Strona 13 z 18

Re: OrangeSupercharger MPI

: 28 cze 2010, 08:16
autor: monsterk
AleXander pisze:wtryski w MPi akurat dają radę i wytrzymają (dużo) większe ciśnienie.

i tu jesteś w mylnym błędzie

Re: OrangeSupercharger MPI

: 28 cze 2010, 10:59
autor: SAMMMPŻ Rado
hehe, to będzie jajcarnia po całości jak to zagra :)

Re: OrangeSupercharger MPI

: 28 cze 2010, 11:21
autor: AleXander
monsterk pisze:
AleXander pisze:wtryski w MPi akurat dają radę i wytrzymają (dużo) większe ciśnienie.

i tu jesteś w mylnym błędzie


Hej jak to tak to? Flap wyczytał, że takie były montowane w MPi i jakimś tam doładowanym 2.0l roverze...wiec powinny wytrzymywać, nieprawdaż?

Re: OrangeSupercharger MPI

: 28 cze 2010, 11:37
autor: monsterk
te mają wydajność 400cc i w rowerze są dwu litrowym są pewnie 4szt czyli na kazdy cylinder przypada 400cc a w miniaku przypada 200cc czyli mało

Re: OrangeSupercharger MPI

: 28 cze 2010, 17:34
autor: flapjck1
te wtryski w ilosci sztuk 4 gonia 2,0 turbo o mocy 200 KM, wytrzymuja podkrecanie turbiny i moce rzedu 240 KM - to jest sprawdzone

Re: OrangeSupercharger MPI

: 28 cze 2010, 23:37
autor: Saint
Tak z innej beczki, którego podkładu reaktywnego używasz? Jeżeli Wurth, to jaki numer katalogowy?

Re: OrangeSupercharger MPI

: 29 cze 2010, 08:16
autor: monsterk
podkład reaktywny nazywał się Profi

Re: OrangeSupercharger MPI

: 29 cze 2010, 14:20
autor: monsterk
flapjck1 pisze:te wtryski w ilosci sztuk 4 gonia 2,0 turbo o mocy 200 KM, wytrzymuja podkrecanie turbiny i moce rzedu 240 KM - to jest sprawdzone

Czyli przyrost mocy o 20%
a u mnie w kompresorze ma być przyrost mocy o 40-50%

Re: OrangeSupercharger MPI

: 29 cze 2010, 16:56
autor: minimaniak
monsterk pisze:podkład reaktywny nazywał się Profi


Profi to pasztety :mrgreen:

www.profi.net.pl

Re: OrangeSupercharger MPI

: 29 cze 2010, 17:36
autor: AleXander
no to wyszedł pomarańczowy pasztet! :mrgreen:

Michał a jak rozwiązałeś kwestię chłodzenia silnika? Masz jakiś patent aby zwiększyć wydajność chłodzenia?

Re: OrangeSupercharger MPI

: 29 cze 2010, 19:04
autor: Saint
AleXander pisze:no to wyszedł pomarańczowy pasztet! :mrgreen:

Michał a jak rozwiązałeś kwestię chłodzenia silnika? Masz jakiś patent aby zwiększyć wydajność chłodzenia?
4-ro rdzeniowa chłodnica? Na pierwszej stronie wspomniana :)

Re: OrangeSupercharger MPI

: 29 cze 2010, 19:29
autor: AleXander
sorry zapomniałem, że tutaj chłodnica z boku będzie. no to nie przeszkadzam :D

Re: OrangeSupercharger MPI

: 29 cze 2010, 21:37
autor: monsterk
AleXander pisze:no to wyszedł pomarańczowy pasztet! :mrgreen:

Michał a jak rozwiązałeś kwestię chłodzenia silnika? Masz jakiś patent aby zwiększyć wydajność chłodzenia?


Podobno chłodnica w MPI jest zajebista i stosowana przy uturbionych jednostkach, problemy z chłodzeniem były u Radka i tam poprostu założyłem nową, ajak jest tam u niego w te upały to nie mam pojecia.

Re: OrangeSupercharger MPI

: 28 lip 2010, 16:44
autor: monsterk
Pomarańcza dzisiaj ożyła z nowym komputerem, jest w fazie strojenia i jeszcze nie wybuchła.
Czekam z niecierpliwością co wypluje hamownia :mrgreen:

Re: OrangeSupercharger MPI

: 28 lip 2010, 17:01
autor: macko
Kiedy i gdzie ruszasz na hamownię? Czy to kolesie od kompa będą ją hamowali?

maćko