Strona 1 z 1

FIA HTP lub HRCP

: 10 paź 2012, 12:57
autor: Psztymucel
Witam

Może ktoś się orientuje z was jakie wymagania musi spełniać Mini, aby dostać jeden z tych dwóch 'certyfikatów' :?:

Czy konieczne jest posiadanie silnika seri A, czy A+ też by przeszło :?:

Czy obrotomierz do Mini z lat 60 były mechaniczne czy zawsze były elektroniczne :?:

Czy HIF przejdzie :?:

Może ktoś ma pełną zawartość tego dokumentu, tak aby można było sobie ją poczytać i zobaczyć co i jak musi spełniać auto.

W.

Re: FIA HTP lub HRCP

: 10 paź 2012, 13:00
autor: se7ven
Mam homologację ale w tej chwili nie pamiętam, który rok i jakiego modelu dotyczył.

Re: FIA HTP lub HRCP

: 10 paź 2012, 14:33
autor: flapjck1
zlap przez Adasia Tarazia kontakt do Piotrka Soji, on ma przygotowanego zgodnie z zalacznikiem miniaka do historykow, mysle ze ci pomoze w tej materii

Re: FIA HTP lub HRCP

: 10 paź 2012, 14:55
autor: Wódz
Daj maila podesle Ci homologacje ostatnio sie wzbogacilem o to to sie podziele:)

Re: FIA HTP lub HRCP

: 10 paź 2012, 15:12
autor: Psztymucel
rolowski@gmail.com

Dzięki wielkie za odzew, będe drążył temat.

Rocznik '66

Re: FIA HTP lub HRCP

: 10 paź 2012, 15:29
autor: monsterk
Witek pisze:Witam

Może ktoś się orientuje z was jakie wymagania musi spełniać Mini, aby dostać jeden z tych dwóch 'certyfikatów' :?:

Czy konieczne jest posiadanie silnika seri A, czy A+ też by przeszło :?:

Czy obrotomierz do Mini z lat 60 były mechaniczne czy zawsze były elektroniczne :?:

Czy HIF przejdzie :?:

Może ktoś ma pełną zawartość tego dokumentu, tak aby można było sobie ją poczytać i zobaczyć co i jak musi spełniać auto.

W.

na pewno muszą mieć rolldach :razz:

Re: FIA HTP lub HRCP

: 10 paź 2012, 15:30
autor: flapjck1
lista homek to krazyla w necie, dla orientacji wystarcza ci skany, jak bedziesz chcial startowac to wtedy wykupisz sobie konkretny papier w pzmot


numery homek masz czesciowo tutaj http://mk1-performance-conversions.co.u ... papers.htm

Re: FIA HTP lub HRCP

: 10 paź 2012, 15:31
autor: Psztymucel
monsterk pisze:na pewno muszą mieć rolldach :razz:
No oczywiście, że tak :razz:

Re: FIA HTP lub HRCP

: 10 paź 2012, 15:41
autor: flapjck1
na pewno nie

homka jest bardzo precyzyjna. w 66 z silnikiem 1,3 tylko zawieszenie hydro, suche bylo w 70

poczytaj http://mk1-performance-conversions.co.u ... o_1275.pdf nawet jest opisane ze 4 pierscienie na tloku :P

Re: FIA HTP lub HRCP

: 10 paź 2012, 18:14
autor: Psztymucel
Dzięki... tylko trochę to dziwnie napisane jest, bo np. zawiecha sucha jest ze względu, że hydro przestało być dostępne. Czyli tyczy się też starszych aut :?:

Pytanie, czy do np. Monte Carlo Historique trzeba się trzymać ściśle roku, czy jednak może być trochę modyfikacji z tamtego okresu :?:

Na stronie MCRH jest tak bez sensu to opisane, a raczej nie opisane. Jest tylko wzmianka, że auto musi posiadać FIA HTP lub FIA HRCP lub FIVA

Na stronie FIVA jest tylko napisane, że ma być oryginalne i nie może być używane jako normalne auto :shock: czyli niewiele w sumie...

napisałem do PZM'otu ale jeszcze nie dostałem informacji zwrotnej.

Re: FIA HTP lub HRCP

: 10 paź 2012, 18:21
autor: se7ven
I raczej nastaw się na to, że też niewiele się dowiesz. A na oryginał to będziesz miał trudno cokolwiek zrobić.
Jedyne co mi na myśl przychodzi to ściągnąć homologację z auta, które jechało tą imprezę i na tej podstawie zrobić paszport w Polsce.

Re: FIA HTP lub HRCP

: 10 paź 2012, 20:59
autor: flapjck1
dlatego wspomnialem o Piotrku Soji

Re: FIA HTP lub HRCP

: 26 paź 2012, 21:06
autor: Psztymucel
monsterk pisze:na pewno muszą mieć rolldach :razz:
Cóż Michał... chyba może mieć, bo znalazłem dowód :-)