Strona 12 z 46
Re: Sułtan 1275
: 23 lut 2009, 23:35
autor: humin
żeby nie było że nic nie robię
silnik powoli się rozbiera
a tak wyglądają elementy pompy oleju po wymontowaniu - widać wyraźnie dość duże zużycie
ale przy połączeniu skrzyni z silnikiem to raczej przypadłość miniaka
Re: Sułtan 1275
: 23 lut 2009, 23:46
autor: humin
jutro jadę do majstra z wypucowaną głowicą
Re: Sułtan 1275
: 25 lut 2009, 23:02
autor: PROCu
humin a ta siekiera w tle to jakiś ściągacz czy prasa?

Re: Sułtan 1275
: 25 lut 2009, 23:59
autor: humin
hehehe....
pomagała przy sprzęgle, choć później znalazł się cięższy młotek więc się przyglądała

Re: Sułtan 1275
: 26 lut 2009, 08:59
autor: monsterk
Pompa oleju zużyta przez to że po remoncie skrzyni jej nie wymieniłeś

Re: Sułtan 1275
: 26 lut 2009, 21:37
autor: humin
monsterk pisze:Pompa oleju zużyta przez to że po remoncie skrzyni jej nie wymieniłeś

możliwe tylko że remont miałem robiony a nie robiłem go sam...
niezależnie nowa już jest więc luzik
============================
po zdjęciu sprzęgła z kołem zamachowym był pomysł by z koła ściągnąć trochę wagi
zamachowe przy sprzęgle verto niestety jest innej konstrukcji niż wcześniejsze pre-verto i tu sam docisk jest prawie cięższy od koła
niezależnie byłem u fachmana by się upewnić w temacie
majster ocenił sprawę na ok. 300pln (w tym dorobienie trzpienia na tak duży otwór) oraz stwierdził iż więcej niż 0,5kg nie wydoli i to z kombinacjami więc temat upada śmiercią naturalną
w przypadku przejściu na gaźnik wrócimy do tematu
a może ktoś robił takie rzeczy przy tym zestawie?
Re: Sułtan 1275
: 26 lut 2009, 21:58
autor: bartek
wiem ze to 600 - 700pln a nie 300 ale moze warto by sie nadtym zastanowic:
http://minispares.com/Product.aspx?ty=p ... ROAD/RALLY...
Re: Sułtan 1275
: 26 lut 2009, 22:05
autor: Saint
Pomijając Bartek fakt, że to nie ten typ sprzęgła. Cena ok 300 jest rozsądna. (No chyba ze ktos lubi przepłacać

)
Re: Sułtan 1275
: 26 lut 2009, 22:07
autor: bartek
Saint pisze:Pomijając Bartek fakt, że to nie ten typ sprzęgła. Cena ok 300 jest rozsądna. (No chyba ze ktos lubi przepłacać

)
nie wiem jakos nie mam zufania do lekkich kół własnej roboty...
jak to nie ten typ to moze mozna znalesc odpowiadające koło...
Re: Sułtan 1275
: 26 lut 2009, 23:34
autor: flapjck1
kolko z spi jest ujowe do odchudzania ze wzgl na koronke dla czujnika halla
jakbys humin kiedys dojrzal do wywalenia wtrysku to koluj sobie od razu zamach od gaznikowca i odchudzaj
ja u siebie przy okazji kompleksowej roboty silnika za odchudzanie placilem ok 100 pln - wywazane bylo wszystko przy okazji i tak
Re: Sułtan 1275
: 26 lut 2009, 23:36
autor: Saint
Wydaje mi się, że jak gość zajmuje się tylko tym od 20 lat, to ma jakieś pojęcie o tym co robi (mówie o moim, nie o majstrze Humina).
Re: Sułtan 1275
: 27 lut 2009, 08:05
autor: humin
tak jak piszesz flap, będziemy o tym pamiętać przy kolejnych zmianach
Re: Sułtan 1275
: 27 lut 2009, 09:26
autor: monsterk
Humin, podrzuć tokarzowi to koło zamachowe i nie rób scen, da się zdjąć z tedo z 1 kg, a tak wogóle to zważ to koło
Re: Sułtan 1275
: 28 lut 2009, 19:23
autor: humin
temat koła zamachu jeszcze rozpatrzymy
a poniżej fotki osiek wahaczy tył.. masakra co tam zastałem...
nie obędzie się bez zestawów naprawczych
w przypadku wahaczy przednich górnych wygląda do zdecydowanie lepiej i nie wymaga wymiany, jedynie gumki uszczelniające
Re: Sułtan 1275
: 28 lut 2009, 19:27
autor: humin
okładziny hamulcowe tył niby grubość nie odbiegająca dużo od nowych ale niestety na jednej z połówek jest pęknięcie
te okładziny zakładałem sam po zakupie i jestem więcej niż pewny, że źle je założyłem stąd najprawdopodobniej zonk.. albo po prostu były słabej jakości