Strona 15 z 46
Re: Sułtan 1275
: 04 mar 2009, 23:21
autor: humin
masz na zbyciu?

Re: Sułtan 1275
: 04 mar 2009, 23:41
autor: Konrad K_2
no w sumie lezy w garazu podpiety pod silnik - jesli ktoś chce silnik bez dyfra
Re: Sułtan 1275
: 05 mar 2009, 00:14
autor: humin
jaka kwota za to przełożenie?
Re: Sułtan 1275
: 05 mar 2009, 00:33
autor: Konrad K_2
jakos sie dagadamy - tylko musial bys wlozyc w swoja obudowe bo moje sa po przejsciach.
cala jest tylko ktos gwint jeden przekręcił
Re: Sułtan 1275
: 05 mar 2009, 20:49
autor: humin
co do wyliczeń przełożeń i prędkości tutaj jest formuła i wytłumaczenie jakby ktoś szukał
http://www.minimania.com/web/SCatagory/ ... ticleV.cfm
wg wyliczeń przyjmując
koła 10" i opony 165/70/10 wychodzi:
- dla
3,105 - 28,85km/h na 1000obr czyli przy 120km/h bedzie 4159obr
- dla
3,44 - 26,04km/h na 1000obr czyli przy 120km/h bedzie 4608obr
- dla
3,647 - 24,56km/h na 1000obr czyli przy 120km/h bedzie 4885obr
Czyli między 3,44 a 3,647 nie ma dużej różnicy moim zdaniem, nie wiem czy najlepszym wyjściem nie będzie zostanie przy tym co jest czyli 3,105...
Re: Sułtan 1275
: 05 mar 2009, 21:35
autor: monsterk
3,1 ma Czarek w potworze ido 100KM jest ok, ale jak chcesz walczyć w pucharze to 3,44
Re: Sułtan 1275
: 05 mar 2009, 23:07
autor: Konrad K_2
Re: Sułtan 1275
: 06 mar 2009, 18:43
autor: PROCu
humin widzę że mamy podobne problemy zawieszeniowe

Re: Sułtan 1275
: 06 mar 2009, 19:16
autor: humin
nie ma co się załamywać - trzeba wymienić i PAMIĘTAĆ O SMAROWANIU !!!
jeśli ktoś tego nie robi to życzę mu rozbierania takiego zapieczonego wahacza - wtedy zrozumie co to znaczy
a po drugie trzeba wydać 200pln na dwa zestawy naprawcze, gdy można to wydać na dobrą smarownicę, puszkę smaru i jeszcze zostanie na kratę browarów

Re: Sułtan 1275
: 09 mar 2009, 18:27
autor: humin
po oczyszczeniu przyszła pora na malowanie
fota pokazuje tylko część przedstawienia
w tle widać póki co części zamienne

Re: Sułtan 1275
: 09 mar 2009, 19:05
autor: Konrad K_2
coraz więcej mebli w salonie
jakim podkładem malowałes?
Re: Sułtan 1275
: 09 mar 2009, 19:23
autor: humin
używałem cynku , podładu i lakieru Motipa - wszystkie z sprayu
elementy mocno pordzewiałe dokładnie czyściłem, dla zabezpieczenia nakładałem cynk, potem podkład a na koniec pójdzie farba
przy reszcie elementów tylko podkład i farba
Re: Sułtan 1275
: 09 mar 2009, 20:52
autor: PROCu
nie lepiej było zainwestować w przyzwoity pistolet i skołować jakiś kompresor?
może na początku trochę grosza trzeba wyrzucić, ale po czasie okazuje się to dobrą inwestycją
no i czemu nie zainwestowałeś w piaskowanie?
Re: Sułtan 1275
: 09 mar 2009, 20:58
autor: Mayon
procu mnie własnie wyprzedził w wypowiedzi

proponował bym pomalować typowym lakierem akrylowym na utwardzaczu itp. bo te lakiery Motipa to nieciekawe są, szybko nalot rdzawy wychodzi ponieważ to prawie sam rozpuszczalnik jest i odrobina pigmentu
Re: Sułtan 1275
: 09 mar 2009, 21:32
autor: humin
zgadzam się z przedmówcami
zestaw farb kupiłem już wcześniej więc go wykorzystałem
piaskowałem tylko wózki które zostały także ocynkowane/pomalowane
resztę elementów oczyszczałem bardzo dokładnie szczotką na wiertarce , następnie odtłuszczałem benzyną ekstrakcyjną
człowiek się całe życie uczy dlatego za wszelkie opinie jestem wdzięczny
z drugiej strony niektórzy majstrowie by tych elementów w ogóle nie ruszyli bo wyglądały naprawdę dobrze