Lukas pisze::shock:
.. ile warte jest takie cudo jeśli miałbyś to sprzedawać?
Wiedziałem
, że takie pytanie padnie. To silnik odbudowany na zlecenie i ma swojego własciciela
Nie jest na sprzedaż.
Spore znaczenie ma tu warość zamontowanego osprzętu. Zestaw nowych gaźników wraz kolektorem, kolektor wydechowy, nowa chłodnica "4 core". Rozrusznik i alternator 18 ACR regenerowałem ale to też są dodatkowe koszty. Na ilustracji nie ma, ale jest również w komplecie aparat zapłonowy "electronic" i odpowiednia do tego cewka Ducelliera.
Części podstawowe takie jak tłoki +0,6 z pierścieniami i sworzniami, panewki wału korbowego i wałka rozrzadu, wałek Kent, szklanki popychaczy, kpl rozrząd 2 rzędowy, napinacz łańcucha, oś klawiatury, tarcza sprzęgła, centralna rurka oleju, uszczelka p. głowicę Payen i inne uszczelnienia, simeringi wału, skrzyni nowe. Do tego wymiana zużytych części w skrzyni biegów i FD, obróbka kanałów i komór spalania w głowicy.
Ceny nowych części sa ogólnodostepne na minispares com. To łatwo podliczyć
Na temat wartości pracy czy obróbek mechanicznych każdy może mieć inne zdanie. Najtaniej oczywiście zrobić wszystko we własnym zakresie
No i trzeba mieć podstawę czyli kpl zespół napędowy do remontu. W tym przypadku był to zespół 1275 metro (stan - na chodzie, 168 tys km, 1 litr oleju na 200km
) , więc dodatkowo kilka elementów trzeba było zamienić na przystosowane do miniaka.