Strona 2 z 5

Re: Mini 1.3 SPI Łódź

: 28 mar 2012, 08:56
autor: monsterk
Nie wiem nad czym jest taki dramat, wystarczy zdjąć ten drążek i go wyprostować

Re: Mini 1.3 SPI Łódź

: 28 mar 2012, 09:11
autor: flapjck1
a najlepiej zalozyc od razu regulowany zawias :)

Re: Mini 1.3 SPI Łódź

: 28 mar 2012, 11:55
autor: humin
wyprostować? eee druciarstwo :P
bardziej jestem za opcją flapową hehe

Re: Mini 1.3 SPI Łódź

: 28 mar 2012, 17:10
autor: Luomo
Chłopaki, pociągnijcie temat z regulowanym zawiasem bo nie bardzo kumam. Wiem, że jest coś takiego, ale nie wiem z czym to się je :wink: Pozdr.!

Re: Mini 1.3 SPI Łódź

: 28 mar 2012, 18:32
autor: flapjck1
regulowane drazki reakcyjne, regulowane dolne przednie wahacze, i tzn camber kit na tyl ( zreszta ta ostatnia pozycje kol. Austin wlasnie sprzedal Huminowi )

komplet kosztuje okolo 100 gbp i pozwala zniwelowac prawie wszystkie niedoskonalosci zawieszenia ( skorygowac nastawy )

przyklad z minispares

Re: Mini 1.3 SPI Łódź

: 28 mar 2012, 19:16
autor: Luomo
A będzie to w perspektywie pasować do tych 10", które prawdopodobnie kupię od Austina?

Re: Mini 1.3 SPI Łódź

: 28 mar 2012, 19:52
autor: flapjck1
to musi pasowac do mini ( z kazdymi kolami ;) ) po cos sa te regulacje

Re: Mini 1.3 SPI Łódź

: 29 mar 2012, 23:34
autor: Bochen
jak juz go ogarniesz zeby sie bujał o własnych siłach to pisz, chetnie obczaje

Re: Mini 1.3 SPI Łódź

: 30 mar 2012, 07:21
autor: Luomo
Buja się o własnych siłach, z tym nie ma problemu, powiem więcej, jest w zdecydowanie lepszym stanie niż większość Miniaków w PL, ale dla mnie to za mało :wink: Musi być bezpieczny i w miarę przewidywalny, tzn. muszę wiedzieć co w nim siedzi i co może w najbliższej przyszłości sprawiać kłopot. Ostatnio po naprawie u Barańskiego jest lepiej, obroty już tak nie falują i samochód nie gaśnie, tak więc jest jakiś progres, niemniej nie jest to to co docelowo chciałbym osiągnąć. Podnosić mocy silnika nie będę bo to co jest w zupełności mi wystarcza. Kupiłem od Austina komplet kół 10", a od Rogala komplet regulowanych dolnych wahaczy wraz ze sworzniami. W przyszłym sezonie (mam nadzieję) Mini wystąpi w nowej odsłonie na 10" kołach :grin: Z bieżącymi sprawami będziemy walczyć jak się na dobre ociepli. A jak tam Twoj bolid? Robisz coś dalej przy nim? Pozdr.!

Re: Mini 1.3 SPI Łódź

: 30 mar 2012, 14:17
autor: Bochen
u mnie stara bida - chłopaki wspawali ramę w środku, żeby się buda nie rozjechała przy wycinaniu elementów. no i praca się rozkręca z dnia na dzień.

ile Cię wyniesie całościowo ta konwersja na 10"? zaszczepiłeś mi w głowie tę opcję i coraz bardziej się nad tym zastanawiam :grin:

co robią te dolne regulowane wahacze? co usprawniają?

Re: Mini 1.3 SPI Łódź

: 30 mar 2012, 16:15
autor: flapjck1
same dolne wahacze daja mozliwosc regulacji kata pochylenia kola

Re: Mini 1.3 SPI Łódź

: 13 kwie 2012, 21:51
autor: Luomo
Z ostatniej chwili. Dzięki Austinowi i Bochenowi koła 10" są już w domu :grin: W poniedziałek mają przyjechać klamoty od Rogala. Budżet szybko topnieje, ale czegóż się nie robi dla członka rodziny? :wink: Niedługo zapowiadana wymiana rolldachu i tu przyszedł nowy pomysł. W przyszłym roku, jak będę robił kompleksowo blacharkę i lakier będę także zakładał dach pelny bez otwierania. Tak więc w nowym sezonie będzie do sprzedania nowy roldach razem z dachem (masło maślane :wink: ) po kosztach czyli jakieś 2000 PLN za komplet :wink: Zdjęcia kółek wstawię jutro :grin:, reszta w przyszłym tygodniu. Pozdr.!

Re: Mini 1.3 SPI Łódź

: 14 kwie 2012, 09:34
autor: Bochen
Wow czemu rezygnujesz z tak fajnej rzeczy?

Re: Mini 1.3 SPI Łódź

: 14 kwie 2012, 09:48
autor: Luomo
Jakoś ze sztywnym dachem podoba mi się bardziej :wink: Dodatkowo, obsługa jest mniej kłopotliwa. Myślałem, żeby słupki i podsufitkę pociągnąć czerwoną alcantarą (w BMW M3 jest czarna i wygląda to super), a przy rolldachu nie będzie to jakoś spektakularnie się prezentować. Zresztą, ostateczna decyzja zapadnie po wymianie rolldachu. Jeśli będzie super to zostawię, jeśli będą wątpliwości, wywalam :wink: Na chwilę obecną bardziej męczy mnie silnik, i zawiecha :sad: O ile to drugie w miarę daje radę o tyle silnik jest to gruntownego przejrzenia, jak nie remontu. Przy okazji remontu blacharsko-lakierniczego silnik również zostanie poddany zabiegom regeneracyjnym. Zauważyłem, że wydech też będę miał do wymiany po konwersji kół na 10". Będzie haczył o podłoże, niestety. Choć jest fajny i wydaje znakomity dźwięk to jednak będziemy się musieli rozstać i przywitać jakiś klasyczny, który włazi w zagłębienie w podłodze. Pozdr.!

Re: Mini 1.3 SPI Łódź

: 14 kwie 2012, 11:20
autor: Bochen
Montuj rc 40, taki jak ja mam. Przy niskim zawieszeniu w miarę daje rade, oczywiscie nie jest to mistrzostwo świata bo trzeba i pamiętac gdzie możesz wjechać a gdzie nie.

A co do rolldachu, to ja bym za cholere swojego nie oddał, bo nie ma nic fajniejszego niż latanie z otwartym w ciepłe sierpniowe dni. Nie kminie czemu piszesz o kłopotliwej obsłudze ;)