speedfight pisze:Po niedawnym sprzedaniu mojego R53, jestem w trakcie szukania czegoś...większego...komfortowego... i 4ro drzwiowego..
Mam na celowniku takie auta...:
Audi a6 c6 (sedan) 3.0 TDI
BMW e60 (sedan) 3.0d
Lexus IS 250
Opel Insignia (hatchback)
biorę pod uwagę jeszcze te poniżej lecz mają trochę wyższy próg cenowy.
VW Passat CC
Mercedes C w204 (sedan)
Audi a4 b8 (sedan)
BMW e92 - tylko to 2 drzwi ;/
Zwracam się do Was z prośbą bo być może mieliście styczność z powyższymi autami.
O ile o BMW e60 wiem sporo bo brat ma tak o reszcie za bardzo nie wiem co sądzić...
A4,A6,A8 jezdzilem roznymi genracjami z 3litrowym TDI oraz na warsztacie u znajomego tego jest pelno ale w budzie Q7 i WV Tuarega i ceny czesci jak padnie pompa albo wtryski a padaja niestety to koszty w dziesiatkach tysiecy. Pompa do Q7 3.0 TDI to skromne 46tys zloty... do A6 wyjdzie pewnie taniej
BMW e60 - mialem w E65 3 litry 218km i jezdzilo bez problemu i jezdzi pewnie do dzisiaj
Lexus IS - sam chcialem IS-F ale jak ustawilem fotel kierowcy pod Siebie to raz ze odsuniety byl na maxa do tylu juz i dwa ze nikt z tylu nie mogl siasc normalnie
i to przewazylo - moim zdaniem auto robione dla krasnali przez kraznali skosnookich
. Drogie czesci i kiespsie automaty w nich siedza
Opel Isnignia = tego bym unikal jak ognia elektronika awaryjna, u znajomego w salonie opla tego przyjezdza pelno, problemy z odpalaniem w zime, ciulate skrynie automatyczne i wykonczenei jak w Chevroletach albo Sabbie 95 ostatnim - czyli strasznie srednie
VW Passat CC - jezdzilem 1.8 FSI. Fajne auto ale za ta kase spodziewalbym sie chociaz zmienionego wnetrza w szcegolnosci po nwy mWV CC bo juz nie ma paska CC a tu nadal tak samo w srodku jak w zwyklym Passacie. Ale auto ogolnie bardzo ladne i z najlepsza gama silnikow 2.0 TDI o 2.0 TSI oraaz 3.6 FSI
Mercedes C w204 (sedan) - niestety mam antyfaze na te samochody, awaryjnosc mercedesow przeszla ich samych. Kuzyn na serwisie robi w Sosnowcu i jak kochal mercedesa tak przestal po ostatniej ziemie bo c klass zjechalo tyle do nich ze szkoda gadac ale nie tylko, bo zjaomy kupil nowego ML za 500tys i przejechal niecale 500km i auto sie rozkraczylo, elektronika padla...
Audi a4 b8 (sedan) - tu nie ma na co narzekac
tak jak na passka
BMW e92 coupe - nic dodac nic ujac, szukalem dal siebie 330i ale niestety nie znalazlem nic z europy w manualu i bez xdriva dlatego wybralem Mini
Mam nadzieje, ze przyda sie to innym co napisalem. Zauwazylem, ze jest coraz wieksza tendencja do tego ze coraz to drozszes samochody sa coraz to bardziej awaryjne.