Strona 5 z 5

Re: R50 ONE - Modyfikacje mechaniczne pod kątem mocy

: 26 lut 2014, 18:41
autor: lookee94
zależy gdzie i kiedy

Re: R50 ONE - Modyfikacje mechaniczne pod kątem mocy

: 26 lut 2014, 18:57
autor: lookee94
tak wracając do tematu tajuninguf, razem z wymianą tłumika miałem zamiar pozbyć się paru zbędnych kilo z całego układu wydechowego, np. katalizatora na rzecz strumienicy, po czym oświecił mnie mechanik, że nie da rady, jak się później okazało w wydechu są 2 sondy lamda(mam racje?) i dla tego nie da rady??? a jak to jest zrobione w tuningowych układach???

Re: R50 ONE - Modyfikacje mechaniczne pod kątem mocy

: 26 lut 2014, 21:21
autor: Gutowski
looke to znaczy ile sobie zyczysz za usluge bo ja jestem ze slaska, teraz musze podliczyć jak daleko opłaca mi się jechać i czy w ogóle.

Re: R50 ONE - Modyfikacje mechaniczne pod kątem mocy

: 26 lut 2014, 21:33
autor: lookee94
obecnie koczuję w stolicy, ale za tydzień będę na weekend w Częstochowie :wink:

Re: R50 ONE - Modyfikacje mechaniczne pod kątem mocy

: 26 lut 2014, 22:28
autor: Gutowski
ale to sam jesteś w stanie zmienić program? i ile sobie za to życzysz, do Częstochowy to jestem w stanie bez problemu dojechać

Re: R50 ONE - Modyfikacje mechaniczne pod kątem mocy

: 26 lut 2014, 22:53
autor: lvs
najważniejsze są przednie sondy lambda. Ja w innym samochodzie mam 4 sondy - dwie tuż za katalizatorami przednimi i dwie za wyciętymi katalizatorami tylnymi.

Fura lata i ma się dobrze.

Re: R50 ONE - Modyfikacje mechaniczne pod kątem mocy

: 27 lut 2014, 10:52
autor: lookee94
Czyli za katalizator wstawiles kawałek prostej rury, a sondy zostały tam.gdzie były?
ps. Nie chodzi Ci czasem o tłumik środkowy?

Re: R50 ONE - Modyfikacje mechaniczne pod kątem mocy

: 27 lut 2014, 11:58
autor: lvs
Nie, dokładnie tak jak napisałem.

Re: R50 ONE - Modyfikacje mechaniczne pod kątem mocy

: 05 mar 2014, 10:38
autor: adrianoscyganos
Mini posiada 2 sondy. Przed i za katalizatorem. Przed chwilą sprawdziłem, jak podłączyłem Mini pod Inpe.

Zastanawia mnie jedna rzecz a propo auta... Dlaczego w live data temp cieczy chłodzącej wynosiła 180st (auto rozgrzane po jeździe) a na blacie pokazuje mi te nominalne 90stp? Padnięty czujnik? Czy ja źle rozumuje. O dziwko według inpy wszystko jest w granicach dopuszalnych...

Re: R50 ONE - Modyfikacje mechaniczne pod kątem mocy

: 05 mar 2014, 13:32
autor: lookee94
Może w farenheitach Ci pokazywało ;d

Re: R50 ONE - Modyfikacje mechaniczne pod kątem mocy

: 05 mar 2014, 19:11
autor: adrianoscyganos
Nie ma takiej opcji bo domyślnie wszystko jest ustawione na C więc nie to.. Podejrzewam, że raczej uwalony jest któryś czujnik, muszę się dowiedzieć który czujnik odpowiada za tą infromacje konkretnie i gdzie jest umiejscowiony, trzeba będzie go podmienić. Ew. pogrzebie w Inpie i zobaczę , czy podaje oporność na tym konkretnym czujniku i sobie porównam z danymi w necie.. jak je znajdę :mrgreen:

Pocieszył mnie fakt, że w Mini nie ma błedów nigdzie :twisted: no może poza błędem tylnej wycieraczki... której po prostu nie ma :lol:

Re: R50 ONE - Modyfikacje mechaniczne pod kątem mocy

: 05 mar 2014, 19:23
autor: lookee94
Wydaje mi się, że zaswiecil by mu się błąd jak by czujnik był zepsuty, przynajmniej tak jest np z Abs-em..

Re: R50 ONE - Modyfikacje mechaniczne pod kątem mocy

: 05 mar 2014, 20:01
autor: adrianoscyganos
Nie zaświeci się błąd do póki nie będzie np. braku komunikacji z czujnikiem bądź nie wyjdzie poza skalę dopuszczalnych wartości :) Max wartość dla tego parametru wynosi 230st C więc albo czujnik działa prawidłowo i odpowiada za coś innego albo jest uszkodzony :) Nie da mi to spokoju więc poszukam na forum BMW, w sumie elektronika jest podobna do tej z E46 więc może coś ogarnę :mrgreen:

Re: R50 ONE - Modyfikacje mechaniczne pod kątem mocy

: 05 mar 2014, 22:08
autor: mainecoon6
jak inpa nie wykracza po za wartosci max to jest dobrze.
Po za tym dobra uwaga, dużo modułów i koncepcja elektroniki jest z e46 ;-)