Strona 4 z 5
Re: Mr Arden "dziad" project
: 28 lis 2012, 13:20
autor: macko
Humin,
tylko dodam od siebie, że warto zrobić klatkę wg załącznika J taką, która przejdzie BK na różnych imprezach moto (o różnej randze). Kto wie gdzie będziesz startował za rok czy dwa, a klatka to nie jest element, który zmieniasz co sezon
m.
Re: Mr Arden "dziad" project
: 02 mar 2013, 20:45
autor: humin
Zaczyna świecić to i w garażu chce się pogrzebać
Na fotach hample jakie mam w dziadku na przodzie.
Wcześniej myśląc że to 7,5" niestety się pomyliłem i wyszło że to 7" COOPER 997/998 także trzeba było pogrzebać w poszukiwaniu klocków bo są raczej mało spotykane. Zostały zakupione EBC green stuff (dzięki Luper za pomoc)
Re: Mr Arden "dziad" project
: 02 mar 2013, 20:48
autor: flapjck1
brawo! dzialaj
Re: Mr Arden "dziad" project
: 02 mar 2013, 20:59
autor: humin
co ciekawe - z minispares.com wychodzi że tarcze 7" kosztują aż 44gbp co jest ceną wyższą nawet od wentylowanych 8,4"
nie wiem czy nie będzie trzeba pomyśleć o zmianie tych hamulców tym bardziej że w planie jest spora moc pod maską więc musi dobrze hamować..... no ale wtedy chyba wchodzi w grę wymiana i tarcz i zacisków i nie wiem czy także przeguby
Re: Mr Arden "dziad" project
: 02 mar 2013, 21:32
autor: humin
Ponieważ mają być założone nadkola Mini Miglia będzie trzeba zastosować dystanse
mam na stanie parę o szerokości ok 14mm ze szpilkami 84mm długości, takie przymierzyłem na tył wraz z aluminiowymi bębnami i wyszło że jest idealnie.
Niestety radełkowanie na dłuższych szpilkach jest tak marne że jedna z nich mi się obróciła w piaście i po godzinie w garażu miałem dość grzebania.. jakoś udało się odkręcić nakrętkę i przykład tej szpilki załączam jako przestrogę. Pozostanie albo haftnięcie ich do piasty albo załatwienie nowych
Re: Mr Arden "dziad" project
: 02 mar 2013, 21:40
autor: humin
Z przodu dałem również ten sam dystans i też wygląda ok
Krótkie oryginalne szpilki zastąpiłem dłuższymi z tyłu. Jedyny problem to fakt, iż dłuższych nie da się założyć przy samej tarczy, więc póki co założyłem je w piaście. W samej piaście nie ma otworów pozwalających przykręcenie jej do tarczy i myślę czy by takowych nie zrobić
Re: Mr Arden "dziad" project
: 02 mar 2013, 23:03
autor: monsterk
Ale to są tarcze 7,5", 7" są jeszcze mniejsze i na male przeguby. Ta piasta co jest na zdjeciu jest od 8,4"
Re: Mr Arden "dziad" project
: 03 mar 2013, 00:05
autor: humin
to by się składało w całość
hamulce były składane z tego co było pod ręką czyli przeguby i piasta 8,4" tarcze 7,5" a zaciski 7"
czyli potrzebuję piast do 7,5"
Re: Mr Arden "dziad" project
: 03 mar 2013, 10:11
autor: monsterk
Zaciski tez są 7,5"
Re: Mr Arden "dziad" project
: 03 mar 2013, 10:23
autor: flapjck1
ale klocki jakies nietypowe, andrzej pokazywal, mniejsze niz to co oznaczane jest jako 7,5' standardowo
Re: Mr Arden "dziad" project
: 03 mar 2013, 14:47
autor: humin
Temat zacisków juz rozpracowany
To są 7" Cooper 997/998 - tłok 1,618" (~41mm) i szerokość klocków 59mm (EBC DP128)
dla 7,5" tłok jest trochę większy i ma 1,715" (~43,5mm) , a szerokość klocków 70mm (EBC DP102)
poglądowe rysunki poniżej
zmierzyłem też tarczę - ma jednak 7 czyli 178mm (7,5" miałaby 190mm)
Czyli jest tarcza i zacisk 7" z piastą 8,4" która jest do zmiany
Re: Mr Arden "dziad" project
: 04 mar 2013, 19:26
autor: Luomo
Tak mi się jakoś skojarzyło z Twoim projektem
Pozdr.!
Re: Mr Arden "dziad" project
: 04 mar 2013, 19:27
autor: Luomo
cd.
Re: Mr Arden "dziad" project
: 05 mar 2013, 08:58
autor: humin
dobrze się kojarzy
choć ja nie będę aż tak inwestował - koła i inne elementy kad to spora przesada cenowa
ale dolot w silniku będzie skierowany w tą samą stronę
ps. jakby ktoś miał dostęp do takich opon jak na zdjęciu (Dunlop Racing 160/490-10) to prośba o kontakt
Re: Mr Arden "dziad" project
: 05 mar 2013, 09:29
autor: flapjck1
humin na ebayu sa w tej chwili starmagi z takimi oponkami, kup teraz 160 gbp