Strona 3 z 3

Re: R56 dusi się powyżej 5000 obrotów

: 01 gru 2015, 20:44
autor: alan

Re: R56 dusi się powyżej 5000 obrotów

: 01 gru 2015, 21:33
autor: flapjck1
Oczywiscie ze jest, wejdz na realoem dopasuj sobie nr filtra,poszukaj zamiennika do niego i voila!

Re: R56 dusi się powyżej 5000 obrotów

: 01 gru 2015, 21:33
autor: flapjck1
Eh powielilem odpowiedz

Re: R56 dusi się powyżej 5000 obrotów

: 02 gru 2015, 09:10
autor: wtokar
Witam
może pomogę trochę odnośnie filtra paliwa.
Posiadałem R56 z 2010 r postanowiłem wymienić filtr paliwa który ponoć mieści się w pompie w zbiorniku zakupiłem filtr boscha i jakież było moje zdziwienie jak po zdemontowaniu siedzenia odkręceniu klapki inspekcyjnej oraz wymontowaniu pompy okazało się że nie ma w niej filtra.
A to czemu?
A temu że w mini montowane były dwie różne pompy możecie to sprawdzić po nr Vin w aso zamim rozkręcicie pół auta i wydacie niepotrzebnie pieniądze na filtr o stracie czasu nie wspomnę.
a oto potwierdzenie
http://sklep.auto-voll.pl/16112755083-oryginal-bmw.html

Re: R56 dusi się powyżej 5000 obrotów

: 02 gru 2015, 09:40
autor: maniujr
laloom pisze:kolega, założyciel wątku nie słucha ASO jak wyroczni ale jakiś czas temu wymieniając olej u zwykłego mechanika usłyszałem tą sama hustorię. W pompie paliwa jest jakaś siatka zamiast tego której nie trzeba rzekomo wymieniać. Dzisiaj ta informację usłyszałem w warsztacie który się specjalizuje w BMW. Razem z każdą wymianą oleju lub przynajmniej co z drugą wymienia się świece...

Dzisiaj po podłączeniu komputera, wykasowaniu wszystkich starych błędów, przegonieniu powyżej 5000 obrotów wyskoczył następujący błąd; "błąd ciśnienia doładowania" W warsztacie chcą najpierw sprawdzić czy nic się przypadkiem nie rozszczelniło, ale to dopiero za tydzień :(

jakieś pomysły?
może turbo umiera, może nieszczelny dolot (ale raczej byś słyszał), może turbo przeładowuje bo np wastegate szwankuje... mierzyli wartość doładowania ?

Re: R56 dusi się powyżej 5000 obrotów

: 04 gru 2015, 22:18
autor: laloom
flapjack
w mojej pompie paliwa jest siatka której się nie wymienia - tak dzisiaj powiedział Mi mechanik i to nie z ASO

maniujr
na razie tylko podłączony był komputer. W poniedziałek/wtorek odtsawiam auto do mechanika :( więc nikt póki co tego nie mierzył

turbina powiadasz? w innym aucie jak padła Mi turbina to inaczej się zachowywała, świszczała już od dołu, ta na końcowym etapie, ale mechanikiem nie jestem.

Póki co, nie mam innych opcji :(

Re: R56 dusi się powyżej 5000 obrotów

: 04 gru 2015, 23:46
autor: laloom
mała aktualizacja, dzisiaj miałem chwilę aby przetestować moje auto i...

przyspieszając normalnie np. na pół wciśniętego pedału gazu auto jedzie normalnie i nie ma nie zamula nawet przy 6000 obrotów

problem pojawia się jak mu dać w... pedał w podłogę to i przy 3000-4000 obrotów słychać głośną turbinę i auto zamula, obojętnie czy to od starty czy w trakcie jazdy...

jakieś pomysły?

Re: R56 dusi się powyżej 5000 obrotów

: 05 gru 2015, 22:16
autor: laloom
kod błędu 2885 - odchyłka regulacji ciśnienia doładowania / Boost Pressure Control Deviation Plausibility Error

jakieś pomysły od czego zacząć, na co się ukierunkować?

Re: R56 dusi się powyżej 5000 obrotów

: 11 gru 2015, 10:34
autor: laloom
elektro zwór ciśnienia :P