Strona 19 z 46
Re: Sułtan 1275
: 07 kwie 2009, 22:44
autor: humin
coś tam się kula do przodu
poniżej mamy duplexa którego można dostać w naszych rodzimych sklepach - 2 otwory fi16
jeszcze niżej po małym tuningu - 8 otworów fi20
co uzyskaliśmy?
duże koło standard ma 816g, po nawierceniu 706g (13,5% lżejsze)
łańcuch to 370g, małe kółko 323g
czyli przy komplecie standard miał 1509g - po operacji 1399g czyli nieźle
ps. szkoda że nie nie ma verniera ale ten zdobyczny więc nie narzekamy

Re: Sułtan 1275
: 08 kwie 2009, 09:49
autor: monsterk
no nieżle, lepiej niż oryginał

Re: Sułtan 1275
: 14 kwie 2009, 22:44
autor: humin
kolejny dzień w garażu...
składanie zwrotnic, wahaczy, docieranie zaworów
malowanie bloku i głowicy - po oczyszczeniu położona pierwsza warstwa czerwonego półmatu Hammerite
druga fota to alternator po odświeżeniu
Re: Sułtan 1275
: 15 kwie 2009, 07:38
autor: MARO
Wszystko jak nowe

BRAWO TEN PAN

Re: Sułtan 1275
: 15 kwie 2009, 08:48
autor: monsterk
A w którym muzeum ten eksponat będzie stał?

Re: Sułtan 1275
: 15 kwie 2009, 08:54
autor: humin
jak już jest rozgrzebane to jakoś nie mogę sobie odpuścić odnowienia tego i owego...
z drugiej strony może rzeczywiście przesadzam

Re: Sułtan 1275
: 15 kwie 2009, 09:27
autor: kamal1
Nie widzę w tym żadnej przesady.Czyż nie jest przyjemnie pogrzebać przy czystym silniczku i nie pobrudzić się?
Re: Sułtan 1275
: 15 kwie 2009, 10:04
autor: humin
żartuję z tym przesadzaniem
jasne że fajnie bo i wygląd i czyściutko, choć kosztuje to naprawdę sporo pracy
ale coś za coś

Re: Sułtan 1275
: 19 kwie 2009, 20:09
autor: humin
prawy błotnik po oczyszczeniu i zapodkładowaniu
lewy już także prawie gotowy
samo dobre oczyszczenie pochłania naprawdę ogrom godzin i tu się nie pogoni
Re: Sułtan 1275
: 19 kwie 2009, 20:17
autor: humin
a tu ciekawostka
na A-panelu lewym wydać małą historię wcześniejszych napraw
oprócz oryginalnej farby kolejne 3 powłoki po kolejnych malowaniach
stan igła niebity hehehe
tak w ogóle to wyszło przy tych pracach że był trafiony stroną kierowcy, błotnik wstawiony oryginał i później jeszcze raz się ktoś nim oparł o jakiś słupek przednim pasem bo szpachla była na środku
poniżej błotnik lewy po oczyszczeniu
Re: Sułtan 1275
: 28 kwie 2009, 12:12
autor: Konrad K_2
pokaz bude

Re: Sułtan 1275
: 28 kwie 2009, 23:20
autor: humin
nie ma co pokazywać
jak będzie to wrzucę
Re: Sułtan 1275
: 05 maja 2009, 21:35
autor: humin
głowica po założeniu zaworów, w tle różne graty po odmalowaniu gotowe do montażu
poniżej nominalny tłok po oczyszczeniu nagaru z rowków i założeniu nowych pierścieni
Re: Sułtan 1275
: 05 maja 2009, 21:41
autor: humin
a dziś męczyłem się z montażem górnych przednich wahaczy i poległem na montażu wahacza dolnego
a dokładnie to nie do końca wiem jak włożyć minisparesowe gumy w wahacze by pasowały na trzpienie wchodzące w ramę
gumy mają tulejki specjalnie umieszczone skośnie i tu pojawia się mały problem
myślę że wykonam "telefon do przyjaciela"

Re: Sułtan 1275
: 12 maja 2009, 23:17
autor: humin
silnik się składa
uprzedzam pytania - siekiera nie była do tego używana
