Strona 3 z 8

Re: MINI V-tec

: 18 wrz 2008, 16:28
autor: Gibki Staruszek
trzeba kolege upolować z aparatem



Upolowałem ...ale coś innego ... silnik od hondy 1,5 90km. ze skrzynią , kablami i kompem za jakieś 500zł .Silnik ma 144 tyś przebiegu ,chodzi jak nowy a właścicielem był dziadek -70 lat !

Sam zaczynam myśleć o zamianie silnika :grin: , może nie teraz ale ...zobaczymy...


Generalnie chodzi mi o to co jeszcze będzie potrzebne ? pedały ?pompa paliwa ? muszę zabrać to teraz aby nie szukać potem duperelek.

Re: MINI V-tec

: 18 wrz 2008, 17:22
autor: pampas1
Potrzebny Ci będzie wózek. Na IMM w Holandi był taki do kupienia za 1800 euro słownie : jeden tysiąc osiemset euro.
Pozdrawiam Andrzej Szymański

Re: MINI V-tec

: 18 wrz 2008, 17:25
autor: Saint
wózek chyba będzie rzeźba. Przy V-tec stosują przedłużane przody i o ile się nie myle chłodnice cieczy na wymiar robione.

Re: MINI V-tec

: 18 wrz 2008, 18:07
autor: Gibki Staruszek
Z wózkiem to wiem...chodzi o to co zabrać z tego civica ? oprócz : silnika,skrzyni , łap, inst. + komp. osprzęt silnika , linki ,ośki, co jeszcze ?

Wózek - coś w stylu pana Konrada K_2 :razz: czyli troszku starej - troszku nowej i chyba wezmę mocowania łap hondy.

Re: MINI V-tec

: 18 wrz 2008, 23:43
autor: Konrad K_2
pompa paliwa, pedały, chłodnice ,wiązka, zegary,łapy silnika a najlepiej tez sanki,drązek zmiany biegów,kolektory , wydech tez by mozna wyrwac.

półośki wyjąc i przygotować sie na dorabianie pręta półośki ok 400 pln kosztu

Re: MINI V-tec

: 19 wrz 2008, 01:31
autor: Gibki Staruszek
No sporo tego ...Wezmę te graty i będą czekały na lepsze czasy ...i raczej na inną budę. Cooperka szkoda mi ciachać.

Re: MINI V-tec

: 19 wrz 2008, 01:34
autor: Gibki Staruszek
A co myślicie o silniku D15B2 hondy? 90 KM to chyba idealnie i spalanie 5-6 l/100 .

Re: MINI V-tec

: 19 wrz 2008, 08:18
autor: Konrad K_2
ja bym szukał czegoś mocniejszego w tej pojemnosci - 90 to 1,3 mają i ważą zwykle mniej

Re: MINI V-tec

: 19 wrz 2008, 19:50
autor: Gibki Staruszek
Ale ten silnik to trafiejka , super stan i cena !

Jak wygląda , na dzien obecny ,sprawa legalizacji zmiany silnika w papierach ?

Re: MINI V-tec

: 19 wrz 2008, 20:20
autor: Saint
Silnik jest traktowany jako część zamienna, i jeżeli zmiana pojemności nie przerzuca Cię do innej kategorii składek OC, to bym się tym nie martwił.

Re: MINI V-tec

: 19 wrz 2008, 21:50
autor: domino1985
ja od dwóch lat wciskam kit na przeglądach że ten wielgaśny silnik pod maską Metro to standardowy 1.1 :twisted:

Re: MINI V-tec

: 19 wrz 2008, 22:25
autor: monsterk
U mnie czeka silnik od hondy 1,4 dual carb i też ma 90 km. Silnik ten ze skrzynią biegów waży o niecałe 2o kg mniej od miniakowego. Jeżeli ten silnik co masz do wziecia jest na jednopunktowym wtrysku to bedzie dużo zabawy aby go upchnąć, ponieważ kolektor ssący jest dosyć długi i płaski >Ten co ja mam jest na gażnikach i jest łatwiejszy do upchnięcia i najważniejszy plus to brak elektroniki a 90 km uważam za wystarczjace do wściekania się :mrgreen:

Re: MINI V-tec

: 20 wrz 2008, 08:02
autor: Gibki Staruszek
Też obawiam się tego kolektora ... ale jak go skrócę to silnik straci na mocy. Może znajdę pełen wtrysk do tego silnika (10 KM więcej) będzie łatwiej upchnąć. O gaznikach też myślałem... tylko gazniki to nie moja specjalność :???: A jakie gaźniki wsadziłes do tego 1,4 ? Moge mieć od Preludy lub webery od fiata Ritmo abarth.Czemu nie lubisz elektroniki? w Hondzie jest b.dobra (miałem 3 Hondy)

Generalnie nie chodzi o wścieklizne na drodze...ale raczej sprawne i bezawaryjne poruszanie się w dalsze trasy. Choć czasem fajnie zmieszać cwaniaczka w bmw (nic do marki nie mam)

Re: MINI V-tec

: 20 wrz 2008, 10:28
autor: Konrad K_2
elektronika zła nie jest tylko swap elektroniki bywa problematyczny

Re: MINI V-tec

: 20 wrz 2008, 19:54
autor: Gibki Staruszek
A jakie gaźniki wsadziłes do tego 1,4 ?


Głupie pytanie ... hehe ...1,4 dual carb ma seryjne gazniki ... ( ups )