Strona 1 z 4

Mody w r53

: 30 lip 2013, 16:47
autor: szeniman
Witam szukam jakiegoś sprawdzonego serwisu/osoby zajmującej sie miniakami .Chce zrobić : koło kompresora z paskiem , dolot wydrch ic i strojenie .Macie kogoś zaufanego ?

Re: Mody w r53

: 30 lip 2013, 18:02
autor: Kuner
Na kółko, IC i wydech zapraszam do siebie. Jeśli strojenie to tylko Promotor :)

Re: Mody w r53

: 30 lip 2013, 19:02
autor: szeniman
aha no to robie zamowienie i się zgłaszam co do promotora , to jakos nie jestem pewien , masz moze jakies wykrey modyfikowanych przez nich miniaków ?

Re: Mody w r53

: 30 lip 2013, 19:08
autor: Kuner
szeniman pisze:co do promotora , to jakos nie jestem pewien , masz moze jakies wykrey modyfikowanych przez nich miniaków ?
Nie, ale klienci ode mnie którzy tam jeździli byli bardzo zadowoleni. Poza tym właściciel czyli "Miniac" jeździ dobrze pomodzoną Ską. Najtańsi nie są, ale stroją porządnie :)

Re: Mody w r53

: 30 lip 2013, 20:16
autor: szeniman
sa gdzies jakieś wykresy ?

Re: Mody w r53

: 30 lip 2013, 20:18
autor: iad
na ich stronce znajdziesz wykresy

Re: Mody w r53

: 30 lip 2013, 20:30
autor: szeniman
a no juz widzialem , nie powalaj w stosunku do wykresów angielskich i amerykanskich . Czy jest ktos jeszcze w pl kto sie tym zajmuje ?

Re: Mody w r53

: 30 lip 2013, 20:58
autor: flapjck1
papier zniesie wszystko, a czy ty zniesiesz wybuchający silnik?

Re: Mody w r53

: 31 lip 2013, 00:26
autor: szeniman
hmm co ma jedno do drugiego , a co do wybuchajacych silnikow to poszukajcie sobie Historii niejakiego Bartka ,z posiadacza nissana GTR r34 któremu to własciciel owej firmy skladał silnik w zeszłym roku.... i jak cala sprawa sie skonczyła .

Z Tego co wiem taki motor ma wytrymałosc ponad 350hp z seryjnego bloku ,a sa w stanch dwa mini ponad 390hp na kompletnie seryjnym dole silnika .

Jezeli afr i egt nie bedzie za wysokie to nie ma prawa sie nic stać .

Re: Mody w r53

: 31 lip 2013, 08:45
autor: Kuner
Czytałem kiedyś temat GTRa (taki niebieski o ile pamiętam?). O ile do panewek i tłoków można się przyczepić to jednak ślady spalania stukowego na denkach tłoków i głowicy to wina strojenia, a tego podobno nie robił promotor (z tego co pamiętam). Nikogo bronić też nie zamierzam, ale widze ile zrobili MINI i radzą sobie one świetnie i długi czas :)

Re: Mody w r53

: 31 lip 2013, 09:45
autor: Icewind
szeniman pisze:a no juz widzialem , nie powalaj w stosunku do wykresów angielskich i amerykanskich . Czy jest ktos jeszcze w pl kto sie tym zajmuje ?
wykresem się nie jeździ tylko samochodem... ja mam w R56 po modach w Promotorze "tylko" 220 KM a jeździ naprawdę zacnie, wcześniej miałem niby 215 KM u innego tunera więc tylko 5 KM różnicy a jazda diametralnie inna. Poza tym jak robisz tylko kółko, wydech i strojenie to cudów się nie spodziewajmy - to są podstawowe mody poza strojeniem i jak ktoś to robi z głową to silniki nie wybuchają...

Re: Mody w r53

: 31 lip 2013, 17:50
autor: szeniman
No niestety , wałaśnie od tego jest hamownia by pokazać przebieg i wartości maksymalne , ( to akurat wiem , bo mam z tym urządzeniem kontakt z 3-4 razy w tygodniu :P )
To urządzenie w trybie inercyjnym idealnie odwzorowuje przebieg i wartość mocy i momentu obrotowego , względem prędkości obrotowej silnika z uwzględnieniem wartości doładowania i składu mieszanki paliwowo powietrznej dostarczanej do silnika .

a to ze ktoś się nie zna i nie umie odczytać wykresu to inna historia , do jazdy po mieście liczy się przebieg a nie wartości maksymalne choć nie od dziś wiadomo ze im cyfry większe tym lepiej. Moment obrotowy ma być możliwie jak najwyzszy dostepny jak najniżej i jak najdłużej się utrzymywać .

więc reasumując właśnie samochód jedzie wykresem , niczym innym :)



Co do miniaka i gtr to za pierwszysm razem tez stroil :)



A i co to za paronoja z wybuchajacymi silnikami ?

POWTARZAM jeżeli AFR , EGT i zaplon jest ok to nic sie nie stanie .

Re: Mody w r53

: 01 sie 2013, 11:28
autor: AleXander
szeniman pisze:To urządzenie w trybie inercyjnym idealnie...
Jeśli uważasz, że "inercja" dobrze odwzorowuje real-life to mi przykro. Sorry, ale chyba nie ma o czym gadać.


Co do wykresów i wytrzymałości to tu masz mojego ex-MINI który z seryjnych 163KM w PromotoR'ze został zrobiony na 250:

http://promotormocy.pl/mods/mini-cooper-s-alex

i od 3 lat jeździ bez najmniejszych problemów.

Nie przypominam sobie, żeby Kuba składał silnik w GT-R'ze :shock: drugi :shock: to fakt, ze wierzysz w wartości podawane przez amerykańskich tunerów MINI :lol:

Mam nadzieję, że Kuba sam się pojawi i "obroni" :)

Re: Mody w r53

: 01 sie 2013, 13:03
autor: AleXander
Po zasięgnięciu języka mam takie info. Silnik w GTR od strojenia w PromotoR'ze jeździł ROK. Potem pojechał na strojenie gdzie indziej bo warunek Miniac'a był "AEM EMS" ale właściciel powiedział "Nie". Skoczyło się wybuchem na innej hamowni - ja tu winy Kuby nie widzę...

szeniman, nie chcesz jechać do PromotoR'a to nie. Ale wiedz, że sporo tych R53 zrobił i wiedzę na ich temat ma sporą. I jest bardzo powtarzalny w tym co robi a pakiet "kółko-ic-wydech-remap" to z zamkniętymi oczami może bo robił to XX razy. Co potwierdza choćby:
Kuner pisze:ale widze ile zrobili MINI i radzą sobie one świetnie i długi czas

Re: Mody w r53

: 01 sie 2013, 16:43
autor: szeniman
co do grt to nie jestem tego pewnien czy jezdził rok , bardziej to przestał wyjezdzjac 2 razy :P a co do aema to jest to jeden z najgorszych stand alonów dostepnych obecnie na rynku i nie dziwie sie ze nie zgodził sie na montaz tego niestabilnego badziewia , majac apexi które w tych wozach sprawdza sie doskonale.
ALE temat gtr powinien sie toczyć miedzy Bartkiem a Minaakiem.


co do hamowni to przy takich mocach to wystarczy inercja ,
hamownia to Produkt DynoProject której miedzy innymi używa EcuPERFORMANCE, VTG , i Kreator mocy. Z zreszta w trybie obciazeniowym nie zdarzyło sie by parematry na rolkach różniły sie od tych na ulicy ( boost/afr/egt)
duzo ludzi juz próbowało dyskusji na ten temat i zawsze okazywało sie ze z hamownia to mieli kontakt tylko w internecie :)

Co do ameryknaskich wyników , to jest tak jak mówicie ,ale nie do konca zazwyczaj są zawyzone ale biorąc poprawke na paliwo którego uzywaja wyniki w europie powinny byc lepsze /takie same.


ale tak z innej beczki

zakladajac taki set

wyedch
kolektor
ic
kółko 15-19%
remap
wałek

czego moza sie psodziewać i czego ewentualnie brakuje
przepustnica ? bypass ? wtryski z worksa albo wieksze ?