Mini Cooper 1.3MPI 97' - ŁDZ
Moderator: flapjck1
- Saint
- Super użytkownik
- Posty: 1227
- Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: KR
- Kontakt:
Re: Mini Cooper 1.3MPI 97' - ŁDZ
Pokrywa zaworów ok
obudowa termostatu jest z aluminium, więc tego nie ocynkujesz, a piaskowanie tego mija się z celem. Szkiełkowanie i poler wg mnie.
A kołowrotek? Chodzi Ci o koło pasowe? Jeżeli tak, to jak najbardziej można też ocynkować.
obudowa termostatu jest z aluminium, więc tego nie ocynkujesz, a piaskowanie tego mija się z celem. Szkiełkowanie i poler wg mnie.
A kołowrotek? Chodzi Ci o koło pasowe? Jeżeli tak, to jak najbardziej można też ocynkować.
Zawodowy Szyderca
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Mini Cooper 1.3MPI 97' - ŁDZ
pokrywe zaworow lepiej pomalowac proszkowo
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: Mini Cooper 1.3MPI 97' - ŁDZ
Poprzedni właściciel najprawdopodobniej pomalował ja proszkowo i efekt jak go kupiłem nie był najleprzy. Farba odchodziła płatami a tego bardzo chce uniknać. Licze na to że ocynk nie będzie zchodził. No chyba że jest inaczej i on też schodzi, jak tak to powiedzcie ?
Maciek.
Maciek.
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Mini Cooper 1.3MPI 97' - ŁDZ
cynk też się będzie świecił jak psu jaja, chyba, że żółty, a farba złazi nawet fabryczna, także wcale nie inaczej musi być u Ciebie
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Re: Mini Cooper 1.3MPI 97' - ŁDZ
Ocynk jest matowy i podoba mi się poprostu licze też na to że będzie trwalszy niż farba proszkowa.
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2563
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Mini Cooper 1.3MPI 97' - ŁDZ
Maciej pisze:Foto mocowań. Po obu stronach tłumika końcowego.
to zwykły spaw w połaczenu z kwasówka?
Re: Mini Cooper 1.3MPI 97' - ŁDZ
Nie wiem, gość zrobił. A ja mam nadzieje że dobrze. A czemu pytasz ?
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2563
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Mini Cooper 1.3MPI 97' - ŁDZ
bo "czarny" spaw z kwasówką sypie sie wyjątkowo szybko
Re: Mini Cooper 1.3MPI 97' - ŁDZ
Dobrze wiedzieć, dzięki. Pokaż mi jeszcze na zdjęciu o którym spawie dokłądniej mówisz? i czy jest jakaś możliwośc zabezpieczenia tego?
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2563
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
- Saint
- Super użytkownik
- Posty: 1227
- Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: KR
- Kontakt:
Re: Mini Cooper 1.3MPI 97' - ŁDZ
Konrad K_2 pisze:P1020177.JPG
tyle co pomalowac
Eeee.... niebardzo. Tu rozchodzi się o różnice potencjałów elektrochemicznych tych metali, więc nawet po pomalowaniu będzie się sypać.
Zawodowy Szyderca
Re: Mini Cooper 1.3MPI 97' - ŁDZ
Niema to jak dobre wiadomości z rana , a czym to pomalowac jak już?