i naal niemiłośniernie brudzą.
Re: Mocniejsze hamulce do MCS/JCW.
Ja mam zalozone Brembo Oro nawiercane i Ferodo DS Performance i jestem mega zadowolony troszke km zrobilem juz mysle, ze z 3-4k na tym i zero problemow i klocka tez zostalo jescz duzooo
a cena do jakosci rewelacyjna
a cena do jakosci rewelacyjna
Re: Mocniejsze hamulce do MCS/JCW.
przez weekend miałem do dyspozycji MINI Cooper S by AC Schnitzer.
normalna eska z pakietem mocy, zawieszenia, wnętrza i aero AC Schnitzera
- twarda jak jasna cholera ( jeździłem co prawda po Niemczech ale zawias dawał w kość)
- prześwitu praktycznie nie ma (miałem problem żeby podsunąć but pod spod przedniego zderzaka)
- kola 19"
- pakiet wnętrza ograniczony do szczegółów (inna gałka zmiany biegów i ręcznego czerwone pasy bezpieczeństwa)
- zajebiście głośny wydech (głośniejszy niż w Porsche)
- nie wiarygodnie dobre hamulce (główny powód testu tego samochodu)
-pod względem osiągów porównywalny z works-em
dane tech.
Moc - 220HP
Moment -265 Nm
0-100 (według mojego torqbox-a) - 6,5 s
ogólnie zgodziłem się na zakup pakietu hamulców AC Schnitzer-a. Zaciski zostają works-a a do wymiany idą klocki i tarcze (podobno maja być te same co w MINI WRC ale to chyba tylko legenda)
Koszty całej imprezy to ok. 2k euro czyli jeszcze ujdzie.
-2 komplety tarcz na przód i tył
-2 komplety klocków na przód i tył
-ustawienie ESP
-nowy płyn hamulcowy
A i najważniejsze :nie tracę gwarancji BMW i mam 2 lata gwarancji AC Schnitzer-a
normalna eska z pakietem mocy, zawieszenia, wnętrza i aero AC Schnitzera
- twarda jak jasna cholera ( jeździłem co prawda po Niemczech ale zawias dawał w kość)
- prześwitu praktycznie nie ma (miałem problem żeby podsunąć but pod spod przedniego zderzaka)
- kola 19"
- pakiet wnętrza ograniczony do szczegółów (inna gałka zmiany biegów i ręcznego czerwone pasy bezpieczeństwa)
- zajebiście głośny wydech (głośniejszy niż w Porsche)
- nie wiarygodnie dobre hamulce (główny powód testu tego samochodu)
-pod względem osiągów porównywalny z works-em
dane tech.
Moc - 220HP
Moment -265 Nm
0-100 (według mojego torqbox-a) - 6,5 s
ogólnie zgodziłem się na zakup pakietu hamulców AC Schnitzer-a. Zaciski zostają works-a a do wymiany idą klocki i tarcze (podobno maja być te same co w MINI WRC ale to chyba tylko legenda)
Koszty całej imprezy to ok. 2k euro czyli jeszcze ujdzie.
-2 komplety tarcz na przód i tył
-2 komplety klocków na przód i tył
-ustawienie ESP
-nowy płyn hamulcowy
A i najważniejsze :nie tracę gwarancji BMW i mam 2 lata gwarancji AC Schnitzer-a
-
- Super użytkownik
- Posty: 1632
- Rejestracja: 04 lip 2006, 20:17
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: W-wa
Re: Mocniejsze hamulce do MCS/JCW.
KeliV pisze:[...]
ogólnie zgodziłem się na zakup pakietu hamulców AC Schnitzer-a. Zaciski zostają works-a a do wymiany idą klocki i tarcze (podobno maja być te same co w MINI WRC ale to chyba tylko legenda)
Koszty całej imprezy to ok. 2k euro czyli jeszcze ujdzie.
-2 komplety tarcz na przód i tył
-2 komplety klocków na przód i tył
-ustawienie ESP
-nowy płyn hamulcowy
A i najważniejsze :nie tracę gwarancji BMW i mam 2 lata gwarancji AC Schnitzer-a
za 2tyś euro to miałbyś tak zajebiste hamulce, że szkoda gadać a nie tylko wymianę tarcz i klocków... trochę, żeś przepłacić Stary.... no ale kto bogatemu zabroni
Re: Mocniejsze hamulce do MCS/JCW.
o ile staram się nie komentować cen to ta jest z kosmosu. AP Racing zrobiłoby z pewnością niesamowitą robotę. Co do WRC to
- minigjj
- Swój Człowiek
- Posty: 349
- Rejestracja: 21 wrz 2009, 10:10
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kraków
Re: Mocniejsze hamulce do MCS/JCW.
@KeliV - fajnie, że opisałeś jazdę tym Schnitzerem. Zrobiłeś mi na niego smaka
Ciekawe na ile Twoje odczucia powtórzą się jak je zamontują u Ciebie. Chodzi mi o różnicę zawieszenia, szerokości opon itd na ogólny efekt.
A koledzy komentujący cenę chyba dawno nie byli w zwykłym ASO;p
Ciekawe na ile Twoje odczucia powtórzą się jak je zamontują u Ciebie. Chodzi mi o różnicę zawieszenia, szerokości opon itd na ogólny efekt.
A koledzy komentujący cenę chyba dawno nie byli w zwykłym ASO;p
Pwr 106,6 KM @ 3974 rpm Tq 269,2 Nm @ 2047 rpm
Re: Mocniejsze hamulce do MCS/JCW.
minigjj pisze:@KeliV - fajnie, że opisałeś jazdę tym Schnitzerem. Zrobiłeś mi na niego smaka
Ciekawe na ile Twoje odczucia powtórzą się jak je zamontują u Ciebie. Chodzi mi o różnicę zawieszenia, szerokości opon itd na ogólny efekt.
A koledzy komentujący cenę chyba dawno nie byli w zwykłym ASO;p
dane techniczne mam pdf, jak będę miał trochę czasu przy kompie to wrzucę to na forum.
a co do ceny, to jest ciut większa niż ASO za dobre hamulce. A AC S mam zajebiste hamulce drogowe a po za tym nie tracę gwarancji BMW.
Re: Mocniejsze hamulce do MCS/JCW.
Koledzy komentujący cenę /a przynajmniej ja jako jeden z nich/ wypowiedziałem się dlatego, ze intencją autora w/w wątku było uzyskanie porady. O ile błędnie odczytałem w/w potrzebe i miala ona na celu wyłącznie wywołanie piania z zachwytu nad wyborem, którego dokonał no to well.... .
- pididi
- Super użytkownik
- Posty: 1112
- Rejestracja: 19 cze 2008, 20:39
- Posiadane auto: Clubman JCW LCI
- Lokalizacja: Poznań
Re: Mocniejsze hamulce do MCS/JCW.
W tym zestawie brakuje nawet przewodów hamulcowych w oplocie. Jeśli to była jedyna opcja z zachowaniem gwarancji to OK, bo ogólnie za podobną kasę można było dostać zestaw jak w załączniku o czym mówi noj:
- Załączniki
-
- APRacingbbkredla_medium.jpg (31.11 KiB) Przejrzano 1347 razy
-
- Super użytkownik
- Posty: 1632
- Rejestracja: 04 lip 2006, 20:17
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: W-wa
Re: Mocniejsze hamulce do MCS/JCW.
O taki zestaw wlasnie ki sie rozchodzilo jak pisalem o lepszym setupie
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Mocniejsze hamulce do MCS/JCW.
a ja w tym zestawie widzę 1 komplet na przód a kolega wyraźnie napisał 2 komplety tarcz i klocków przód i tył, jak sobie policzycie po cenach ASO same tarcze to jeden komplet wychodzi po 2k zł to razy dwa do tego klocki i jeszcze robocizna też coś kosztuje prawda?
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Re: Mocniejsze hamulce do MCS/JCW.
Sadam - nie wiem skad Ty masz cenniki. Ja patrze w ETK i widzę coś zupełnie innego.
Tak czy inaczej po 7500km nie wierzę w zużycie tylnych tarcz, co za tym idzie: AP Racing na przód i klocki nawet powiedzmy DS2500 na tył dałoby IMO bardzo konkretny efekt nieporownywalny z zestawem Schnitzera.
Tak czy inaczej po 7500km nie wierzę w zużycie tylnych tarcz, co za tym idzie: AP Racing na przód i klocki nawet powiedzmy DS2500 na tył dałoby IMO bardzo konkretny efekt nieporownywalny z zestawem Schnitzera.
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Mocniejsze hamulce do MCS/JCW.
tarcza przód realoem 131 $
tarcza tył realoem 75$
razem 412$
no to 1200, ale z tego co wiem do cen z realoem trzeba nasz vat dodać czyli 1500 same tarcze, może trochę przesadziłem, ale i tak nie jest to mało, dodaj klocki, pomnóż przez 2 i masz ile 4000 - 5000
jasne, że można kupić stockowe części taniej, ale zakładam, że AC schnitzer nie wkłada stockowych komponentów, czyli raczej tańsze nie będą, do tego robota itd.
a z tego co widzę podany przez was kit :
http://www.lohen.co.uk/shop/proddetail. ... iece&cat=8
kosztuje tyle samo, jest tylko na przód i jeśli się nie mylę podchodzi do gen 1 a tu mamy gen 2 (tego nie jestem pewien, bo się na tyle nie orientuje)
hamulce w JCW mają już 4 tłoczkowe zaciski na przodzie, prawda? jeśli tak to po cholerę zmieniać je na inne? AC raczej wie co robi i nie po to oferuje same tarcze klocki, żeby była lipa
EDIT:
zapomniałem dopisać, cały czas zostaje kwestia gwarancji prawda?
tarcza tył realoem 75$
razem 412$
no to 1200, ale z tego co wiem do cen z realoem trzeba nasz vat dodać czyli 1500 same tarcze, może trochę przesadziłem, ale i tak nie jest to mało, dodaj klocki, pomnóż przez 2 i masz ile 4000 - 5000
jasne, że można kupić stockowe części taniej, ale zakładam, że AC schnitzer nie wkłada stockowych komponentów, czyli raczej tańsze nie będą, do tego robota itd.
a z tego co widzę podany przez was kit :
http://www.lohen.co.uk/shop/proddetail. ... iece&cat=8
kosztuje tyle samo, jest tylko na przód i jeśli się nie mylę podchodzi do gen 1 a tu mamy gen 2 (tego nie jestem pewien, bo się na tyle nie orientuje)
hamulce w JCW mają już 4 tłoczkowe zaciski na przodzie, prawda? jeśli tak to po cholerę zmieniać je na inne? AC raczej wie co robi i nie po to oferuje same tarcze klocki, żeby była lipa
EDIT:
zapomniałem dopisać, cały czas zostaje kwestia gwarancji prawda?
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas