Strona 2 z 4
Re: MINI Dyno - wyniki/wykresy/modyfikacje/opisy
: 08 mar 2012, 15:25
autor: MiniaC6
To musi być miłość
ps. Tak na szybko znalazłem
kilkadziesiąt wykresów z Mahy w sieci i wszędzie widzę te bezlitosne upalanie auta na 'zimnym' oleju. (jak już ktoś szarpnął się na moduł temp. oleju w ogóle..) "Serca nie mają tjunery j^%@*!e"
A dlaczego nie używamy tego próbnika w dużej ilości nowych aut? To dla nas akurat oczywiste - inni do tego pewnie 'za chwilę' dojdą.
Re: MINI Dyno - wyniki/wykresy/modyfikacje/opisy
: 08 mar 2012, 15:30
autor: SpaCar
bob.dsk pisze:SpaCar pisze:bob.dsk pisze:To może teraz ja
Cooper S R56 2007
Modyfikacje:
- Wydech - catback
- remap sterownika
edit: scalone posty dla przejrzystosci
Jak dla mnie ten wykres nierealny;)
Dziwnym dla mnie jest wysoka temperatura zasysanego powietrza. Oraz jeśli faktycznie temperatura oleju miała 16C to kto katuje silnik wkręcając go na ponad 6000obr.
Tych Nm też jakoś za dużo wg mnie w porównaniu do wzrostu KM.
Ale to tylko moje odczucie.
Jak zwykle czepiasz sie mojego samochodu. Z tego co widzę to potrafisz tylko komentować bo nie widziałem żadnego twojego projektu no chyba że ty projektem nazywasz wymianę klocków

Nie jak zwykle tylko napisałem swój komentarz.
Mogę tylko dodać, że skoro olej ma 16C to jak komora silnika pod maską ma 70C??
Koniec moich komentarzy. Przepraszam po raz kolejny, że zabrałem głos w dyskusji.
Co do wymiany klocków - tak, mój serwis również wymienia klocki, tarcze a jak trzeba żarówki.
Co do poważniejszych projektów to wymienię tylko jeden - wymiana wałka równoważącego w silniku Mercedes M272 - silniki produkowane od 2005 roku.
Zapewniam Cię, że wiele serwisów odmówi wykonania tej naprawy;)Od razu odsyłam do ASO z zapytaniem o terminy, możliwości i CENY!!!:))
Re: MINI Dyno - wyniki/wykresy/modyfikacje/opisy
: 08 mar 2012, 15:32
autor: speedfight
yyy no z tymi 70'C to naprawde kogoś poniosło...
Re: MINI Dyno - wyniki/wykresy/modyfikacje/opisy
: 08 mar 2012, 15:34
autor: speedfight
A tak w ogóle to od siebie dodam że ten temat prowadzi no niczego innego jak do sprzeczek i kłótni.
Re: MINI Dyno - wyniki/wykresy/modyfikacje/opisy
: 08 mar 2012, 15:46
autor: Brennt
nie wiem czy zauwazyles, ale jestesmy polakami

Re: MINI Dyno - wyniki/wykresy/modyfikacje/opisy
: 08 mar 2012, 15:53
autor: SpaCar
speedfight pisze:A tak w ogóle to od siebie dodam że ten temat prowadzi no niczego innego jak do sprzeczek i kłótni.
Obiecuje, kłótni nie będzie;) Czasem taka mocniejsza wymiana zdań prowadzi do dobrego. Więcej wiemy, więcej szukamy informacji itd.
Nigdy nie miałem za cel obrażanie, wyśmiewanie się z kogoś czyjejś pracy i osiągnięć.
Zwracam szacunek za tą temperaturę oleju - do tej pory z wszystkimi wykresami mocy z jakimi miałem styczność miały wykreskowane w miejscu temp. Ale jak wcześniej pisałem - dzięki tej rozmowie mam kolejne doświadczenie.
Wg mnie im więcej takich rozmów tym lepiej dla nas wszystkich.
Re: MINI Dyno - wyniki/wykresy/modyfikacje/opisy
: 08 mar 2012, 16:25
autor: MiniaC6
speedfight pisze:yyy no z tymi 70'C to naprawde kogoś poniosło...
Niestety taki 'urok' w MINI.
Tutaj o tym jakie temperatury panują w zupełnie seryjnym Mini na seryjnym doładowaniu.
http://promotormocy.pl/2010/01/31/tuning-mini-coopera-s-r56-poczatki
Wg mnie im więcej takich rozmów tym lepiej dla nas wszystkich.
Też tak uważam - dlatego śpieszę wyjaśnić, że Mini z seryjnym intercoolerem na hamowni bez tunelu aerodynamicznego wynikiem nie zachwyci. Ten intercooler poprostu w stacjonarnych warunkach nie działa. Pisząc powyższy art. nie testowałem jednak intercoolera na drodze i tu ku mojemu absolutnemu zdziwieniu radzi on sobie DUŻO lepiej niż na hamowni. W ciepły dzień przy kilkunastominutowej jeździe z gazem w podłodze praktycznie przy każdej prędkości nie da się osiągnąć 40st w dolocie, gdzie przy na hamowni z bezpośrednim nawiewem w parenaście sekund osiągamy 60st! Programy, które robimy były wielokrotnie sprawdzane na drodze i torze i przy mocach rzędu 210-220KM temp nie przekracza 50st, oscylując w granicach 42-45st. Z tego samego powodu do Stage1 większy intercooler jest opcjonalny (
http://promotormocy.pl/product/intercooler. Powoduje on stabilniejsze osiągi w bardzo upalne dni, oraz możliwość zmierzenia Mini na hamowni z warunkami dla silnika panującymi na drodze. W programie są zawarte różne zależności i progi. Jednym z nich jest temp. za intercoolerem. Jeśli przekroczy 50st komputer redukuje doładowanie, a w szczególnych przypadkach potrafi domknąć (dość skutecznie) przepustnice.
Temperatura na wykresie jest pobierana przez OBD z komputera. Nie jest ona właściwa dla pomiaru wg normy, ale jest realna dla tego co jest podczas jazdy na ulicy.
Re: MINI Dyno - wyniki/wykresy/modyfikacje/opisy
: 08 mar 2012, 18:01
autor: AleXander
SpaCar pisze:Mogę tylko dodać, że skoro olej ma 16C to jak komora silnika pod maską ma 70C??
Błagam powiedz, że żartujesz pisząc że temperatura powietrza zasysanego to temperatura pod maską
Co do kłótni to chciałbym je ukrócić czym prędzej!
Temat założyłem po to aby ludzie
WRZUCALI swoje wyniki i wykresy a nie je
KOMENTOWALI uszczypliwie!
P.S.: Dusiu, firma legalna?
Re: MINI Dyno - wyniki/wykresy/modyfikacje/opisy
: 08 mar 2012, 18:09
autor: Brennt
AleXander pisze:SpaCar pisze:Mogę tylko dodać, że skoro olej ma 16C to jak komora silnika pod maską ma 70C??
Błagam powiedz, że żartujesz pisząc że temperatura powietrza zasysanego to temperatura pod maską
Co do kłótni to chciałbym je ukrócić czym prędzej!
Temat założyłem po to aby ludzie
WRZUCALI swoje wyniki i wykresy a nie je
KOMENTOWALI uszczypliwie!
P.S.: Dusiu, firma legalna?
wydaje mi sie, ze chodzilo o to, ze dziwnym wydaje sie fakt, ze pod maska juz 70 stopni podczas gdy olej rozgrzal sie ledwo do 16* (w jakims nieogrzewanym garazu pewnie)
Re: MINI Dyno - wyniki/wykresy/modyfikacje/opisy
: 08 mar 2012, 18:42
autor: SpaCar
Brennt pisze:AleXander pisze:SpaCar pisze:Mogę tylko dodać, że skoro olej ma 16C to jak komora silnika pod maską ma 70C??
Błagam powiedz, że żartujesz pisząc że temperatura powietrza zasysanego to temperatura pod maską
Co do kłótni to chciałbym je ukrócić czym prędzej!
Temat założyłem po to aby ludzie
WRZUCALI swoje wyniki i wykresy a nie je
KOMENTOWALI uszczypliwie!
P.S.: Dusiu, firma legalna?
wydaje mi sie, ze chodzilo o to, ze dziwnym wydaje sie fakt, ze pod maska juz 70 stopni podczas gdy olej rozgrzal sie ledwo do 16* (w jakims nieogrzewanym garazu pewnie)
Dokładnie o ten tok rozumowania chodziło;)
Firma legalna.
Akurat w S temperatura pod maską ma duży wpływa na temperaturę zasysaną;)
Jeśli masz seryjny doolot powietrza zrób test zegarów 7.2 i sam sprawdzisz.
Re: MINI Dyno - wyniki/wykresy/modyfikacje/opisy
: 08 mar 2012, 19:02
autor: zoy
no i qr... pojechali. Kolejna pożywka dla ... Wykres z miniaka

Re: MINI Dyno - wyniki/wykresy/modyfikacje/opisy
: 08 mar 2012, 19:34
autor: bob.dsk
Zoy dziala Ci poprawnie taka aplikacja?
Re: MINI Dyno - wyniki/wykresy/modyfikacje/opisy
: 08 mar 2012, 19:38
autor: zoy
bob.dsk pisze:Zoy dziala Ci poprawnie taka aplikacja?
tak i nie

rożnie z nią bywa. To taka zabawka. Z profi narzędzi lepszy do wizualizacji ECU jest hks camp 2, ale to niego należy mieć Panel LCD

Re: MINI Dyno - wyniki/wykresy/modyfikacje/opisy
: 08 mar 2012, 19:40
autor: bob.dsk
Kuowales ta aplikacje? Bo zastanawiam sie bo to 10 eur
Re: MINI Dyno - wyniki/wykresy/modyfikacje/opisy
: 08 mar 2012, 19:47
autor: AleXander
Tez mam Dynolicious. Działa jak działa ale zabawka dobra jak za 10EUR
