Strona 6 z 13

Re: mini 90r zaku odbudow swap na 1,6 vtec

: 06 sie 2014, 11:18
autor: Gibki Staruszek
koła będą 13" ? tak ? a chcesz nisko go posadzić ? Problem może byś nie tyle w szerokości nadkoli co ich kształcie ... tzn. ja mam group 5 o łukowatym kształcie i o ile ten kształt ładnie maskuje szczelinę opona-błotnik to rant jest bardzo nisko i gdybym chciał jeszcze troche dać w dół zawieszenie to przy skręcie by tarło . Dlatego pisałem o "miglia" bo tam idzie bardziej płasko.

Re: mini 90r zaku odbudow swap na 1,6 vtec

: 10 wrz 2014, 21:37
autor: ArturC
sprzegło przerobione z pompą od hondy serwo zapięte pedały przerobione i zamontowane i teraz biegi tylko zastanawiam się ale drążek zmiany biegów z hondy . chyba do przeróbki . co o tym myslicie? i jeszcze jedno pytanie ile mozna podciąć ranty błotników pod nadkola sportspack?

Re: mini 90r zaku odbudow swap na 1,6 vtec

: 10 wrz 2014, 21:59
autor: Gibki Staruszek
ja mam drążek z hondy , robiłem go najpierw a potem wydech o którym trzeba pamiętać ... ranty tnij ile możesz :mrgreen: ... sprawdź czy nie trą o wewnętrzną część ścianki przy maksymalnych skrętach bo tam jest mało miejsca, kwestia jakie masz ET . pstryknij jakieś foto :wink:

Re: mini 90r zaku odbudow swap na 1,6 vtec

: 11 wrz 2014, 07:27
autor: ArturC
ok wrzuce fotki. nakładki przykręca się do błotnika na wierzchu a od spodu też?

Re: mini 90r zaku odbudow swap na 1,6 vtec

: 11 wrz 2014, 09:10
autor: Gibki Staruszek
seryjnie są nitowane , ja mam przykręcone tradycyjnie na wylot z wierzchu śruba a nakrętka od tyłu , miedzy nadkolem a błotnikiem jest jeszcze uszczelka. Warto poszukać śrubek z nierdzewki.

Re: mini 90r zaku odbudow swap na 1,6 vtec

: 11 wrz 2014, 14:52
autor: Konrad K_2
i nakrętki samokontrujące

Re: mini 90r zaku odbudow swap na 1,6 vtec

: 14 wrz 2014, 10:07
autor: ArturC
biegi zrobione wydech tez gotowy. w tygodniu wypada go zapalić jak starczy czasu

Re: mini 90r zaku odbudow swap na 1,6 vtec

: 17 wrz 2014, 06:19
autor: ArturC
poduszki silnika przód i tył zrobione, alternator odwrócony i zamontowany .

Re: mini 90r zaku odbudow swap na 1,6 vtec

: 17 wrz 2014, 10:11
autor: Gibki Staruszek
ArturC pisze:... alternator odwrócony i zamontowany .
pamietaj , ze kable przy altku tez trzeba odwrocic ... :wink:

Re: mini 90r zaku odbudow swap na 1,6 vtec

: 22 wrz 2014, 06:33
autor: ArturC
w sobote na krótko silnik zapalił i teraz będe musiał sie zabrać za elektryke . kolego gibki rozjaśnij co robiłeś z podłączeniem alternatora bo jeszcze nie zgłębiłem tematu a szkoda czasu marnować

Re: mini 90r zaku odbudow swap na 1,6 vtec

: 25 wrz 2014, 08:54
autor: ArturC
wczoraj wózek przedni opuścił miniaka. pozapinam przewody wodne , zrobie troche porządku z elektryka i położę przewody hamulcowe . powoli przygotuje go do jazdy testowej. bo po pierwszym odpaleniu silnika jestem ciekaw pierwszej jazdy

Re: mini 90r zaku odbudow swap na 1,6 vtec

: 25 wrz 2014, 09:17
autor: Gibki Staruszek
ArturC pisze:w sobote na krótko silnik zapalił i teraz będe musiał sie zabrać za elektryke . kolego gibki rozjaśnij co robiłeś z podłączeniem alternatora bo jeszcze nie zgłębiłem tematu a szkoda czasu marnować
jeśli ustawisz altka tak,że kręci w drugą stronę to trzeba zamienić + - na wyjściu . zależy wszystko jak go zamontujesz.

Re: mini 90r zaku odbudow swap na 1,6 vtec

: 25 wrz 2014, 09:46
autor: Gibki Staruszek
... pomyłka ... alternator wytwarza prąd zmienny więc nie trzeba zmieniać biegunów ... właśnie się skonsultowałem z elektrykiem :oops:

Re: mini 90r zaku odbudow swap na 1,6 vtec

: 27 wrz 2014, 18:37
autor: ArturC
dzięki kolego . czyli podłączenie zostaje tak jak było. wózek zamontowany już w miniaku w poniedziałek pokombinuje z pompą paliwa i może do soboty pierwsza przejażdżka . zobaczymy,,,,,

Re: mini 90r zaku odbudow swap na 1,6 vtec

: 28 wrz 2014, 13:27
autor: Gibki Staruszek
nie wiem czy pisałem ... warto usztywnić miejsce mocowania kolumny kierowniczej . Daj albo szerokie blachy albo jakąś szynę albo to i to :mrgreen: ... ja tego nie zrobiłem i żałuję ... przy mocnym wdepnięciu i skręceniu auto ucieka na boki. Ścianka grodziowa jest w mini miękka i koła szarpią przekładnią a ona wygina się ze ściana grodziowa. Auto szaleje. Niebezpieczne zwłaszcza przy wyprzedzaniu i redukcji biegu. Mnie to jeszcze czeka ... :neutral: