Strona 4 z 5
Re: Silnik A/A+ ??
: 23 paź 2007, 14:27
autor: benedykt
Saint pisze:A co do ściągacza filtru oleju to potrzebujesz
tego i
tego Niech Ci wytłumaczą dlaczego
musi być takiej dobrej jakości?
* Ergonomiczna, trójpłaszczyznowa rękojeść naturalnie dopasowana do ręki zapewniająca komfortowy uchwyt
* Specjalnie profilowany i kształtowany bimateriałowy uchwyt umożliwia dokręcenie maksymalnym momentem
* Rękojeść mocowana wtryskowo na grocie
* Hartowany i utwardzany chromowo-wanadowy grot
* Chromowany, odporny na rdzę grot
* Końcówki poddane obróbce cieplnej
nie może być coś tańszego?
hehe
Re: Silnik A/A+ ??
: 23 paź 2007, 16:22
autor: minimaniak
może, może od "ruskich" na targu
Re: Silnik A/A+ ??
: 24 paź 2007, 00:00
autor: Konrad K_2
a tak taki przyzad wygląda
Re: Silnik A/A+ ??
: 24 paź 2007, 08:01
autor: icemac
@Konrad K_2
norm nie spełnia
taki jakiś powycierany i zdarty ten "płaski"
Re: Silnik A/A+ ??
: 24 paź 2007, 09:02
autor: Konrad K_2
icemac pisze:@Konrad K_2
norm nie spełnia
taki jakiś powycierany i zdarty ten "płaski"
zasłuzony - nie jeden filtr odkręcił
Re: Silnik A/A+ ??
: 24 paź 2007, 22:59
autor: benedykt
Re: Silnik A/A+ ??
: 24 paź 2007, 23:05
autor: makrojal
dźwignia lub dwie dźwignie (potrzebna pomoc kogos) i solidny młot , którym walisz w wahacz z boku , a jeszcze lepszy efekt to młot z boku i młotek z góry, ale wyedy sworzeń oczywiście na śmieci
Re: Silnik A/A+ ??
: 24 paź 2007, 23:21
autor: Konrad K_2
makrojal pisze:efekt to młot z boku:
ale nie w gwint tylko nizej
Re: Silnik A/A+ ??
: 25 paź 2007, 20:55
autor: benedykt
UUuuudało się... Ufff.. 4 wieczory walczyłem ale udało się.
)))
Re: Silnik A/A+ ??
: 26 paź 2007, 00:00
autor: makrojal
no to pochwal się jak to zrobiłeś
Re: Silnik A/A+ ??
: 26 paź 2007, 09:30
autor: benedykt
generalnie to, robie to wszystko pierwszy raz i jestem totalnym amatorem, wiec nie ma czym tu sie chwalić, po prostu w końcu użyłem
tego narzędzia, inne (nie chce pisać jakie) były totalnym nieporozumieniem.
Ponadto tak sie zapiekło, że nawet tym ściągaczem ciężko poszło, bo docisnąłem śrubę w dźwigni tak, że już zastanawiałem się kiedy w ściągaczu coś pęknie a przegub nic!... ani drgnie....no to poszedłem zapalić i w tym czasie słyszę "łuuup".
W końcu puściło.
Re: Silnik A/A+ ??
: 26 paź 2007, 09:54
autor: Saint
A nie mówiłem, sam też miałem u siebie baaaardzo oporne elementy, więc wiem jakim dużym bólem mogą być bez odpowiednich narzędzi. Ściągacz nie puści tak łatwo, korpus jest kuty, a sama śruba i ośka są obrabiane termicznie, a pozatym gwint jest drobnozwojowy, więc naprężenia rozkladają się na większej powierzchni. Powodzenia w dalszych pracach.
Pozdrawiam
Re: Silnik A/A+ ??
: 26 paź 2007, 10:39
autor: monsterk
Oglądając to zdjęcie widze że ktoś niezle sie znącał nad dokręceniem tego sworznia, dlatego nie mogłeś tego w normalny sposób zdjąc. Ten sworzeń tak był dokręcony że storzek wyszedł już ponad wachacz i tu teraz musisz to zweryfikować czy aby przypadkiem nie jes tdo chrzanu wachacz, bo może sie okazać że kolejny sworzen bedzie za lużny.
Re: Silnik A/A+ ??
: 31 paź 2007, 22:03
autor: sidi
Podłącze się do tematu i pytań o silnik!
1) Co to za blok (A/A+), skrzynia ...
2) Jakie uszczelki będę potrzebował
W zasadzie pytanko na PW do Rogala, ale może jeszcze ktoś będzie mi umiał coś dodać!
Z góry wielkie dzięki!
Silnik troche "odchudzony" z powodu braku siły w mięśniach do przeniesienia go. Jest kompletny, mam taką złudną nadzieje
Re: Silnik A/A+ ??
: 31 paź 2007, 22:27
autor: flapjck1
piekny przyklad A serii w slicznym MOWOG green
i to napedo pierwszej generacji w mini czyli skrzynia z pogrzebaczem i przegubami wewnetrznymi gumowymi