Mini Cooper 1,3 spi
Moderator: flapjck1
Re: Mini Cooper 1,3 spi
Nie no sami urodzeni optymisci. Bedę go jeszcze regulował. według was ma za uboga mieszankę?
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8846
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Mini Cooper 1,3 spi
tak
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: Mini Cooper 1,3 spi
No to mam kolejne pytanie. Na wolnych obrotach jest na 100% przelany jak przeleje go bardziej to sie dlawi i prawie pluje benzyna. jak kompresor zaczyna pompowac pewnie powietrza jest za duzo i mieszanka jest uboga temperatura rosnie i kolejna uszczelka wychodzi. jak rozwiazac ten problem? Inna iglica? Gaznik to SU.
Dzieki za wszelkie sugestie.
Dzieki za wszelkie sugestie.
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Mini Cooper 1,3 spi
a w kicie nie było stosownej iglicy do takiego zestawu?
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Mini Cooper 1,3 spi
Chudy1970 pisze:No to mam kolejne pytanie. Na wolnych obrotach jest na 100% przelany jak przeleje go bardziej to sie dlawi i prawie pluje benzyna. jak kompresor zaczyna pompowac pewnie powietrza jest za duzo i mieszanka jest uboga temperatura rosnie i kolejna uszczelka wychodzi. jak rozwiazac ten problem? Inna iglica? Gaznik to SU.
Dzieki za wszelkie sugestie.
Mierzyłeś AFR pod obciążeniem? Jakie iglice stosowałeś? Gaźnik jest na 100% dobry?
Bez tego nawet wróżka nie da rady
Re: Mini Cooper 1,3 spi
AFR nie mierzylem aly chyba bede musial. Gaznik jest na 100 % sprawny. Iglica jest taka jaka dostaje sie w zestawie naprawczym. Nie w kicie nie bylo specjalnej iglicy.
No to dreptam w miejscu.
No to dreptam w miejscu.
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Mini Cooper 1,3 spi
no to zmień iglicę...
jak się nie mylę w zestawie naprawczym jest iglica stage 1 do 1300, to jest troszkę mało...
może to?
http://cgi.ebay.co.uk/Mini-Metro-Turbo- ... 5d2b237807
jak się nie mylę w zestawie naprawczym jest iglica stage 1 do 1300, to jest troszkę mało...
może to?
http://cgi.ebay.co.uk/Mini-Metro-Turbo- ... 5d2b237807
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Mini Cooper 1,3 spi
Chudy1970 pisze:AFR nie mierzylem aly chyba bede musial. Gaznik jest na 100 % sprawny. Iglica jest taka jaka dostaje sie w zestawie naprawczym. Nie w kicie nie bylo specjalnej iglicy.
No to dreptam w miejscu.
Od AFR się zaczyna przygoda z modami. Władowałeś dużo pieniędzy w projekt a nawet nie zastanowiłeś się jakie będziesz potrzebował iglice. A jaka iglica była w zestawie?
Idąc dalej tym tokiem rozumowania masz gaźnik po regeneracji czyli jesteś pewien, że wszystko jest sprawne (oby tak było).
Są tabele dla iglic więc miłego studiowania.
Re: Mini Cooper 1,3 spi
A gdzie sa te tabele? Sorry ze jestem az tak glupi ale Saaby sa troche prostsze w obsludze. To jest moje pierwsze mini wiec sie ucze ale nie chcialbym zeby bylo ostatnim. Saabów zbudowalem kilka i to mocnych pierwszy z 1992 mial 250 koni drugi z 1994 324 konie. Teraz chcialbym miec mocne male auto dlatego was pytam. Macie ogromne doswiadczenie. Ja nie radze sobie z problemem wiec pytam jak mozna rozwiazac ten problem. Po co studiowac skoro ktos moze podpowiedziec ktora droga isc? Pewnie niszczat ten silnik i kilka nastepnych dojde empirycznie co robic tylko po co. Pewnie kilku z was wie co zobic wiec dlatego pytam.
Wojtek
Wojtek
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Mini Cooper 1,3 spi
W google znajdziesz wszystko. Jak masz czas
podjedź do mnie to sobie zrobisz ksero na miejscu tabel i innych ciekawych rzeczy.
podjedź do mnie to sobie zrobisz ksero na miejscu tabel i innych ciekawych rzeczy.
Re: Mini Cooper 1,3 spi
No wiec wreszcie jezdzi to znaczy od 1,5 tyg wyciagam go z garazu jak jest sucho. Okazalo sie ze iglica BCA jest polecana przez sprzedawce kompressora. Ciagle mam jeszcze wrazenie ze przy wyzszych predkosciach czyli 120 km/h w gore temperatura leci ponad 95 stopni. Wiem ze wskaznik smith's jest raczej niedokladny. Biegi sa strasznie dlugie jedynka do 60 km/h dwojka prawie do 100 km/h w miescie musze jezdzic glownie na 2-gim biegu czasami da rade na 3-cim. W miescie auto trzyma stabilnie 85-90 stopni. Pewnie jeszcze duzo regulacji przede mna ale zrobilem prawie 1000 km i uszczelka nie wyszla. Jutro jak bede mial szybszy net wrzuce zdjecia.
Wojtek
Wojtek
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8846
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Mini Cooper 1,3 spi
wjedz na obciazeniowke z szerokopasmowka, albo chociaz zestaw przenosny i na ulicy sprawdzic afr
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Mini Cooper 1,3 spi
Chudy1970 pisze:No wiec wreszcie jezdzi to znaczy od 1,5 tyg wyciagam go z garazu jak jest sucho. Okazalo sie ze iglica BCA jest polecana przez sprzedawce kompressora. Ciagle mam jeszcze wrazenie ze przy wyzszych predkosciach czyli 120 km/h w gore temperatura leci ponad 95 stopni. Wiem ze wskaznik smith's jest raczej niedokladny. Biegi sa strasznie dlugie jedynka do 60 km/h dwojka prawie do 100 km/h w miescie musze jezdzic glownie na 2-gim biegu czasami da rade na 3-cim. W miescie auto trzyma stabilnie 85-90 stopni. Pewnie jeszcze duzo regulacji przede mna ale zrobilem prawie 1000 km i uszczelka nie wyszla. Jutro jak bede mial szybszy net wrzuce zdjecia.
Wojtek
to jaka tam w końcu skrzynia trafiła? MPI ma długie biegi, ale po mieście ciężko wrzucić 4, z 3 nie ma problemu, no chyba że kręcisz zawsze do oporu
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Re: Mini Cooper 1,3 spi
Straight cut. Pewnie dlatego tak wyje. A czemu takie dlugie te biegi to sam nie wiem pewnie tak mialo byc:-)) Niektore zeczy zamawialem troche od paly i pewnie dlatego mam taki hardcore. Chcialem staraight cut bo wiedzialem ze kucy bedzie a raczej powinno byc sporo. Ile dokldnie jest okaze sie po hamowni. Przy 60 km/h na dwojce ma jakies 2000 obr niecale.Pewnie naped pierwotny tez ma znaczenie. Ciagle ucze sie tego mini i powiem ze fajne to jest. Imponujacy jest wybor czesci do serii i tuningu chyba nikt inny nie oferuje czegos takiego.
Wojtek
Wojtek
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Mini Cooper 1,3 spi
Sadam pisze:to jaka tam w końcu skrzynia trafiła? MPI ma długie biegi, ale po mieście ciężko wrzucić 4, z 3 nie ma problemu, no chyba że kręcisz zawsze do oporu
Myślałeś chyba o dyfrze, bo przełożenia skrzyni w każdej A+ są te same.
Chudy1970
Jak masz skrzynię z przełożeniami "Clubman" to są długie przełożenia i trzeba zastosować krótki dyfer 3,44 w górę. Korzystałeś z kalkulatora? Chyba nie a szkoda bo teraz to będziesz wszystko rozbierał ponownie jak Ci przełożenia nie pasują.