Mini Cooper 1,3 spi

Część forum poświęcona naszym Miniakom. Zanim założysz nowy post, zapoznaj sie z panującymi tu zasadami.

Moderator: flapjck1

Chudy1970

Re: Mini Cooper 1,3 spi

Post autor: Chudy1970 »

Nie no sami urodzeni optymisci. Bedę go jeszcze regulował. według was ma za uboga mieszankę?
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8846
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Mini Cooper 1,3 spi

Post autor: flapjck1 »

tak
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Chudy1970

Re: Mini Cooper 1,3 spi

Post autor: Chudy1970 »

No to mam kolejne pytanie. Na wolnych obrotach jest na 100% przelany jak przeleje go bardziej to sie dlawi i prawie pluje benzyna. jak kompresor zaczyna pompowac pewnie powietrza jest za duzo i mieszanka jest uboga temperatura rosnie i kolejna uszczelka wychodzi. jak rozwiazac ten problem? Inna iglica? Gaznik to SU.

Dzieki za wszelkie sugestie.
Awatar użytkownika
Sadam
Maniak
Maniak
Posty: 2671
Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Mini Cooper 1,3 spi

Post autor: Sadam »

a w kicie nie było stosownej iglicy do takiego zestawu?
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas :(
Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1532
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: Mini Cooper 1,3 spi

Post autor: se7ven »

Chudy1970 pisze:No to mam kolejne pytanie. Na wolnych obrotach jest na 100% przelany jak przeleje go bardziej to sie dlawi i prawie pluje benzyna. jak kompresor zaczyna pompowac pewnie powietrza jest za duzo i mieszanka jest uboga temperatura rosnie i kolejna uszczelka wychodzi. jak rozwiazac ten problem? Inna iglica? Gaznik to SU.
Dzieki za wszelkie sugestie.

Mierzyłeś AFR pod obciążeniem? Jakie iglice stosowałeś? Gaźnik jest na 100% dobry?
Bez tego nawet wróżka nie da rady :sad:
Chudy1970

Re: Mini Cooper 1,3 spi

Post autor: Chudy1970 »

AFR nie mierzylem aly chyba bede musial. Gaznik jest na 100 % sprawny. Iglica jest taka jaka dostaje sie w zestawie naprawczym. Nie w kicie nie bylo specjalnej iglicy.

No to dreptam w miejscu.
Awatar użytkownika
Sadam
Maniak
Maniak
Posty: 2671
Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Mini Cooper 1,3 spi

Post autor: Sadam »

no to zmień iglicę...

jak się nie mylę w zestawie naprawczym jest iglica stage 1 do 1300, to jest troszkę mało...

może to?
http://cgi.ebay.co.uk/Mini-Metro-Turbo- ... 5d2b237807
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas :(
Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1532
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: Mini Cooper 1,3 spi

Post autor: se7ven »

Chudy1970 pisze:AFR nie mierzylem aly chyba bede musial. Gaznik jest na 100 % sprawny. Iglica jest taka jaka dostaje sie w zestawie naprawczym. Nie w kicie nie bylo specjalnej iglicy.
No to dreptam w miejscu.

Od AFR się zaczyna przygoda z modami. Władowałeś dużo pieniędzy w projekt a nawet nie zastanowiłeś się jakie będziesz potrzebował iglice. A jaka iglica była w zestawie?
Idąc dalej tym tokiem rozumowania masz gaźnik po regeneracji czyli jesteś pewien, że wszystko jest sprawne (oby tak było).
Są tabele dla iglic więc miłego studiowania.
Chudy1970

Re: Mini Cooper 1,3 spi

Post autor: Chudy1970 »

A gdzie sa te tabele? Sorry ze jestem az tak glupi ale Saaby sa troche prostsze w obsludze. To jest moje pierwsze mini wiec sie ucze ale nie chcialbym zeby bylo ostatnim. Saabów zbudowalem kilka i to mocnych pierwszy z 1992 mial 250 koni drugi z 1994 324 konie. Teraz chcialbym miec mocne male auto dlatego was pytam. Macie ogromne doswiadczenie. Ja nie radze sobie z problemem wiec pytam jak mozna rozwiazac ten problem. Po co studiowac skoro ktos moze podpowiedziec ktora droga isc? Pewnie niszczat ten silnik i kilka nastepnych dojde empirycznie co robic tylko po co. Pewnie kilku z was wie co zobic wiec dlatego pytam.

Wojtek
Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1532
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: Mini Cooper 1,3 spi

Post autor: se7ven »

W google znajdziesz wszystko. Jak masz czas
podjedź do mnie to sobie zrobisz ksero na miejscu tabel i innych ciekawych rzeczy.
Chudy1970

Re: Mini Cooper 1,3 spi

Post autor: Chudy1970 »

No wiec wreszcie jezdzi to znaczy od 1,5 tyg wyciagam go z garazu jak jest sucho. Okazalo sie ze iglica BCA jest polecana przez sprzedawce kompressora. Ciagle mam jeszcze wrazenie ze przy wyzszych predkosciach czyli 120 km/h w gore temperatura leci ponad 95 stopni. Wiem ze wskaznik smith's jest raczej niedokladny. Biegi sa strasznie dlugie jedynka do 60 km/h dwojka prawie do 100 km/h w miescie musze jezdzic glownie na 2-gim biegu czasami da rade na 3-cim. W miescie auto trzyma stabilnie 85-90 stopni. Pewnie jeszcze duzo regulacji przede mna ale zrobilem prawie 1000 km i uszczelka nie wyszla. Jutro jak bede mial szybszy net wrzuce zdjecia.

Wojtek
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8846
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Mini Cooper 1,3 spi

Post autor: flapjck1 »

wjedz na obciazeniowke z szerokopasmowka, albo chociaz zestaw przenosny i na ulicy sprawdzic afr
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
Sadam
Maniak
Maniak
Posty: 2671
Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Mini Cooper 1,3 spi

Post autor: Sadam »

Chudy1970 pisze:No wiec wreszcie jezdzi to znaczy od 1,5 tyg wyciagam go z garazu jak jest sucho. Okazalo sie ze iglica BCA jest polecana przez sprzedawce kompressora. Ciagle mam jeszcze wrazenie ze przy wyzszych predkosciach czyli 120 km/h w gore temperatura leci ponad 95 stopni. Wiem ze wskaznik smith's jest raczej niedokladny. Biegi sa strasznie dlugie jedynka do 60 km/h dwojka prawie do 100 km/h w miescie musze jezdzic glownie na 2-gim biegu czasami da rade na 3-cim. W miescie auto trzyma stabilnie 85-90 stopni. Pewnie jeszcze duzo regulacji przede mna ale zrobilem prawie 1000 km i uszczelka nie wyszla. Jutro jak bede mial szybszy net wrzuce zdjecia.

Wojtek


to jaka tam w końcu skrzynia trafiła? MPI ma długie biegi, ale po mieście ciężko wrzucić 4, z 3 nie ma problemu, no chyba że kręcisz zawsze do oporu :mrgreen:
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas :(
Chudy1970

Re: Mini Cooper 1,3 spi

Post autor: Chudy1970 »

Straight cut. Pewnie dlatego tak wyje. A czemu takie dlugie te biegi to sam nie wiem pewnie tak mialo byc:-)) Niektore zeczy zamawialem troche od paly i pewnie dlatego mam taki hardcore. Chcialem staraight cut bo wiedzialem ze kucy bedzie a raczej powinno byc sporo. Ile dokldnie jest okaze sie po hamowni. Przy 60 km/h na dwojce ma jakies 2000 obr niecale.Pewnie naped pierwotny tez ma znaczenie. Ciagle ucze sie tego mini i powiem ze fajne to jest. Imponujacy jest wybor czesci do serii i tuningu chyba nikt inny nie oferuje czegos takiego.

Wojtek
Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1532
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: Mini Cooper 1,3 spi

Post autor: se7ven »

Sadam pisze:to jaka tam w końcu skrzynia trafiła? MPI ma długie biegi, ale po mieście ciężko wrzucić 4, z 3 nie ma problemu, no chyba że kręcisz zawsze do oporu :mrgreen:

Myślałeś chyba o dyfrze, bo przełożenia skrzyni w każdej A+ są te same.

Chudy1970
Jak masz skrzynię z przełożeniami "Clubman" to są długie przełożenia i trzeba zastosować krótki dyfer 3,44 w górę. Korzystałeś z kalkulatora? Chyba nie a szkoda bo teraz to będziesz wszystko rozbierał ponownie jak Ci przełożenia nie pasują.
ODPOWIEDZ