Strona 3 z 3
Re: R56 dusi się powyżej 5000 obrotów
: 01 gru 2015, 20:44
autor: alan
Re: R56 dusi się powyżej 5000 obrotów
: 01 gru 2015, 21:33
autor: flapjck1
Oczywiscie ze jest, wejdz na realoem dopasuj sobie nr filtra,poszukaj zamiennika do niego i voila!
Re: R56 dusi się powyżej 5000 obrotów
: 01 gru 2015, 21:33
autor: flapjck1
Eh powielilem odpowiedz
Re: R56 dusi się powyżej 5000 obrotów
: 02 gru 2015, 09:10
autor: wtokar
Witam
może pomogę trochę odnośnie filtra paliwa.
Posiadałem R56 z 2010 r postanowiłem wymienić filtr paliwa który ponoć mieści się w pompie w zbiorniku zakupiłem filtr boscha i jakież było moje zdziwienie jak po zdemontowaniu siedzenia odkręceniu klapki inspekcyjnej oraz wymontowaniu pompy okazało się że nie ma w niej filtra.
A to czemu?
A temu że w mini montowane były dwie różne pompy możecie to sprawdzić po nr Vin w aso zamim rozkręcicie pół auta i wydacie niepotrzebnie pieniądze na filtr o stracie czasu nie wspomnę.
a oto potwierdzenie
http://sklep.auto-voll.pl/16112755083-oryginal-bmw.html
Re: R56 dusi się powyżej 5000 obrotów
: 02 gru 2015, 09:40
autor: maniujr
laloom pisze:kolega, założyciel wątku nie słucha ASO jak wyroczni ale jakiś czas temu wymieniając olej u zwykłego mechanika usłyszałem tą sama hustorię. W pompie paliwa jest jakaś siatka zamiast tego której nie trzeba rzekomo wymieniać. Dzisiaj ta informację usłyszałem w warsztacie który się specjalizuje w BMW. Razem z każdą wymianą oleju lub przynajmniej co z drugą wymienia się świece...
Dzisiaj po podłączeniu komputera, wykasowaniu wszystkich starych błędów, przegonieniu powyżej 5000 obrotów wyskoczył następujący błąd; "błąd ciśnienia doładowania" W warsztacie chcą najpierw sprawdzić czy nic się przypadkiem nie rozszczelniło, ale to dopiero za tydzień
jakieś pomysły?
może turbo umiera, może nieszczelny dolot (ale raczej byś słyszał), może turbo przeładowuje bo np wastegate szwankuje... mierzyli wartość doładowania ?
Re: R56 dusi się powyżej 5000 obrotów
: 04 gru 2015, 22:18
autor: laloom
flapjack
w mojej pompie paliwa jest siatka której się nie wymienia - tak dzisiaj powiedział Mi mechanik i to nie z ASO
maniujr
na razie tylko podłączony był komputer. W poniedziałek/wtorek odtsawiam auto do mechanika
więc nikt póki co tego nie mierzył
turbina powiadasz? w innym aucie jak padła Mi turbina to inaczej się zachowywała, świszczała już od dołu, ta na końcowym etapie, ale mechanikiem nie jestem.
Póki co, nie mam innych opcji
Re: R56 dusi się powyżej 5000 obrotów
: 04 gru 2015, 23:46
autor: laloom
mała aktualizacja, dzisiaj miałem chwilę aby przetestować moje auto i...
przyspieszając normalnie np. na pół wciśniętego pedału gazu auto jedzie normalnie i nie ma nie zamula nawet przy 6000 obrotów
problem pojawia się jak mu dać w... pedał w podłogę to i przy 3000-4000 obrotów słychać głośną turbinę i auto zamula, obojętnie czy to od starty czy w trakcie jazdy...
jakieś pomysły?
Re: R56 dusi się powyżej 5000 obrotów
: 05 gru 2015, 22:16
autor: laloom
kod błędu 2885 - odchyłka regulacji ciśnienia doładowania / Boost Pressure Control Deviation Plausibility Error
jakieś pomysły od czego zacząć, na co się ukierunkować?
Re: R56 dusi się powyżej 5000 obrotów
: 11 gru 2015, 10:34
autor: laloom
elektro zwór ciśnienia