Strona 1 z 1
FIA HTP lub HRCP
: 10 paź 2012, 12:57
autor: Psztymucel
Witam
Może ktoś się orientuje z was jakie wymagania musi spełniać Mini, aby dostać jeden z tych dwóch 'certyfikatów'
Czy konieczne jest posiadanie silnika seri A, czy A+ też by przeszło
Czy obrotomierz do Mini z lat 60 były mechaniczne czy zawsze były elektroniczne
Czy HIF przejdzie
Może ktoś ma pełną zawartość tego dokumentu, tak aby można było sobie ją poczytać i zobaczyć co i jak musi spełniać auto.
W.
Re: FIA HTP lub HRCP
: 10 paź 2012, 13:00
autor: se7ven
Mam homologację ale w tej chwili nie pamiętam, który rok i jakiego modelu dotyczył.
Re: FIA HTP lub HRCP
: 10 paź 2012, 14:33
autor: flapjck1
zlap przez Adasia Tarazia kontakt do Piotrka Soji, on ma przygotowanego zgodnie z zalacznikiem miniaka do historykow, mysle ze ci pomoze w tej materii
Re: FIA HTP lub HRCP
: 10 paź 2012, 14:55
autor: Wódz
Daj maila podesle Ci homologacje ostatnio sie wzbogacilem o to to sie podziele:)
Re: FIA HTP lub HRCP
: 10 paź 2012, 15:12
autor: Psztymucel
rolowski@gmail.com
Dzięki wielkie za odzew, będe drążył temat.
Rocznik '66
Re: FIA HTP lub HRCP
: 10 paź 2012, 15:29
autor: monsterk
Witek pisze:Witam
Może ktoś się orientuje z was jakie wymagania musi spełniać Mini, aby dostać jeden z tych dwóch 'certyfikatów'
Czy konieczne jest posiadanie silnika seri A, czy A+ też by przeszło
Czy obrotomierz do Mini z lat 60 były mechaniczne czy zawsze były elektroniczne
Czy HIF przejdzie
Może ktoś ma pełną zawartość tego dokumentu, tak aby można było sobie ją poczytać i zobaczyć co i jak musi spełniać auto.
W.
na pewno muszą mieć rolldach
Re: FIA HTP lub HRCP
: 10 paź 2012, 15:30
autor: flapjck1
lista homek to krazyla w necie, dla orientacji wystarcza ci skany, jak bedziesz chcial startowac to wtedy wykupisz sobie konkretny papier w pzmot
numery homek masz czesciowo tutaj
http://mk1-performance-conversions.co.u ... papers.htm
Re: FIA HTP lub HRCP
: 10 paź 2012, 15:31
autor: Psztymucel
monsterk pisze:na pewno muszą mieć rolldach
No oczywiście, że tak
Re: FIA HTP lub HRCP
: 10 paź 2012, 15:41
autor: flapjck1
na pewno nie
homka jest bardzo precyzyjna. w 66 z silnikiem 1,3 tylko zawieszenie hydro, suche bylo w 70
poczytaj
http://mk1-performance-conversions.co.u ... o_1275.pdf nawet jest opisane ze 4 pierscienie na tloku
Re: FIA HTP lub HRCP
: 10 paź 2012, 18:14
autor: Psztymucel
Dzięki... tylko trochę to dziwnie napisane jest, bo np. zawiecha sucha jest ze względu, że hydro przestało być dostępne. Czyli tyczy się też starszych aut
Pytanie, czy do np. Monte Carlo Historique trzeba się trzymać ściśle roku, czy jednak może być trochę modyfikacji z tamtego okresu
Na stronie MCRH jest tak bez sensu to opisane, a raczej nie opisane. Jest tylko wzmianka, że auto musi posiadać FIA HTP lub FIA HRCP lub FIVA
Na stronie FIVA jest tylko napisane, że ma być oryginalne i nie może być używane jako normalne auto
czyli niewiele w sumie...
napisałem do PZM'otu ale jeszcze nie dostałem informacji zwrotnej.
Re: FIA HTP lub HRCP
: 10 paź 2012, 18:21
autor: se7ven
I raczej nastaw się na to, że też niewiele się dowiesz. A na oryginał to będziesz miał trudno cokolwiek zrobić.
Jedyne co mi na myśl przychodzi to ściągnąć homologację z auta, które jechało tą imprezę i na tej podstawie zrobić paszport w Polsce.
Re: FIA HTP lub HRCP
: 10 paź 2012, 20:59
autor: flapjck1
dlatego wspomnialem o Piotrku Soji
Re: FIA HTP lub HRCP
: 26 paź 2012, 21:06
autor: Psztymucel
monsterk pisze:na pewno muszą mieć rolldach
Cóż Michał... chyba może mieć, bo znalazłem dowód