Strona 3 z 3

Re: Pomoc

: 19 lut 2019, 13:05
autor: marko92
na ostatnim widać te dodatkowe bezpieczniki

Re: Pomoc

: 19 lut 2019, 15:01
autor: flapjck1
Nie o ten rejon mi chodzilo - zrob fote tak zeby bylo widac co jest,pod,kolektorem dolotowym

Re: Pomoc

: 19 lut 2019, 17:22
autor: lilek
Silnik i tak musisz wyjąć (flap zaraz powie, że nie musisz tylko trochę więcej pracy wymaga :) ), ale prawda jest taka, żeby to porządnie wszystko ogarnąć tak jak powinno być to :
1. Wyjąć
2. Porządnie wymyć
3. Poddać weryfikacji mechanicznej
4. Jeśli weryfikacja ok (choć nie sądzę) to uszczelnić
5. Odmalować
6. Przeinstalować osprzęt pod gaźnik od razu weryfikując sprzęgło,docisk i łożysko (ewentualna wymiana)
7. wywalić całą zbędną instalację od SPI i dostosować elektrykę pod zasilanie gaźnikiem
8. Zainstalować w aucie i uzbroić w osprzęt

To tak z grubsza i bardzo lakonicznie.

Flap ta moja dygresja to jeno żart i nie bież je do serca :)

Re: Pomoc

: 19 lut 2019, 21:58
autor: Tramborgini
jak to w Nadarzynie?? kto, co, jak?
Pierdzioch?

Re: Pomoc

: 19 lut 2019, 21:58
autor: Tramborgini
Tramborgini pisze:jak to w Nadarzynie?? kto, co, jak?
Pierdzioch?

Re: Pomoc

: 19 lut 2019, 21:59
autor: Tramborgini
Tramborgini pisze:Witam, sorry, że zakładam nowy temat do pytań na które pewnie znalazłbym odpowiedzi, ale nie wiedziałem pod co się podpiąć, a więc do sedna.
Jakoś na wakacjach zostałem posiadaczem czarnego pierdziocha Mini 1.3 SPI 1994r. zakupionego w Nadarzynie...
jak to w Nadarzynie?? kto, co, jak?
Pierdzioch?

Re: Pomoc

: 19 lut 2019, 22:45
autor: flapjck1
Kacper jak pijesz to nie pisz :)

Re: Pomoc

: 20 lut 2019, 15:41
autor: marko92
update.
filmik:
https://www.youtube.com/watch?v=NJFXpK-1lBs

kable WN 1 i 2 (licząc od wiatraka) mają chyba przebicie, co jest dziwne bo są nowe.
świece wyglądają tak, każda jedna facepalm facepalm facepalm

Re: Pomoc

: 20 lut 2019, 19:21
autor: lilek
Czarne świece = zły skład mieszanki paliwowo-powietrznej - jest za bogata w paliwo.

Przyczyn może być kilka:

1. Zatkany filtr powietrza
2.Awaria układu zapłonowego
3.Awaria układu wtryskowego

ale to dywagacje.
Jeśli przy okazji nie pali na jeden cylinder, zrób po pierwsze pomiar ciśnienia sprężania. Fabryka to 14 barów, norma to ok 12.
Różnica pomiędzy cylindrami < 0,5 bara

Jeśli ciśnienia będą ok, trzeba szukać dalej...

Re: Pomoc

: 20 lut 2019, 19:34
autor: lilek
Zresztą jak już pisałem, to nie jest silnik pod wtrysk.
Ktoś zrobił nieprofesjonalną przeróbkę i stąd problemy :!:
Wywal układ wtryskowy, czujnik prędkości obrotowej wału (otwór w obudowie trzeba zaślepić), aparat zapłonowy (masz nowy - sprawdzony),
instalację elektryczną silnika pod wtrysk, komputer, dostosuj instalację elektryczną do zasilania gaźnikiem, zbiornik z pompą i trochę innych drobiazgów w komorze.
Silnik brzmi nie najgorzej, jeśli ciśnienia wyjdą dobrze, skrzynia nie hałasuje i synchronizatory nie zgrzytają to ja bym wyciągał jednostkę,mył, uszczelniał, malował, przezbrajał osprzęt i odpalał na gaźniku.

I nie brnij dalej w tą rzeźbę, to nie ma sensu :!:

Re: Pomoc

: 20 lut 2019, 19:44
autor: lilek
A przy okazji uszczelniania jednostki dobrze było by sprawdzić ciśnienie oleju, to bardzo ważne bo olej gęsty - ten sam do smarowania skrzyni i silnika i jeśli nie był wymieniany systematycznie to mógł spowodować przytkanie kanałów olejowych oraz przytarcie pompy olejowej, a co za tym idzie złe smarowanie.

Re: Pomoc

: 25 lut 2019, 19:32
autor: Tramborgini
Tramborgini pisze:
Tramborgini pisze:Witam, sorry, że zakładam nowy temat do pytań na które pewnie znalazłbym odpowiedzi, ale nie wiedziałem pod co się podpiąć, a więc do sedna.
Jakoś na wakacjach zostałem posiadaczem czarnego pierdziocha Mini 1.3 SPI 1994r. zakupionego w Nadarzynie...
jak to w Nadarzynie?? kto, co, jak?
Pierdzioch?
flapjck1 pisze:Kacper jak pijesz to nie pisz :)
Tomasz, oczywiście - Paździoch z Kiepskich miałem powiedzeć :lol: