Strona 3 z 3
Re: MCS zawiecha standardowa a sport
: 30 sie 2012, 06:39
autor: Olo
Maciusiowy pisze:masz jakieś dane liczbowe w tym temacie?

Nie patrze na dane producenta bo sa one pokrojowe, to ze maja ISO czylu tym czym ja sie zajmuje i kazdy produkt musi byc nie gorszy od nastepnego a nawet lepszu to nie znaczy, ze jedna kazda partia wyjdzie ciut inna
Liczb nie mam praktyka duzo robi troche sie tego powymienilo w ostatnich miesiacach w roznych autach i teraz kolejne bede osadzal nizej wiec czuc roznice, ze auto jest twardsze ale nie w kazdym. Pamietaj, ze jak zwoje sa scizniete czyli jak sprezyna jest nizsza to jest sztywniej ma mniejsze ugiecie wiec jest twardziej.
Zawsze, mozna wymienic gumy na twardsze i bedzie twardziej
Re: MCS zawiecha standardowa a sport
: 24 wrz 2012, 20:45
autor: haary
Ziomy, możecie polecić jakieś sprężyny które obniżą Miniacza o ok 30-40mm?
Mam Eibachy ale dalej stoi jak koza szczególnie tył. Gwint w moim przypadku to będzie przerost formy nad treścią, poza tym cena.
Re: MCS zawiecha standardowa a sport
: 24 wrz 2012, 20:57
autor: pididi
Bez większych zmian tak zostanie... Eibach to też niby -30mm, w praktyce auto siada różnie. 30mm to też rozsądne maksimum dla seryjnych amortyzatorów - dalsze obniżenie to gwarancja szybkiego ich padnięcia i pogorszenie właściwości jezdnych (charakterystyka a'la ping-pong). 35/40mm robi FK, H&R ma 35mm w ofercie... Przy czym i tak może to wyglądać w ten sposób:
Re: MCS zawiecha standardowa a sport
: 24 wrz 2012, 21:02
autor: haary
No właśnie, skąd ja to znam
No nic dzięki ziomuś, pozostaje gwint...
Re: MCS zawiecha standardowa a sport
: 24 wrz 2012, 21:09
autor: pididi
Ano. Do zastosowań "codziennych" możesz poszukać wśród tańszych - AP lub Weitec np.

Re: MCS zawiecha standardowa a sport
: 24 wrz 2012, 21:37
autor: haary
Jakoś nie lubię półśrodków a w/w firmy do takich zaliczam.
Uzbieram i kupię porządnego gwinta tak jak zrobiłem ze stołkiem (dziś przyszedł Recaro

)
Re: MCS zawiecha standardowa a sport
: 25 wrz 2012, 16:46
autor: Brennt
i to zdjecie to jest koza? ;>
Re: MCS zawiecha standardowa a sport
: 27 wrz 2012, 09:04
autor: Olo
haary pisze:Ziomy, możecie polecić jakieś sprężyny które obniżą Miniacza o ok 30-40mm?
Mam Eibachy ale dalej stoi jak koza szczególnie tył. Gwint w moim przypadku to będzie przerost formy nad treścią, poza tym cena.
To chyba masz cos nie tak ja ma eibachy wrzucone teraz i z tylu jak wrzucisz dystanse to paca nie wsadzisz pomiedzy nadkole a opone. Auto stoi na seryjnych felgach i oponach 205/45/17.
Z przodu jest wietak ze palca sie wsadzi ale lepiej wyzej niz zbierac miske olejowa potem na dziurze badz progu.
To jak kupujesz gwinta to rozumiem ze cos z KW? To 4tysiace nie twoje za V1 chyba ze chcesz z regulacja twardosci jeszcze to 2 razy tyle.
Ja na lato wrzucam nowe felgi z oponami 18 w bialym carbonie wiec przy 18 juz palca sie nie wcisnie.
Re: MCS zawiecha standardowa a sport
: 27 wrz 2012, 09:08
autor: maniujr
Olo pisze:haary pisze:Ziomy, możecie polecić jakieś sprężyny które obniżą Miniacza o ok 30-40mm?
Mam Eibachy ale dalej stoi jak koza szczególnie tył. Gwint w moim przypadku to będzie przerost formy nad treścią, poza tym cena.
To chyba masz cos nie tak ja ma eibachy wrzucone teraz i z tylu jak wrzucisz dystanse to paca nie wsadzisz pomiedzy nadkole a opone. Auto stoi na seryjnych felgach i oponach 205/45/17.
Z przodu jest wietak ze palca sie wsadzi ale lepiej wyzej niz zbierac miske olejowa potem na dziurze badz progu.
To jak kupujesz gwinta to rozumiem ze cos z KW? To 4tysiace nie twoje za V1 chyba ze chcesz z regulacja twardosci jeszcze to 2 razy tyle.
Ja na lato wrzucam nowe felgi z oponami 18 w bialym carbonie wiec przy 18 juz palca sie nie wcisnie.
Osobiście polecam KW. Miałem KW V3 w Audi RS6 i naprawdę dawał rady, a wcześniej TEIN BASIC (w Imprezie WRX'06) i TEIN SUPERSTREET (w Imprezie GT'99) i były słabe. Basic był za miękki, Superstreet za twardy (nawet na max soft), słabo wybierał i był awaryjny (stukanie po kilku tys km na obu tylnych)
Re: MCS zawiecha standardowa a sport
: 27 wrz 2012, 09:35
autor: pididi
Na KW też już sporo czasu jeżdżę i na polskie warunki nie ma nic lepszego od serii Inox (V1,V2) - w innych gwintach niektórzy traktują talerzyki po zimie kluczem hakowym z przedłużką metrową, zapieczone na amen. U mnie pełen czil

Re: MCS zawiecha standardowa a sport
: 27 wrz 2012, 23:15
autor: haary
A jak się ma KW V1 do Bilstein b14? Bo w cenie to ok KW sporo droższy (prawie 1tys)
Macie jakieś doświadczenia bądź opinie znajomych?
Re: MCS zawiecha standardowa a sport
: 05 paź 2012, 09:29
autor: Olo
Na KW V1 posadzilem bore kilka miesiecy temu i co chwile jezdzi gora dol i nic sie z nim nie dzieje. CO do blisteina to nie wiem narazie biore od blisteina tylko amortyzatory B8 a jakie gwinty maja to nie powiem bo tylko KW wsadzam