Strona 7 z 8

Re: MINI V-tec

: 08 gru 2016, 09:59
autor: Sadam
Przy takim projekcie NIE WOLNO SIĘ ROZDRABNIAĆ - czyli robić jedną rzecz tu, inną tam. Jeden warsztat od A do Z i odpowiada za to głową. Poprawki są konieczne, ale jak poleci coś np. w silniku i ktoś inny składał a inny wkładał to kogo ścigać i za co? Jeden na drugiego będzie zrzucał odpowiedzialność. Tego na pewno chcesz uniknąć.

Tym samym szukanie magików od Hondy, nie mających pojęcia od Mini to nie jest do końca dobry pomysł. Vide projekt Sylwiusza - jak dobrze pamiętam to napisał - PromotoR poskładał, a potem Michał i tak robił swoje poprawki.

Koniecznie najpierw miniak - baza. Nie nie z UK bo to rdza, albo druciarsko naprawiona karoseria. Choć trafiają się wyjątki jak wszędzie. Musisz regularnie przewalać allegro, otomoto, forum, olx, niemieckie mobile itd. Budżet założyłbym do 10k. Automatycznie odpadną najświeższe roczniki, a jak nie to te co zostaną to wiadomo, że są sery szwajcarskie.

Jakbym miał wybierać to wstrzeliłbym się w tysiączkę z roczników 88-92. Powinny być tańsze w zakupie, można trafić niezłe blachy i mają już serwo. Ale tak jak mówię zasady nie ma, trzeba przeglądać wszystko.

Jak Ci miniak nie podpasuje, to sprzedajesz i zapominasz ;-) jeszcze zanim popłyniesz z kosztami.

Pisałem CI PW, ale się forum wyłączyło facepalm także tylko kilka słów teraz znajdziesz.

Re: MINI V-tec

: 08 gru 2016, 18:32
autor: Gibki Staruszek

Re: MINI V-tec

: 08 gru 2016, 19:15
autor: hello
Sadam, dzięki za PW, za jakiś czas (w dalszej części miesiąca) zadzwonię. ogólnie planuję obserwować rynek pod kątem miniaków pod remont i pod kątem gotowych projektów i jednocześnie zbierać kasę. choć fakt, że nie chcę przedłużanego eliminuje sporo gotowców, tak samo nie chcę raczej silników innych niż vtec. dziękuję za wszelkie informacje, będę pisał jak pojawią się jakieś dalsze pytania w międzyczasie.

Re: MINI V-tec

: 08 gru 2016, 20:32
autor: se7ven
hello pisze: tak samo nie chcę raczej silników innych niż vtec.
Silnik w tym aucie to nie wszystko. Pod V-tec zawieszenie będziesz miał trudne do ogarnięcia aby sensownie to jeździło (rozumiem, że po drogach dla lansu) . Na torze to będzie porażka bo trakcji nie złapiesz

Re: MINI V-tec

: 09 gru 2016, 00:23
autor: _michal_
Sadam pisze:
Koniecznie najpierw miniak - baza. Nie nie z UK bo to rdza, albo druciarsko naprawiona karoseria. Choć trafiają się wyjątki jak wszędzie. .
Szczerze to miałem/mam doczynienia z specjalistami z PL i z UK i co najwyżej jest remis w jakości, no może z lekkim wskazaniem na polskich fachowców. Duże sprawy w Polsce ogarniesz lepiej, dogłebnie i "raz na zawsze" ale nasi mechanicy wykładają się na dupnych sprawach jak liche opaski, przewody, uszczelki i po miesiącu od naprawy cieknie z każdej strony.

Re: MINI V-tec

: 09 gru 2016, 10:19
autor: flapjck1
Panowie?

Re: MINI V-tec

: 09 gru 2016, 12:32
autor: Sadam
że do ostatniego postu mamy się odnieść?

Re: MINI V-tec

: 09 gru 2016, 21:12
autor: flapjck1
Taak :)

Re: MINI V-tec

: 09 gru 2016, 22:32
autor: Sadam
ja tam nic koledze nie składałem to co się będę odzywał :D

Re: MINI V-tec

: 09 gru 2016, 23:17
autor: flapjck1
W sumie...

Re: MINI V-tec

: 18 mar 2018, 13:29
autor: hello
po gruntownym zbadaniu tematu postanowiłem nie porywać się jednak z motyką na słońce i budowanie swojego auta odłożyć na bliżej nie sprecyzowane "kiedyś" (przypuszczam, że zlecę to wtedy całości jakiejś dobrej firmie typu gracing albo gildred racing). tymczasem moim pierwszym miniakiem został przedłużany z flipfrontem (jak to napisał Gibki "straszna kupa" :D). jeszcze nie u mnie ale formalnie mój. oczywiście wolałbym stuprocentowego "sleepera" (czyli nic z zewnątrz nie zdradza, jaki motor jest pod maską), ale po przemyśleniu "za" i "przeciw" i rozeznaniu rynku uznałem to za najsłuszniejszy wybór na tę chwilę.

post piszę z innego powodu - przeczytałem cały wątek i padło w nim, że są 4 mini VTEC w kraju, niestety nie jestem w stanie się ich samodzielnie doliczyć, a chętnie zobaczę te, których nie znam. znam takie:
1. Promotora B series flipfront
2. Promotora D series (Sylwiusz)
3. Dysława VTEC-E British Open

jest jeszcze Lilek z silnikiem Hondy, ale nie VTEC. w związku z tym, że trzeci jest w miarę świeży powinny być dwa projekty, o których nie wiem, ktoś coś?

Re: MINI V-tec

: 18 mar 2018, 14:24
autor: Beny
jest jeden mini vtec w Bochni

Re: MINI V-tec

: 18 mar 2018, 14:30
autor: hello
o widzisz, ma temat na forum? kto jest właścicielem, jaki motor, jaka rama?

Re: MINI V-tec

: 18 mar 2018, 14:42
autor: Beny
nie pamiętam szczegółów, człowiek nie udziela się na forum ale jest z nim kontakt, napisz do Sadama, bo chyba coś dla niego robił ostatnio

Re: MINI V-tec

: 19 mar 2018, 08:43
autor: Sadam
W tej chwili ten z Bochni w kawałkach, rama było z Superfast Minis (USA), na pewno wcześniejsza generacja, niż to co teraz, auto budowane już dawno dawno temu, sama rama wymaga dłuższego dzioba i szczerze mówiąc pod kątem przemyślenia D nie urywa

było B16A2