Strona 3 z 7

Re: Amortyzatory

: 22 maja 2010, 19:33
autor: Chris11
Ja właśnie dzisiaj założyłem gruchy poliurertanowe z bikopuru (starego typu), także za jakiś czas będę mógł opisać swoje wrażenia.

Re: Amortyzatory

: 23 maja 2010, 17:44
autor: Sadam
z regulatorem czy bez?

Re: Amortyzatory

: 24 maja 2010, 06:14
autor: Chris11
Bez.

Re: Amortyzatory

: 24 maja 2010, 12:59
autor: Sadam
no to nie wiem czy nie będziesz musiał jeszcze raz operacji powtórzyć, gruszki te są fajne ale auto strasznie wysoko stoi (nie ma tak jak przy standardowych, że siadają delikatnie po jakimś czasie), po Wro jedno auto jeździ dwa lata i nawet 1cm nie opadło a ma regulatory (są nieco krótsze od zwykłych stozków...

przez chwilę jak jeździło bez regulatorów to prześwit był godny suva :d

auto nie stoi potwornie wysoko po wymianie?

Re: Amortyzatory

: 24 maja 2010, 13:33
autor: Bochen
fajnie, jak do nich dzwoniłem to mowili ze z racji prób z nową gruchą, nie mają starych. dlugo czekales?

Re: Amortyzatory

: 24 maja 2010, 17:06
autor: Chris11
Odległość między nadkolem wewnątrz a oponą to jakieś 15cm, więc chyba nie za wysoko. A jeszcze ich nie "uklepałem", także mogą jeszcze trochę opaść.

Gruchy zamawiałem pod koniec zeszłego roku przed świętami, a przyszły jakoś w pierwszym tygodniu nowego roku, jeśli dobrze pamiętam.

Re: Amortyzatory

: 25 maja 2010, 21:38
autor: goora
Odnośnie tych nowych gruch od bikopura to mają być w podobnej cenie co pierwszej generacjii i napewno tansze od oryginału. Takiej informacjii telefonicznie mi udzielili jakieś 2 tygodnie temu. Czyli cena w przedziale 150-200zl

Re: Amortyzatory

: 30 maja 2010, 21:45
autor: monsterk
Chris11 pisze:Odległość między nadkolem wewnątrz a oponą to jakieś 15cm, więc chyba nie za wysoko. A jeszcze ich nie "uklepałem", także mogą jeszcze trochę opaść.

Gruchy zamawiałem pod koniec zeszłego roku przed świętami, a przyszły jakoś w pierwszym tygodniu nowego roku, jeśli dobrze pamiętam.


Jeżeli możesz to pstryknij fotke i wklej na forum zdjecie miniaka na nowych gruchach.
Miałem w ręku gruchy nowego typu i mam pewne obiekcję jakich podświadomie się spodziewałem.
Gruchy starego typu czyli takie same jak oryginały sprawują się nieżle, było kilka wpadek że grucha siadła ale te które zadziałały od razu to jeżdzą po dzień dzisiejszy- u mnie 4 lata bez zmian. Jedyny problem to taki że trzeba do montażu sastosować regulowany stożek bo te gruchy nie siadają.
Jeżeli gruchy nowego typu będą się zachowywały tak samo to mamy poważny problem, bo bnie da się do nich założyc podróbek hilowów a w oryginalnych z mini spares trzeba skracać śrubę regulacyjną.
Zakładjąc gruchę niowego typu na tył wtystąpi poważny problem, ale to niech doszuka się ten kto zaprojektował tą gruchę i zmienił pewne istotne elementy :roll:

Przedstawiam też różnice w hilowach z mini spares a lepszą podróbką, bo są też gorsze podróby które zabijają gruchy na wstępie

Re: Amortyzatory

: 02 cze 2010, 08:18
autor: monsterk
Poproszę tych co zalewają mnie pytaniami :mrgreen: w sprawie gruch z firmy bikopur o pisanie tutaj, nie będę musiał powtarzać odpowiedzi a może i ktoś inny skorzystać z odpowiedzi albo na zadane pytania odpowie wytwórca produktu

Re: Amortyzatory

: 02 cze 2010, 08:33
autor: icemac
monsterk pisze:Poproszę tych co zalewają mnie pytaniami :mrgreen: w sprawie gruch z firmy bikopur o pisanie tutaj, nie będę musiał powtarzać odpowiedzi a może i ktoś inny skorzystać z odpowiedzi albo na zadane pytania odpowie wytwórca produktu


Serbia pyta:
- dlaczego te hi-lo po prawej (srebrne) - jak twierdzisz - nie będa pasować ??

Jeżeli gruchy nowego typu będą się zachowywały tak samo to mamy poważny problem, bo bnie da się do nich założyc podróbek hilowów a w oryginalnych z mini spares trzeba skracać śrubę regulacyjną.


czy to tylko tyczy sie gruch "nowego" typu


dziekuje za odpowiedź

Re: Amortyzatory

: 02 cze 2010, 09:19
autor: DAREK100
Monsterk - dzięki za odp na pw.
wysłałem zapytanie do producenta bazując na Twoich uwagach powyżej i na razie cisza.

Re: Amortyzatory

: 02 cze 2010, 10:00
autor: Sadam
hi-low nie będą pasować, bo nakrętka ta w gruszce (z talerzem i tuleją) jest za wysoko, a hi-low jest pełny z otworem szerokości gwintu, a nie tak jak standardowy aluminiowy stożek

już ten problem sugerowałem jak miałem gruszkę w ręku, kolejne mają być przygotowane tak, że nakrętka będzie zatopiona w gruszce pod talerzem a nie na nim tak jak teraz

stare gruchy faktycznie zachowywały się bardzo fajnie i po dziś dzień (dwa lata) auto stoi tak jak na początku, a próba założenia na seryjnym stożku skończyła się założeniem hi-low po tygodniu, bo inaczej nie dało rady

Re: Amortyzatory

: 02 cze 2010, 12:40
autor: DAREK100
Czyli korzyści z niższej ceny w stosunku do tradycyjnych gruszek Dunlop są niwelowane z nawiązką poprzez konieczność założenia oryginalnego hi-lowa.
Pozostaje zaleta: niesiadanie.

Sadam - jak porównałbyś sprężystość gruszek Bikopur z Dunlop'em?

Re: Amortyzatory

: 02 cze 2010, 13:50
autor: monsterk
gruchy danlopa to wyrzucone pieniądze w błoto, do gruch C-STR687 z mini spares też trzeba zakładać hilowy.

Re: Amortyzatory

: 02 cze 2010, 15:29
autor: SAMMMPŻ Rado
potwierdzam: Dunlopy siadają bardzo szybko, taki urok oryginału :)
te z Minisport dużo lepiej funkcjonują nawet przy upalaniu, Dunlop jednak kusi oldschoolem :)