Strona 6 z 26

Re: APMC 2009

: 19 lut 2009, 21:55
autor: LUPER
czestermo pisze:juz rozmawialiśmy o tym żeby w trakcie sezonu zmian nie wprowadzać
trudno"!!!


to też Mikołaj rozmawiamy przed sezonem a nie w trakcie

Re: APMC 2009

: 19 lut 2009, 23:02
autor: Konrad K_2
poza Minisuki nie widziałem zednego swapa na pucharze wiec po co kombinowac z powodu 2 samochodów których moc po swapie i tak jest mniejsza niz ardena....
zawieszenie hamulce i buda to tez mini .

Re: APMC 2009

: 20 lut 2009, 08:38
autor: czarek
Słuchajcie moje auto to nie jakiś potwór , ma tylko 100 KM z 1380 czyli jest wariacją ORYGINALNEGO silnika 1300 a nie pomidor z zeswapowanym jakimś Kundlem (proszę bez obrazy) poprostu takie mam preferencje.Ale to rzecz gustu.
A co powiecie i jak waszym zdaniem klasyfikować wozy które mają po 80 KM z wariacji na temat 1000?
czyli moje 1380 też wędruje do klasy maxi. Wpadam tym samym w owocowo warzywne towarzystwo???

Re: APMC 2009

: 20 lut 2009, 08:47
autor: czarek
A może zrobić klasę OPEN albo OUTLAW tak jak w 1/4 chętnie zbudowałbym takiego potwora, w sumie za dużo mniejszą kaskę niż dłubanie w oryginalnych klimatach.

Re: APMC 2009

: 20 lut 2009, 08:52
autor: flapjck1
co to za dyskryminacja z ta szachownica?
stanowczo sie nie zgadzam na takie posuniecia!


:lol:

Re: APMC 2009

: 20 lut 2009, 08:59
autor: czarek
Poprostu nastał taki czas kiedy miniaki zaczeły być "dofinansowywane" a to dopinguje innych do modyfikacji tymsamym podnosi sie jakośc i prestiż imprez.
Uważam że klasa pomidor to dobry pomysł ale jeśli ktoś mnie tam umieści to ja nie biorę udziału dziękuję.
Mam 1300 i inni mają takie same możliwości na upgrade.
A tak poza tym to liczy się "łącznik pomiędzy pedałami a kierownicą", najlepszym przeykładem jest Michał Knyziak w cokolwiek nie wsiądzie i tak pojedzie albo chociażby Maciek Zientarski który swego czasu też nieźle wymiatał w mini.

Re: APMC 2009

: 20 lut 2009, 09:00
autor: flapjck1
spoko czarek

twoje mini to nadal prawdziwe 1275 :P

Re: APMC 2009

: 20 lut 2009, 09:01
autor: czarek
A jeszcz eważna sprawa gaźnik kontra wtrysk???

Re: APMC 2009

: 20 lut 2009, 09:09
autor: Sadam
czarek pisze:A jeszcz eważna sprawa gaźnik kontra wtrysk???

bez przesady, wiadomo, że wyeliminować by trzeba gaźniki, bo są lepsze :mrgreen:

wtedy by już prawie nikt nie jeździł

Re: APMC 2009

: 20 lut 2009, 09:15
autor: czarek
Ale mimo wszystko....Co zrobić w takim razie z moim wozem gdzie mam latać w jakiej klasie?
A może według mocy a nie pojemności?

Re: APMC 2009

: 20 lut 2009, 09:19
autor: Beny
mnie po prostu bardziej bawi rozwój w kierunku jaki wybrał czarek, niż wstawianie pomidora ... a może po prostu nazwijmy klasę maxi klasą pomidor :lol: :lol: :lol:

Re: APMC 2009

: 20 lut 2009, 09:27
autor: czarek
Właśnie BENY to dobry pomysł nieoficjalnie już ta nazwa funkcjonuje!!!
Ale jednak co ze mną jakie macie propozycje.

Beny sam wiesz że gdyby chodziło o MOOOOOOCCCCCC!!!!!! to mamy zły kierunek trzebaby posprzedawać te psujące sie angielskie badziewie i kupić jakieś władające Mocą Hondy Type RRRRRR. WWWWrrrruuummmm

Chociaż taki mini w Z CARs cały z "węglą" lekki jak sukinsyn i z motorem dwa razy R1 na sprężarkach THOPMSONa mniam ale to już mega czerwony pomidor o japoński rodowodzie.
NEIN DANKE

Re: APMC 2009

: 20 lut 2009, 09:44
autor: Konrad K_2
czarek pisze:Słuchajcie moje auto to nie jakiś potwór , ma tylko 100 KM z 1380 czyli jest wariacją ORYGINALNEGO silnika 1300 a nie pomidor z zeswapowanym jakimś Kundlem (proszę bez obrazy) poprostu takie mam preferencje.Ale to rzecz gustu.
A co powiecie i jak waszym zdaniem klasyfikować wozy które mają po 80 KM z wariacji na temat 1000?
czyli moje 1380 też wędruje do klasy maxi. Wpadam tym samym w owocowo warzywne towarzystwo???

żle mnie zrozumiałes - mój pomidor ma taką samą pojemność i bardzo podobną moc - mielismy poprostu inne podejscie do tematu (na twoje podejscie mnie nie stac :-) )

Chyba troszeczke za powaznie zaczeliscie podchodzic do tego całego pucharu.

Dla mnie to ma byc zabawa i moge być nawet w klasie pomidor byle by scigac sie z miniakami bo wkoncy mam mini po przeróbkach takich czy innych .

Re: APMC 2009

: 20 lut 2009, 09:59
autor: bartek
pewnie znowu dostane ostrzezenie ale co tam szalec to szalec... :razz:
czarek przyjezdza na eliminacje pokazuje dowód rej i startuje w klasie 1.3.
mozna powolac komisje sprawdzajacą orginalosc podzespołów czyli pomidory inna klasa.
Czarek moze nie opisywac stoich modyfikacji ale kto na tym straci?
nie on tylko my wszyscy.
ja mam chyba najsilniejsza litrówke to ide do 1.3?
nie wiem ale dla mnie mini czarka to geneza usportowionego mini.
czy renautl gordini to nie renaut?
czy bmw alpina to nie bmw?
nikomu nikt nie broni ulepszania swojego ORGINALNEGO silnika.
z 1.3 mozna wyciągnąc 130-140 koni bez turbiny czyli czarek tak czy inaczej nas oszczedza :razz:

Re: APMC 2009

: 20 lut 2009, 10:15
autor: czestermo
nie wiem po co cala gadka w regulaminie APMC jest napisane ze ważny jest miniakowski blok silnika a reszta to co koto chce
blok jest 1,0 i 1,3 i takie są klasy

i tak czarek jest w klasie 1,3
bartek w klasie 1,0
kondrad k_2 w maxi

można rozmawiać jak zmienimy klasy np. na "mocowe" do 50, do 80, do 100 i w góre

ps. zientarski może i szybki w mini był, ale z nami się nie ścigał ;-) (może kiedyś do nas wpadnie to mu pokarzemy gdzie raki zimują heh)