Strona 1 z 3

MCS zawiecha standardowa a sport

: 18 lip 2012, 20:07
autor: Olo
Witam

Jest roznica w wyokosci przy zawieszeniu standardowym w mini MCS z R56 a zawieszeniu sport, ktore to mozna wybrac opcjonalnie bezplatnie przy kupnie auta?


Bo przymierzam sie do obnizenia jeszcze bardziej miniacza ale musze wiedziec ta istotna rzecz bo nie chce zmieniac amorow na inne bo mam nowe a na seryjnych mozna zejsc -40mm poznej to juz wymiana calego zestawu amor pllus sprezyna

Re: MCS zawiecha standardowa a sport

: 18 lip 2012, 20:57
autor: Crisu
obniżyłem R56 o 25mm - około -

przejazd przez "leżące policjanty" na osiedlu jest koszmarem, szczególnie te małe z

kostki brukowej i przykręcane z pvc.

- trza sie dobrze zastanowić co chcemy osiągnąć a co stracić -

Re: MCS zawiecha standardowa a sport

: 18 lip 2012, 21:23
autor: pididi
Whaat? To ja nie mam z nimi żadnych problemów a dla Ciebie są koszmarem?
Różnica jest minimalna, ~10mm ale są też grubsze stabilizatory. A co do samych sprężyn, to Eibachy są naprawdę spoko.

Re: MCS zawiecha standardowa a sport

: 18 lip 2012, 21:38
autor: Olo
Zapewne u kolegi problem polega na tym, ze ociera dopina do przedniego zderzaka ktora pod spodem robi za zbierak a mozna to obciac w JCW sa tylko w miejscu nadkola bo robi to za chlapacz.

A ogolnie ile zjechales od seri w dol i jak to wyglada?

Bo -10mm troche mnie nie bawi od seri bo to za malo a szpara taka ze idzie reke wsadzic bez problemu a chcialbym zjechac nadkolem nizej do opony.

Ma kolega jakies fotki jak to wyglada u Ciebie aktualnie? Masz Fele 17 czy 16 na naciagu?

Re: MCS zawiecha standardowa a sport

: 18 lip 2012, 21:53
autor: pididi
Wrzuce foto wieczorem jak dobiorę się do swojego lapka! Felgi 17/7,5" ET35, z przodu 57mm niżej, z tyłu 40mm. Opony 205, niestety profil 45.

A trze rzeczywiście przednia dokładka, ktora ma poprawiać stabilnosc przy wyższych prędkościach. Ja ją zostawiłem, przynajmniej mnie informuje o koleinach :P

Re: MCS zawiecha standardowa a sport

: 18 lip 2012, 22:00
autor: Crisu
nie jestem fachowcem od kół - sam potrzebowałem pomocy niedawno -

nie otrzymałem konkretów więc zaryzykowalem 3 tysiaki;

mój temat: http://forum.mini.org.pl/viewtopic.php?t=9854

na dzisiaj to:

troche jakoś (się to obniżyło ?) - mam 16 cali felgi na 7"et 35 hamond

to lato jakoś przejeżdże

- obciera cały spód plastikami (pomijam ten "dopine" zderzaka przedniego)

sprawdź wygląd opon na feldze np. tu http://www.tyrestretch.com/

Re: MCS zawiecha standardowa a sport

: 19 lip 2012, 00:02
autor: pididi
Nie wiem tylko na ile fotki R53 pomogą, ale dziura w nadkolu zlikwidowana skutecznie :smile:
Seryjne R56 wygląda jak pickup (nawet gorzej niż R53), więc nawet same sprężyny potrafią zdziałać cuda.

Crisu Ty to masz zupełnie jakiś kosmos jeśli chodzi o rozmiar kół! Tak mała średnica sprawia, że masz gigantyczną przerwę między kołem a nadkolem, a dodatkowo jesteś "obniżony".

Re: MCS zawiecha standardowa a sport

: 19 lip 2012, 00:41
autor: Brennt
fajnie felgi sie prezentuja i autko z przodu, ale z boku to wyglada jak citroen bodajze zx na postoju ...

co do tej plastikowej listwy pod przednim zderzakiem, to to jakis niedorobiony koles wymyslil, bo urwalem ja juz z obu stron. czesc parkujac na politechnice (co za debil te rynny takie glebokie na parkingu wymyslil (kto parkowal na pp ten wie o czym mowie)) a czesc na pierwszym lepszym chodniku, zanim sie nauczylem, ze mozna tylko tylem wjezdzac...

Re: MCS zawiecha standardowa a sport

: 19 lip 2012, 15:35
autor: Olo
pididi pisze:Nie wiem tylko na ile fotki R53 pomogą, ale dziura w nadkolu zlikwidowana skutecznie :smile:
Seryjne R56 wygląda jak pickup (nawet gorzej niż R53), więc nawet same sprężyny potrafią zdziałać cuda.

Crisu Ty to masz zupełnie jakiś kosmos jeśli chodzi o rozmiar kół! Tak mała średnica sprawia, że masz gigantyczną przerwę między kołem a nadkolem, a dodatkowo jesteś "obniżony".
Zrobie foty z boku jak wyglada moj na serii ale nie ma takiego mega przeswitu. W superbie mam zawieszenie terazo -20 i jest szpara ale auto na trasy glownie dlateog juz nic nie zmieniam ale jak zobaczylem superba na seryjych to to jest dopiero pickup...

Wieczorem wrzuce fotki jak zjde na osiedle, ale to co mam nie zadowala dlatego chce posadzic nizej i wrzucic nalepke na tylna szybe "nie trab poje**e bo jade na glebie" :) takie male 4 fun

A co do Twojego R53 to super sie prezentuje i to wszystko na tych Eibachach -30mm i fela 17 a jakie opony w koncu?

Re: MCS zawiecha standardowa a sport

: 19 lip 2012, 16:15
autor: pididi
Nie czytasz tego co piszę :razz:
"Wrzuce foto wieczorem jak dobiorę się do swojego lapka! Felgi 17/7,5" ET35, z przodu 57mm niżej, z tyłu 40mm. Opony 205, niestety profil 45.

A trze rzeczywiście przednia dokładka, ktora ma poprawiać stabilnosc przy wyższych prędkościach. Ja ją zostawiłem, przynajmniej mnie informuje o koleinach :P"

Tak więc opona 205/45R17, obniżony o 57mm/40mm.

Na Eibachach nadal jest przerwa, na każdych sprężynach będzie. Dopiero na gwincie można to zlikwidować. Masz fotkę R56 i Eibachów:

Re: MCS zawiecha standardowa a sport

: 19 lip 2012, 17:52
autor: Olo
pididi pisze:Nie czytasz tego co piszę :razz:
"Wrzuce foto wieczorem jak dobiorę się do swojego lapka! Felgi 17/7,5" ET35, z przodu 57mm niżej, z tyłu 40mm. Opony 205, niestety profil 45.

A trze rzeczywiście przednia dokładka, ktora ma poprawiać stabilnosc przy wyższych prędkościach. Ja ją zostawiłem, przynajmniej mnie informuje o koleinach :P"

Tak więc opona 205/45R17, obniżony o 57mm/40mm.

Na Eibachach nadal jest przerwa, na każdych sprężynach będzie. Dopiero na gwincie można to zlikwidować. Masz fotkę R56 i Eibachów:
Ok sory my mistake :)

Twoj czerwony jest iezle posadzony dla mnie troche przesada jednak. Co prawda myslalem nad gwintem ale jednak nie szkoda mi narazie 4tysiaki na podtawowe K&W :) wole to wrzucic w audio DLS


A co do eibacha to o wiele lepiej to wyglada niz seria

1

2

To stan dzisiejszy takze przyznam, ze troche za wysoko jak siadzie te - 25/-30 to bedzie juz lepiej :)

To widze opony te same masz co ja rozmiarowo.

Sa eibchy z seri sportsline gdzie do -50 sie zejdzie ale wtedy amora trzeba B8 albo B7 wsadzic z blisteina gdzie B8 jest naprawde twarda i kazdy zaleca B7, ktora ponac mozna ustawic bo chlopaki ze skody pokupowali i mechanicy nie wiem im zmienili prace amortyzatora bo ten model tak ma ale nie wnikam nie widzialem wiec nie potwierdzam

Re: MCS zawiecha standardowa a sport

: 19 lip 2012, 17:59
autor: pididi
Chodzi Ci pewnie o B6 i B8 i Zerkolpol :razz:
Pod obnizenie wg. katalogu Bila jest B8, B6 jest tylko utwardzony w stosunku do zamienników serii. B8 ma skrócony skok.

Lubię czarne miniaki, jeszcze trochę i będzie wyglądał tak:

Re: MCS zawiecha standardowa a sport

: 19 lip 2012, 18:07
autor: Brennt
tylko bez tego zderzaka chyba? :D

Re: MCS zawiecha standardowa a sport

: 19 lip 2012, 18:09
autor: pididi
Dyfuzor z MINI Challenge jest zajebisty i przy zupełnie płaskim podwoziu ponoć coś daje - właściciel akurat z tego korzysta :wink:

Re: MCS zawiecha standardowa a sport

: 19 lip 2012, 18:13
autor: Brennt
chodzilo mi raczej o te "przeciwmgielne(?)" z kratką "a la" porsche cayenne :o, chociaz czy dyfuzor wyglada lepiej to tez kwestia gustu