Strona 1 z 3

MINI COOPER S vs JCW

: 13 gru 2012, 23:01
autor: kuker84k
Witam!
mam do Was pytanie... ktory mini lepszy (nie chodzi tutaj o moc tylko ogolnie)
Zastanawiam sie nad kupnem i nie wiem czy wybrac jednostke ze 174km, czy moze 184km czy moze JCW 211km.

Ktory bedzie mniej awaryjny (w razie napraw przy ktorym beda tansze :) )
Jak spalanie??

Ogolnie co przemawia za kazdym...

Pytanie kierowane do ludzi ktorzy wiedza cos na ich temat w praktyce :))
Pozdrawiam!

Re: MINI COOPER S vs JCW

: 13 gru 2012, 23:03
autor: flapjck1
najlepszy jest klasyk, reszta jest nieistotna :P

Re: MINI COOPER S vs JCW

: 14 gru 2012, 12:23
autor: Psztymucel
Flap ma rację... ja moim MCS'10 nie potrafię dogonić Michała Knyziaka ;-)

Najlepiej brać Worksa, ale stary MCS miał możliwość mechanicznej szpery, a nowe i JCW ma tylko elektronika. Jeżeli to nie ma dla Ciebie znaczenia to bym brał JCW.

Re: MINI COOPER S vs JCW

: 14 gru 2012, 18:15
autor: Maciusiowy
ode mnie jak zwykle 'plusik za pytanie o spalanie :mrgreen:

'chciałem kupić corvette zr1, ale zastanawia mnie kwestia zużycia paliwa' hehe

Re: MINI COOPER S vs JCW

: 14 gru 2012, 19:00
autor: kuker84k
Wiedziałem ze jcw:) ale to chyba tylko ze względu na te 211km.
A jezeli spojrzeć na eksploatację? To tez jcw?...części i inne tam pierdolki sa na tym samym poziomie?

Re: MINI COOPER S vs JCW

: 14 gru 2012, 20:31
autor: haary
Ja wziąłem S-kę. Wsadziłem szperę, zrobiłem program,IC i wydech kupiłem Recaro i wyszło taniej niż za Worksa a i mocy więcej :grin:
Ok nie mam zderzaków z Worksa ale te akurat mi się nie podobają.

Re: MINI COOPER S vs JCW

: 14 gru 2012, 20:38
autor: pididi
Sytuacja się zmieni, jak JCW podjedzie na remap :wink:
No i jeszcze kwestia zestopniowania skrzyni i Brembo w Worksie :mrgreen:

Re: MINI COOPER S vs JCW

: 14 gru 2012, 20:49
autor: haary
Zgadza się, zapomniałem o Brembo ale to nie zmienia faktu,że mnie Miniak wyszedł taniej o jakieś 15tys od Worksa. Starczy na ceramikę :wink:
BTW Czy Works ma szperunek?

Re: MINI COOPER S vs JCW

: 14 gru 2012, 21:18
autor: pididi
Tja... elektroniczny :neutral:
Tylko R56 S mógł mieć mechaniczną szperę i tylko do czasu - nowsze roczniki R56 mają już wyłącznie elektroniczny symulator lsd

Re: MINI COOPER S vs JCW

: 14 gru 2012, 23:30
autor: haary
Księgowi Panie księgowi :roll: facepalm
Szpera to pierwsza rzecz którą trzeba zrobić w min 200-konnej ośce :!:

Re: MINI COOPER S vs JCW

: 16 gru 2012, 22:50
autor: maniujr
jaka i za ile ?

Re: MINI COOPER S vs JCW

: 16 gru 2012, 23:27
autor: zoy
maniujr pisze:jaka i za ile ?

Przełożyć skrzynię z MCSa, 5 koła powinno wystarczyć

Re: MINI COOPER S vs JCW

: 17 gru 2012, 10:11
autor: kawa
haary pisze:Zgadza się, zapomniałem o Brembo ale to nie zmienia faktu,że mnie Miniak wyszedł taniej o jakieś 15tys od Worksa. Starczy na ceramikę :wink:
Komplet Brembo (przod+tyl) jak w JCW do koszt ok 8500 bez montazu. Do kupienia w kazdym ASO BMW/Mini ;)

A o ceramice do Mini nie slyszalem. Brzmi ciekawie. Gdzie i za ile takie cudo mozna kupic?

Re: MINI COOPER S vs JCW

: 17 gru 2012, 20:39
autor: haary
Z ta ceramiką oczywiście żartowałem a swoją drogą ja bym w auto do miasta w ceramikę nigdy nie wchodził.
Co do szpery to ja kupiłem Quaife. W 4tys z montażem się zmieściłem.

Re: MINI COOPER S vs JCW

: 08 sty 2013, 20:06
autor: Olo
Nie no spalanie ile wlejesz tyle pali. Ska czy JCW pala podobie. Wszystko zalezy od stylu jazdy kierowcy, ktory zasiadzie za kolkiem.

Czesci sa w takich samych cenach jak do eski i do slabszych jednostek o ile maja te same czesci jak np turbo.

A teraz zeby bylo smieszniej cena Turbo nowego w ASO to 5700 a do S-ki 5800 gdzie do S-ki jest slabsze turbo niz do Worska.

Jesli bedziesz chcial zawsze moze szukac nikt nie kaze kupowac w ASO bo sa tez inni producenci czesci. Zamist wrzucac Brembo od JCW w tej samej cenie masz lepiej hamujace AP Racing 6 tloczkowe z przodu na tyl 1 albo 2 tloczkowe mozna wsadzic.

Tak samo z fotelami jak kolega wczesniej pisal ze taniej wyszlo kupic S i wymienic pare rzeczy. Fotele mozna kupic w tej samej cenie ale lepsze niz recaro ale wszystko to juz kwestia gustu i przemyslen czy chcemy serie czy robic z tego rakiete kieszonkowa.

Co do remapingu to z S-ki na seryjnych czesciach wykrecimy max te 211 a z JCW bez problemu pojdzie na 250KM jesli wymienimy turbo i IC to i 300 wykrzesac nie trudno oczywiscie robiac nowy dolot i uklad wydechowy od podstaw ale pytanie po co w napedzie na przod. Szpera szpera :)

Jezdzilem Wiesniakiem w ALL4 ostatnio i to jest potensjal do zrobienia z JCW ponad 300 koni bo naped 4x4 z rozlozeniem 50/50 to bajka w tym aucie. Masa wieksza o 200kg w stosunku co do S-ki ale trzymanie na zakretach to mistrzostwo, porownalbym z Subaru Impreza. Auto testowalem tydzien temu bez sniegu ale na wilgotnej nawierzchni i 3ma sie jak szalone.