Strona 17 z 46
Re: Sułtan 1275
: 24 mar 2009, 08:29
autor: monsterk
E no, szybka ta poczta czasami potrafi być!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: Sułtan 1275
: 24 mar 2009, 08:34
autor: humin
no ja też w szoku
podziękowania monster - pozostaje modlić się by wystartował
może ma ktoś stożek do hif44 na zbyciu?
Re: Sułtan 1275
: 24 mar 2009, 11:32
autor: Ania-Ray
Czy to "cacko" jest szykowane na IMM do konkursu Miss Elegancji

?
Re: Sułtan 1275
: 24 mar 2009, 11:44
autor: humin
nie przeczę że nie zalezy mi na dobrym wyglądzie ale głównie to, jak to kiedyś sait o swoim napisał: ..wygląd wyglądem ale auto ma po prostu zapier..ać ....
także silnik stanowi ostatnio oczko w głowie
a jesli chodzi o zdjęcie z goła blachą na błotniku to po prostu on taki nie ubrany

Re: Sułtan 1275
: 24 mar 2009, 22:27
autor: humin
no popatrz i w mój wątek wkrada się cenzura

Re: Sułtan 1275
: 28 mar 2009, 16:48
autor: humin
trochę podczyściłem zestawik
progi w kolektorze podobnie jak w głowicy także usunięte
Re: Sułtan 1275
: 28 mar 2009, 21:27
autor: Sadam
kolektor w tej chwili się rozszerza przy wyjściu? a głowica z kolei zwęża głębiej w kanałach?
nie przyglądałem się dokładnie zdjęciom, ale wydaje mi się że będziesz miał rozszerzenie a zaraz potem zwężenie w kanałach dolotowych, i tutaj bardzo teoretycznie, bo nigdy tego dokładnie nie zgłębiałem - może to zaburzyć przepływ w kanałach i słabo wpływać na pracę silnika
tak mi się wydaje...
but I might be wrong
Re: Sułtan 1275
: 29 mar 2009, 00:50
autor: humin
szczerze to wydaje mi się że w kolektorze średnica jest dość spora i jeśli zlikwiduję zwężenie w wyjściu kolektora to tylko przedłużę ten szeroki kanał, który znajdzie jeszcze przedłużenie w większej średnicy w głowicy i dopiero tam będzie zwężony
taki mój mały wywód
mody robiłem w oparciu o książkę Vizarda więc zobaczymy
bądźmy dobrej myśli
Re: Sułtan 1275
: 29 mar 2009, 17:14
autor: Sadam
przy szerokim kanale w głowicy powinno grać faktycznie, myślałem, że tylko przy wejściu wygładziłeś, w takim wypadku nic tylko brać się do roboty dalej

powodzenia
Re: Sułtan 1275
: 31 mar 2009, 23:13
autor: humin
odebrałem głowicę od majstra
zestawy zawór-głowica zrobione jak fabryka w 3 kąty
Re: Sułtan 1275
: 31 mar 2009, 23:16
autor: monsterk
przydałobysie aby gniazdo z zaworem dotrzeć, a majster coś duduży posuw podczs planowania ustawił
Re: Sułtan 1275
: 31 mar 2009, 23:19
autor: humin
pytałem o dotarcie zaworów, ale twierdzi po tej obróbce nie jest konieczne
przy mnie podłączał wakuometr i trzymało bardzo dobrze
a planowanie nie jest robione na standardowej magnesówce i ściernicy bo wtedy jest super gładka powierzchnia tylko na maszynie z głowicą z obciąganymi wkładami cbn ustawioną pod kątem stąd taka faktura
majster uważa że trzymanie uszczelki przy tej obróbce jest o niebo lepsze
w zasadzie pierwsze planowanie było zrobione na magnesówce przez poprzedniego majstra i powierzchnia była glanc, ale zawory tylko dotarł do gniazd i wyglądało to tragicznie stąd wyprawa do majstra w zasadzie najlepszego w rejonie a ten zdecydowanie polecał poprawkę planowania
Re: Sułtan 1275
: 01 kwie 2009, 00:23
autor: humin
dodatkowo "poryrałem", jak to monster mówi, ostre krawędzie w kanałach

Re: Sułtan 1275
: 01 kwie 2009, 08:21
autor: monsterk
Weż się do roboty i dotrzyj te zawory
Zrobiłi mi kiedyś głowice w landzie też tą metodą- nowoczesną- też mieli wakuometr i dupa, musiałem głowice sciągać bo dwa byłe nieszczelne. ta metoda sprawdzania oszukuje ponieważ możesz uderzyć zaworem on się zakleszczy i będzie szczelny. A co do planowaniato miałem gładziej zrobioną głowicę od bmw diesla i kompresja sadziła do wody
Re: Sułtan 1275
: 01 kwie 2009, 09:47
autor: Konrad K_2
monsterk pisze:kompresja sadziła do wody
mówiłem